goalkeeper Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Witam tak jak w temacie w mojej audi wolno spadają obroty. tzn po puszczeniu pedału gazu obroty spadają z takio opóźnieniem jakby. Dodam ze przepustnica czysta i podkładana druga -bez zmian;/
szczur_84 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 to szukaj nieszczelności w dolocie a czy uszczelkę masz między przepustnicą a kolektorem?
goalkeeper Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 mam zrobiną z kartonu ktos na forum pisał zeby tak zrobic. Myslisz ze to moze byc przyczyna? ---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 09:54 ---------- uszczelke zamówiłem bedzie na jutro zobaczymy czy cos sie zmieni. Pozatym przed chwilą podłączyłem audi po Vaga i pokazało takie blędy : 1249 Wtryskiwacz cylindra 1 -N30 przerwa na wyjściu 1250 Wtryskiwacz cylindra 2 -N31 przerwa na wyjściu 1251 Wtryskiwacz cylindra 3 -N32 przerwa na wyjściu 1252 Wtryskiwacz cylindra 4 -N33 przerwa na wyjściu 16885-Czujnik prędkości pojazdu/zakres możliwość/brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem/-BŁĄD SPORADYCZNY wie ktos co te błędy oznaczają i co je powoduje oraz czy ma to cos wspólnego z moim problemem opisanym w temacie? ---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ---------- pomoze ktos?
waskivw Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Wykasuj te błędy i się przejedź , tryb awaryjny też powoduje wolne opadanie z obrotów .
goalkeeper Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 wykasowałem i znów wyskoczyły te wtryskiwacze o tym czujniku prędkości narazie cisza ---------- Post dopisany 09-02-2013 at 08:48 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 20:39 ---------- zmieniłem uszczelkę pod przepustnia i różnica praktycznie żadna ;/ jak myślicie czym mogą byc spowodowane te błędy wtryskiwaczy?
goalkeeper Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 tak mam zwykły gaz nie sekwencje
ja74687 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 to zobacz czy to nie wina gazu zakręć go na butli wypal cały i pojeździj troszkę na pb powinno pomóc, a te błedy to zapewne są spowodowane instalacją lpg bo przecież jak ci się lpg włącza wtryski przestają działać i przez to te błędy
goalkeeper Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 i myślisz ze każdy kto ma lpg tak ma z tymi błędami? zobacze jutro jak pojeżdzę na samej benzynie czy bed a błędy i napisze dzieki
basik9634 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 umnie na gazie tez wyskakiwaly takie bledy ale to prze to ze byla nie odpowiednia mieszanka paliwa pozatym zwykly gaz nie idzie przez wtryski i ma to najwieksze chyba znaczenie bo jak masz podloczone tak jak ja miałem to umnie wtryskiwacze na gazie nie chodzily bo pomka byla wylaczana
ja74687 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Po pierwsze to przy gazie pompka chodzi tylko wtryski nie jak by pompka nie chodziła to byś wtryski pozapiekał bo paliwo musi w nich krążyć żeby je chłodzić, po drugie czasami właśnie lpg powoduje błędy ECU, w sekwencjach praktycznie już tego nie ma ale stare instalacje to robiły bo odcinasz napięcie od wtrysków podczas pracy na LPG i dlatego mogą być te błędy
goalkeeper Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 zobaczymy czy jak pojeżdżę na samej benzynie czy tez tak będzie jesli nie to trzeba coś zmienić w instalacji lpg miałem kilka aut w gazie i nigdy nie było problemów z błędami wtryskiwaczy ;/
basik9634 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 ja miałem odcięcie prosu od pompki w momencie przeliczenia na lpg i pzez 5 lat nie miałem żadnego problemu zapiekaniem wtrysków i wiem jak mialem to zrobione wiec proszę nie mow mi jak u mnie bylo i jak bym mial zle to by zapewne sie zkotfasilo a tak nie bylo ---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ---------- na benzynie mi sie nigdy nic nie pokazywalo tylko jak na gazie jezdziłem
goalkeeper Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Chyba tez zrobię tylko jak odłączyć pompkę ;/ przecież przy kazdym odpaleniu chodzi na PB wiec chyba wtryski się przeczyszczą. No ale zobaczymy jak bedzie po jeździe na PB może moj problem leży gdzieś indziej
basik9634 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 odloczenie pompki nie jest takie trudne ale troszke trzeba pomyslec zastosowac stycznik ale kazdy elektronik nawet gazownik to zrobi
goalkeeper Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 założę przekaźnik który w momencie przełączenia na lpg wyłączy pompke taki sam jak mam w tej chwili tyle ze ten odcina wtryski
Krzysztof29it Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Miałem podobny problem w Sharanie VR6 , też obroty spadały długo .Okazało się ,że problem leżał w nieszczelności ale wydechu a nie dolotu.Dodatkowo palił jak smok a nie bardzo chciał jechać.Po wymianie jednego z kolektorów ( pęknięty na dł. 12 cm ) i uszczelek wszystko minęło .
norman_69 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Zawsze mnie dziwi iż ktoś ładuje gaz do auta''...jak oszczędzać to na dieslu,a tak tylko można sobie silnik zarżnąć...gaz nigdy,mam wielu znajomych co zagazowali swoje auta i po pierwszych tankowaniach happy ile to zaoszczędzili,a po około pół roku stek bluzgów,a to niby tylko tu mały pirdółek,tu coś podregulować,tu tylko trzeba coś poprawić itp.Po to kupuje się markową brykę aby bezstresowo śmigać
Krzysztof29it Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Zawsze mnie dziwi iż ktoś ładuje gaz do auta''...jak oszczędzać to na dieslu,a tak tylko można sobie silnik zarżnąć...gaz nigdy,mam wielu znajomych co zagazowali swoje auta i po pierwszych tankowaniach happy ile to zaoszczędzili,a po około pół roku stek bluzgów,a to niby tylko tu mały pirdółek,tu coś podregulować,tu tylko trzeba coś poprawić itp.Po to kupuje się markową brykę aby bezstresowo śmigać Nie dyskutujemy tutaj na temat wpływu gazu na silnik ani o oszczędnościach. A co do gazu to mam go 7 lat i silnik ma PÓŁ MILIONA km i nadal jeździ bez żadnych ingerencji.
ja74687 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 ludzie nie wiem jak macie pozakładane te instalacje lpg prawidłowo powinno być tak że paliwo krąży w układzie a tylko wtryski nie pracują jak ktoś jest mądry niech zrobi sobie odrazu na lpg 1000 km i zobaczycie czy wam wtryski nie padną podjedźcie do naprawdę dobrego gazownika to wam powie co i jak bo mi już się nie chce tłumaczyć, a papraków od LPG jest wielu a według mnie instalację powinna zakładać osoba która naprawdę ma pojęcie o tym i nie prawda że niszczy się sam silnik od LPG poprostu po włożeniu instalacji jest więcej rzeczy które mogą się popsuć Zrobicie jak uważacie krótkie trasy to może i z wtryskami się nic nie stanie ale na dłuższych to nie zdziwcie się jak samochodu nie będziecie mogli odpalić kończę temat nie chce tu polemizować więc zrobicie co będziecie uważali za słuszne ja wam napisałem jak powinno być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się