j4s2c2vr Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 Hyhy No i nawet nie musiałem nic kupować. Przerobilem znaczek z mojego Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
j4s2c2vr Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 Na blende z klapy proszę nie zwracać uwagi. Już się druga maluje proszkowo i będzie cacy na wieki w przyszłym tygodniu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Kolkov Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Hehe, 1.4 dobry patent, nie jeden się zdziwił Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
j4s2c2vr Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Opublikowano 9 Maja 2017 Może mi ktoś napisać jaki ma numer przeplywka od vr6? Ona jest 3 calowa tak?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
enore Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 0 280 217 512 - to jest numer przepływki z sharana niestety nie udało mi się znaleźć jej wymiarów
j4s2c2vr Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Dzięki za podpowiedź... muszę się jeszcze rozejrzeć w temacie. Tymczasem przyszły kolejne cześci układanki: Może w weekend zamontuję
j4s2c2vr Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Pompa to EPMAN 320, nie wiedziałem, że to takie maleństwo jest Pewnie niebawem moja pompa S4 bedzie na sell Druga zabawka to alternatywa dla zaworka N75, od sterowania suszarką.
Zbychuwow Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 W czym ta pompa lepsza od tej S4? [emoji5]Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
j4s2c2vr Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 W skrócie: - Wydajniejsza - Nowa - Tańsza Biorąc pod uwagę dwa pierwsze punkty, zakładam, że dłużej pochodzi, albo inaczej mówiąc dożywotnio dla mojego auta.
Cpt.Ryan Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Kolego widuję Twoja furke na lirowej. Widze ze masz oryginalny tlumik koncowy, czy srodkowy też? Ciekawo mnie glosnosc wydechu gdzie zamiast kata jest dp, ja mam customowy wydech pelny i dp 3' i jest glosnawo od 110. Jak jest u Ciebie? Edytowane 5 Czerwca 2017 przez Cpt.Ryan
j4s2c2vr Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 Jak łącze elastyczne nie jest rozwalone, to jest cichutko. Owszem mam środkowy i końcowy w serii plus DP z kwasa. Teraz niestety mam chyba przerwany łącznik elastyczny i wkurza trochę
opti Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zamontowałeś już ten zawór MAC , jakaś różnica podczas jazdy/pracy na nim, a n75 ? Kupowałeś w PL czy Chrl ? Jakie koszty takiej zabawki ? Czy warto, co daje, mniejsza awaria - milion pytań
j4s2c2vr Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) W weekend podszedłem do tematu, ale nie zdążyłem podłączyć. Znowu mi wężyk między kolektorem dolotowym a trójnikiem odmy wyjebało. Narazie znowu połatałem, ale mam już sylikonowy i będę rozgrzebywał całkiem. Łącznie z wyjmowaniem kolektora dolotowego, bo ten trójnik chyba też mam dziurawy. Jak już MAC wleci, to oczywiście dam znać co i jak. Dziś po robocie siądę do kompa, to zrobię małą relację z wymiany pompki paliwa. Też mam pytania Taniej wychodzi od "majfrienda", ale dochodzi czas dostawy i słabo z gwarancją itp. Edytowane 6 Czerwca 2017 przez j4s2c2vr
Cpt.Ryan Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Czyli w trasie nie meczy dzwiekiem przy 150? Nie pojawia sie rezonans?
j4s2c2vr Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 Ogólnie to dość subiektywne wrażenia są, ale u mnie bardziej szum powietrza przy wyższych prędkościach przeszkadza niż dźwięk wydechu Pasażerowie też nie mają zastrzeżeń
j4s2c2vr Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) Nie mam czasu wziąć się za ogarniecie zdjęć z wymiany pompki paliwa, ale już jest na pokładzie. Okazuje sie tylko, że fabrycznie nie miała zaworka zwrotnego i musiałem dokupić taki i założyć, żeby paliwo się nie cofało. MAC nadal czeka, bo chce zrobić wszystko za jednym zamachem łącznie z wywaleniem odmy starej i zamontowaniem oil catch tanka. Z aktualności, wczoraj w drodze na południe na weekend, koleś wjechał mi w tył i mam dodatkową robotę dla blacharza i lakiernika :/ Klapa do wyprostowania, zderzak chyba raczej do wymiany, bo ślizg oderwany no i klosz lampy lewej do wymiany. Generalnie jak to mówią jak nie urok to sraczka. Zastanawiam się czy nie wyjdzie taniej cały samochód pomalować od razu, zwłaszcza, że ma gdzieniegdzie jakieś odpryski i inne zadrapania. :/ Co sadzicie? Edytowane 8 Lipca 2017 przez j4s2c2vr zdjecie
j4s2c2vr Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Opublikowano 8 Lipca 2017 Podoba mi się brąz z bmw, ale kobieta mi zabroniła, chce taki kolor jak jest :/ Jakie ciemne ew. jeszcze warto rozważyć? może granatowy jakiś?
xBladex Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Brązowy też jakoś mi się nie widzi na Audi.. a może folia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się