Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego jak im udowodnisz ze jest krecony przebieg, to domagaj sie obniżenia ceny, a jak nie to do sądu i moze nawet dostaniesz zwrot hajsu.

Opublikowano
trzeba było poczytac o blb zanim kupiłes...

Po przerobieniu pompy jest to za***isty silnik,od lat jeżdzę A-czwórkami i kupiłem BLB z pełną świadomością.Przerobienie pompy to nie tak duży wydatek jak kiedyś,ja zapłaciłem tysiaczka.

Opublikowano

napisałem do salony co z tym fanem zrobimy, najprawdopodobniej jutro dostane odpowiedz.. jak cos dostanę to napisze jak się ustosunkował do mojego zapytania.

Opublikowano
właśnie ja nie pamiętam warunków umowy, teraz na towarze metro robię, więc jak wrócę do domu to, to dokładnie przeczytam i zobaczę co mi przysługuje.. Tylko skoro jest ta gwarancja to bez sensu by było że tak sobie sformułują że w sumie nie ma tej gwarancji. Jak sie idzie do sklepu i kupuje produkt to się nie zastanawiam czy nad wszystkim.. Ja kupując samochód nie muszę o nim czytać i nie wiadomo jak się znać. To komis powinien wiedzieć co sprzedaje bo to oni na tym zarabiają. To oni są specjalista w handlu samochodów.

Kolego... nie mogę uwierzyć że jesteś aż tak naiwny.

Komis ma sie znać ? Komis tylko pośredniczy. A że mają na stanie mechaników to przejrzeli z grubsza auto. Dając gwarancję na to że nie zabijesz się w rok czasu np. ze względu na zły stan hamulców. Ogarneli auto z grubsza jak na przeglądzie technicznym może jeszcze sprawdzili powłokę lekierniczą i tyle.

Nie myśl że Ci kasę zwrócą bo coś tam o BLB przeczytałeś na necie. Bez jaj.

Jak to mówią - gwaracja do czasu aż wyjedzie za brame komisu :grin:

Ktoś pewnie oddał to auto w rozliczeniu i wziął nową toyotę, odpowiednio dużo na tym tracąc. Teraz muszą je sprzedać. To że cofany licznik to może być sprawka poprzedniego właściciela. Nie wiem czy im to będziesz w stanie udowodnić..

Jest sens się szarpać ? Lepiej ogarnij auto i ciesz się jazdą.

Opublikowano

czyli ze skoro wszyscy oszukują to ja mam pobłażać? Program w którym kupiłem samochód to "pewne auto" a teraz wychodzi ze do pewnego auta muszę wydać ok 2000zl na nowa pompę oleju oraz wymienić jeszcze nie wiem ile ale myślę ze 2 pompo wtryskiwacze kolejne 2-4 tys, ze nie wspomnę o klimatyzacji. To na co sprzedają w tym programie, skoro nic z tego programu nie ma? Wysłałem zapytanie do Toyota Motor Poland o podanie konkretnych warunkw gwarancyjnych w programie "Pewne auto"

Opublikowano
właśnie ja nie pamiętam warunków umowy, teraz na towarze metro robię, więc jak wrócę do domu to, to dokładnie przeczytam i zobaczę co mi przysługuje.. Tylko skoro jest ta gwarancja to bez sensu by było że tak sobie sformułują że w sumie nie ma tej gwarancji. Jak sie idzie do sklepu i kupuje produkt to się nie zastanawiam czy nad wszystkim.. Ja kupując samochód nie muszę o nim czytać i nie wiadomo jak się znać. To komis powinien wiedzieć co sprzedaje bo to oni na tym zarabiają. To oni są specjalista w handlu samochodów.

Kolego... nie mogę uwierzyć że jesteś aż tak naiwny.

Komis ma sie znać ? Komis tylko pośredniczy. A że mają na stanie mechaników to przejrzeli z grubsza auto. Dając gwarancję na to że nie zabijesz się w rok czasu np. ze względu na zły stan hamulców. Ogarneli auto z grubsza jak na przeglądzie technicznym może jeszcze sprawdzili powłokę lekierniczą i tyle.

Nie myśl że Ci kasę zwrócą bo coś tam o BLB przeczytałeś na necie. Bez jaj.

Jak to mówią - gwaracja do czasu aż wyjedzie za brame komisu :grin:

Ktoś pewnie oddał to auto w rozliczeniu i wziął nową toyotę, odpowiednio dużo na tym tracąc. Teraz muszą je sprzedać. To że cofany licznik to może być sprawka poprzedniego właściciela. Nie wiem czy im to będziesz w stanie udowodnić..

Jest sens się szarpać ? Lepiej ogarnij auto i ciesz się jazdą.

Spokojnie. Podstawowa sprawa kto jest jako sprzedawca na fakturze. Mogę się założyć, że w tym przypadku jest to salon Toyoty tudzież należący do niego komis. A skoro tak to prawnie jest usankcjonowane, że sprzedawca jako profesjonalista jest odpowiedzialny przed klientem za stan samochodu bo jako wspomniany pofesjponalista ma możliwość zbadać stan pojazdu. Koniec dyskusji. To, że mogą być problemy z wyegzekowaniem odpowiedzialności sprzedawcy to jest inna sprawa. Ale jest solidna podstawa dochodzić swoich roszczeń. Taka jest zaleta kupowania od komisu czy z salonu a nie od prywatnego właściciela. A kolega niech najpierw idzie do sprzedawcy i rozmawia z nim bo taka jest kolej rzeczy. Nie bardzo rozumiem roztrząsanie w tym momencie na forum tematu czy walenie od razu do Toyoty. Najpierw idź do tego kto jest sprzedawcą i zgłoś problem.

