Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana rozrządu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że na ten temat było dużo ale mam taki dylemat. W marcu mija 5 lat i 40 kkm od wymiany rozrządu. Pasek bosch rolki ina. Poganiać dalej .czy ze względu na okres 5 lat wymienić na wiosnę cały komplet? Wszelkie uwagi oczekiwane, ewentualnie doświadczenia z tym związane.:kwasny:

Opublikowano

trudno powiedziec, ja bym wymienil

Opublikowano

Rozumiem ,że tylko z uwagi na wiek.

Opublikowano

Ogólnie producenci przynajmniej paska mówią o wymianie jego przy danym przebiegu, bądź 5 lat. Takie informacje podaje np.Contitech czy Deyco. Z racji że cena takiego rozrządu nie jest wielka, a wręcz śmiesznie niska, to bym wymienił i było by z głowy. Jak coś zapraszam na PW.

Opublikowano

Dzięki.Pomyślę o tym jak się zrobi troszkę cieplej może w marcu. Co prawda mam garaż ale wygodnie jest dłubać jak tył pojazdu trochę wystaje a przy otwartych drzwiach nie bardzo teraz coś sensownego robić ,trochę zimno.

Opublikowano

Wymien sb caly komplet nie zabiera to wiele czasu wszystko jest stosunkowo tanie a jak poskaladasz wszystko na nowych gratach bedziesz jezdzil spokojnie :)

Opublikowano

Producent zaleca wymianę co 5 lat albo wcześniej, jak przejedzie się określoną ilość km.

Opublikowano

ja wymieniam w AJM-ie co ok 60-70 tyś czyli to jest ok 1,5-2 lata wiec u mnie szybciej zbliza sie pora wymiany przez km niz przez starosc :D

Opublikowano

Wymień tylko pasek,te rolki w 1Z spokojnie wytrzymują 100 000.

Opublikowano

Ja radzę wymienić wszystko. Teraz części do b5 kosztują grosze.

Opublikowano

Tak,tylko po co wymieniać z dobrych na dobre? Np rolka prowadząca ta mała na górze to chyba trzeba na niej z 500 000 zrobić żeby sie zużyła a napinacz 80k spokojnie wytrzyma.

Opublikowano

Każdy robi jak uwaza ja jestem za wymiana kompletu po co dwa razy rozbierac pchac sie w duzo wieksze koszty raz uda sie tak a raz uda sie inaczej i mozna sb narobic duzo wiekszego problemu :)

Opublikowano

Dzięki za wszelkie podpowiedzi i uwagi. Przemyślę i na pewno wymienię w zasadzie całość . Tak jak ktoś tu zasugerował części są stosunkowo tanie i za tą cenę można sobie kupić spokój:wink:

Opublikowano

Myśle ze to jest najrozsądniejszy wybór :D

Opublikowano

A u mnie napinacz paska klinowego Hans Preis ma kłopoty żeby 40 tys. km wytrzymać... hans scheiss ;)

Nie kupujcie tego badziewia.

Opublikowano

Odgrzewam kotleta. Rozrząd wymieniony wszystko ćwiczy jak należy :banan:.Kąt wtrysku za pomocą VAG ustawiony na 49-54 . Jednak pozostaje mały niepokój. Mianowicie. Jak rozbierałem rozrząd ( poprzednio robił b. dobry mechanik) to znaki napinacza były rozjechane względem siebie o powiedzmy swoją grubość. Jak ja składałem ustawiłem napięcie napinacza dla znaków dokładnie na przaciw siebie. Po kontrolnym odpaleniu silnika i kilkuminutowej pracy znaki na napinaczu rozjechały sie o swoją grubość. :kwasny:???? . prawdopodobnie ułożył się pasek . I tu moje pytanie poprawić naciąg napinacza czy zostawić tak jak jest? Czy może to spowodować jakieś skutki uboczne?

Opublikowano

Znaki na napinaczu mają się zgrywać przy odpalonym silniku. Weź poprawkę przy napinaniu i ustaw jak należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...