w-s-m Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 WITAM. CHCIAŁBYM SIĘ DOWIEDZIEC W JAKICH SILNIKACH 1.9 TDI SZŁA SERYJNIE POMPA 11mm.PZDR.
DeeJay_Kill Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 AHH Na pewno, bodajże w AFF również
Lukasz_N Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Szukaj pompy z końcowką oznaczenia: 107 J
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Seryjnie to w Audi A4 i Passku B5 z silnikiem o symbolu AHH (bez względu na rodzaj skrzyni biegów) oraz np. Golfie IV z silnikiem o symbolu ALH (ale tylko z automatyczną skrzynią biegów i identycznie będzie w A3, Leonie i Skodach z tym silnikiem w automacie) ale najistotniejsze jest to co podał Ci kolega Łukasz powyżej. Pompa 11 ma oznaczenie 038 130 107 J i o takim numerze szukaj bo niejednokrotnie użytkownicy autmatów czy też silników AHH zamieniali je na zwykłe dziesiątki nie mając pojęcia o tym. Pamiętać też musisz, że jeśli kupisz pompę od Golfa, Seata czy Skody to musisz w niej podmienić metalowy króciec z doprowadzeniem paliwa z filtra gdyż jest zupełnie inacze zwrócony i o innej długości ale ten możesz przełożyć ze swojej obecnej. Do A4 pasuje on plug&play tylko z Passata B5. 1
Kowi87 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-pompy-wtryskowej-11-nr-seryjny-vag-038-130-107-j-108875/
w-s-m Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 dzieki Panowie za info. Teraz musze dac zlecenie ojcu zeby mi wynoral takową pompe:D
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Proponuję przeglądać np. oferty na allegro ale nie po numerze pompy ale po oznaczeniu silnika gdyż taką pompę jedenastkę przy dobrych poszukiwaniach znajdziesz za cenę 400 a nie np. 1000 złotych więc gra warta jest świeczki i trochę cierpliwości. Dodam od siebie, że pompę jedenastkę i turbo z silnika BRD w idealnym stanie (Ci co wiedzą o co chodzi to pozazdroszczą) - kupiłem w sumie za łącznie 1000 zł. (400 zł pompa i 600 za turbo, które mogłem osobiście na miejscu sobie sprawdzić bo zaledwie w odległości 50 km od mego miejsca zamieszkania - luzy wałka, stan skrzydełek obydwu wirników itd. Jasienica k. Bielska Białej - gdyby ktoś wiedział o jakie szroty chodzi - ta więszkość sprzedawców nawet nie ma pojęcia jaki towar i za jaką cenę sprzedają.
Kowi87 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Proponuję przeglądać np. oferty na allegro ale nie po numerze pompy ale po oznaczeniu silnika gdyż taką pompę jedenastkę przy dobrych poszukiwaniach znajdziesz za cenę 400 a nie np. 1000 złotych więc gra warta jest świeczki i trochę cierpliwości. Dodam od siebie, że pompę jedenastkę i turbo z silnika BRD w idealnym stanie (Ci co wiedzą o co chodzi to pozazdroszczą) - kupiłem w sumie za łącznie 1000 zł. (400 zł pompa i 600 za turbo, które mogłem osobiście na miejscu sobie sprawdzić bo zaledwie w odległości 50 km od mego miejsca zamieszkania - luzy wałka, stan skrzydełek obydwu wirników itd. Jasienica k. Bielska Białej - gdyby ktoś wiedział o jakie szroty chodzi - ta więszkość sprzedawców nawet nie ma pojęcia jaki towar i za jaką cenę sprzedają. otóż to, warto szroty pierw przesledzić, mają sporo towaru czasem za dobry prajs, choćby jarzma 312 w cenie normalnych jarzm, tylko trzeba szukać
simsonek Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 AHH Na pewno, bodajże w AFF również AHH tak AFF na pewno nie bo to wszystko to samo co w 1Z i AHU tylko soft słabszy
w-s-m Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 Tak się sklada ze moj ojciec importuje czesci z Francji i dlatego jest mi potrzebna informacja jakie kody silnika posiadaja 11.
Lukasz_N Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Tak jak wyzej napisano: Szukaj pompy z oznaczeniem 038 130 107 J. Kod silnika to nie wszystko, bo mogla zdarzyc sie jakas przekladka.
Kowi87 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 ogólnie ta pompa od reszty tózni sie tym że ma regulacje na fasolkach... no chyba że hybryda, ale takiej to nie rpzoznasz po niczym
Sztomel Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 ogólnie ta pompa od reszty tózni sie tym że ma regulacje na fasolkach... no chyba że hybryda, ale takiej to nie rpzoznasz po niczym Muszę tutaj nadmienić, że ta różnica koledze wiele nie pomoże a jeszcze może go wprowadzić w błąd gdyż jest masa pomp wtryskowych - zwykłych dziesiątek, które również mają koła pasowe z regulacją na fasolkach (kołem pasowym reguluje się na nich kąt wtrysku) a są montowane fabrycznie w silnikach 1.9 TDI 90 i 110 KM montowanych poprzecznie w A3, Golfach IV, Seatach i Skodach z oznaczeniami AGR, ALH, AHF i ASV i są to silniki nowszej generacji niż silniki o oznaczeniu AFN, AVG, AHH i AFF.
w-s-m Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 Witam. Okazalo się ze ojciec ma na stanie pompe z silnika ALH ale z koncowka 107D, 11 czy 10??
Kowi87 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 11ka to tylko i wyłacznie 107J w przypadku audi, albo szukasz tłoczków z innych marek aut:whistling:
w-s-m Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 to lipa, myslalem ze przyfarcilo mi sie:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się