Opublikowano

tak sprzedawca to Toyota, tak jest napisane na fakturze. Dyskusja tutaj ma mi dać wiedzę do przeprowadzenia konstruktywnej rozmowy tak, bym nie został zbyty pewnie jak wielu. I pewnie ci którzy nasłuchali się ze im się naprawa nie należy przez pracownika salonu, pewnie poszli i zapomnieli o całej sytuacji. Wole być pewny i mieć kontrargumenty, by nie wyjść na człowieka który będzie dopiero informowany o tym co mu przysługuje a co nie ( z punktu widzenia sprzedawcy).

Opublikowano

Coś mi sie wydaje że już nie chcesz tego auta... Być może żadna naprawa nie jest potrzeba (póki co) i wszystko jest sprawne ale Ty już jesteś na NIE.

Opublikowano

Bardzo mi się podoba samochód i nie chce innego, ale mimo wszystko chce wiedzieć czy to normalne ze kupuje samochód niby to sprawny a tu kilka defektów.

Opublikowano

No przecież jak nim jeździsz to jest sprawny :decayed:

Z takim podejściem to każde auto będzie ble :facepalm:

Kupiłeś auto używane - trzeba było kupić sobie za tą kasę nową KIA !!

Opublikowano
No przecież jak nim jeździsz to jest sprawny :decayed:

Z takim podejściem to każde auto będzie ble :facepalm:

Kupiłeś auto używane - trzeba było kupić sobie za tą kasę nową KIA !!

+1 :wink:

Opublikowano

z takim podejściem to każdy samochód który jeździ musiał by być uznany za sprawny. Współczuje twojemu autku, ze je naprawiasz dopiero jak nie jeździ.

Opublikowano
z takim podejściem to każdy samochód który jeździ musiał by być uznany za sprawny. Współczuje twojemu autku, ze je naprawiasz dopiero jak nie jeździ.

No fakt też mu współczuje że działa :wink:

A do listy profilaktycznych napraw w BLB dopisz sobie pękającą głowicę i pamiętaj żeby kupić nową w ASO:hi:

Z tym silnikiem to tak jak z tą nową linią metra - ktoś może zadać pytanie: "Czemu to spierdoliliście jak od początku było wiadomo, że to może się sp***dolić ??"

Opublikowano

Jak się kupuje używany samochód to normalną rzeczą jest to, że jakieś elementy są częściowo zużyte a nie są w stanie fabrycznie nowym więc nie wiem w czym masz problem. Auto zapala, jeździ, nie dzieje się z nim nic złego więc o co chodzi? To, że ktoś dał na auto jakiś tam certyfikat "pewne auto" to nie znaczy, że nigdy nic w w tym samochodzie się nie zepsuje i nic nigdy nie trzeba będzie wymienić

Opublikowano

Dostałem w mailu od toyoty motor Poland w załączniku dokument pdf. o konkretnych warunkach gwarancji.

Jakie części objęte są niniejszą gwarancją dla samochodów innych

marek?

• silnik - wszystkie elementy w układzie - pokrywa głowicy, głowica, uszczelka pod

głowicą, blok silnika, miska olejowa oraz: koło zamachowe, rozrusznik, układ

rozrządu wraz z paskiem rozrządu i rolkami napinacza, śruby mocujące głowicę,

• układ doładowania (TURBO), zespół turbosprężarki, intercooler,

• układ chłodzenia – pompa wody, chłodnica, termostat i przewody chłodnicy,

wentylator chłodnicy, chłodnica oleju,

• układ elektryczny - silnik rozrusznika, alternator, regulator napięcia,

• układ hamulcowy - przewody hamulcowe, zbiornik płynu hamulcowego, elementy

ABS, czujnik prędkości ABS, zaciski i tłoczki hamulcowe, serwomechanizm, pompa

hamulcowa,

• łożyska kół - łożyska, pierścienie, nakrętki dociskowe, pokrywy łożysk,

• układ przekładni głównej – wszystkie elementy mechaniczne wewnątrz obudowy

przekładni głównej,

• skrzynia biegów manualna i automatyczna – wszystkie elementy wewnątrz

obudowy oraz elementy elektroniczne sterujące i kontrolujące pracę skrzyni

biegów, linki, cięgna, mechanizm wybieraka, chłodnica oleju/ płynu, dźwignia

zmiany biegów,

• sprzęgło – pompa sprzęgła, siłowniki, cięgna i przewody,

• układ kierowniczy - przekładnia kierownicza, układ wspomagania kierownicy,

przeguby drążków kierowniczych,

• układ przeniesienia napędu i zawieszenia – półosie, wały napędowe, przeguby

homokinetyczne, łożyska, drążki stabilizatora, piasty kół, elementy hydrauliczne

zawieszenia, sprężyny śrubowe i resory.

I tego stwierdzenia niestety nie rozymiem "silnik - wszystkie elementy w układzie"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...