Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip tuning Audi A4 B8 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie a czy z okolicy Rzeszowa możecie polecić jakiegoś dobrego tunera..?

Co możecie powiedzieć o CP-TUNING z Sędziszowa Młp. ?

W tamtych rejonach wal do Gregor10

Sprawdzony tuner !

Opublikowano

U mnie w obu A4 DPF został na swoim miejscu, nigdy nie miałem z nimi problemu, przebiegi odpowiednio 247 (80 tys na programie) i 150 tys km.

Takie pytanie jaki posiadasz kod silnika i ile masz podniesione kucy i nm?

Opublikowano

Podawałem stronę wcześniej:

A4 136 KM (CAGB) 2009 r.

- 139,7 KM / 320 Nm seria

- 177,5 KM / 381 Nm program

Przejechane 80 tys po programie (obecnie 250 tys)

A4 177 KM (CGLC) 2012 r.

- 180,8 KM / 394 Nm seria

- 205 KM / 453 Nm program

Przejechane 10 tys po programie (obecnie 150 tys)

Opublikowano

Witam

W moich domowych a4 b8 program robiłem w Compsport w Bielsku -Białej i z czystym sumieniem mogą ich polecić - zero problemów z sprzęgłem, turbina czy dwumasem.

Pełen profesjonalizm i super podejście do klienta.

Pierwsza a4 136KM (CAGB) 2009 r.:

- 139,7 KM / 320 Nm seria

- 177,5 KM /381 Nm program

Program robiłem przy około 160 tys. km, obecnie auto ma przebieg 247 tys. km - turbina, sprzęgło, dwumas ten sam, jedyna usterka to wymiana stukającego przegubu.

Druga a4 177KM (CGLC) 2012 r.:

- 180,8 KM / 394 Nm seria

- 205 KM / 453 Nm program

Program robiony dość niedawno, więc dopiero 7 tys. km zrobione, jak do tej pory bezproblemowo.

CGLC w manualu >?

jak wrażenia po wirusie ?

Opublikowano

Oba auta w manualu. Jak wrażenia? Najbardziej poprawiła się elastyczność na niskich obrotach, czuć te 450Nm.

"Dupohamownia";) mówi, że jest znacząca różnica w przyspieszeniu w stosunku do serii, ogólnie od samego początku wydawało mi się, ze już seria CGLC była dynamiczniejsza niż CAGB po programie. Jedyne czego brakuje mi po wirusie to 4x4...

Opublikowano

Witam co powiecie o tym warsztacie na Podkarpaciu link poniżej, planuje podnieśc moc z tego co się dowiadywałem robią program pod auto powiedzieli mi 1100 zł.Mam niedaleko dlatego potrzebuję opini.

https://www.facebook.com/DPF-Serwis-Adam-Majcherczyk-236676243133739/timeline/

http://www.dpf-serwis.pl/

Opublikowano

Witam mam zamiar w swojej B8 140km po sofcie na 170 wsadzić większa turbinę nie chce CAHA tylko myślę nad czymś większym czy ktoś z Was montował GTB2260 ? na dniach bede miał nowe sprzęgło i dwumasa wiec z tym nie powinno być problemu w jakie moce można celować przy tym turbo czy może iść w jakąś hybryde ?

1. Jeśli już to bierz GTB2060VZK chyba, że masz więcej sałaty to 2260VKLR na kulowych łożyskach, ale różnica podobno niezbyt odczuwalna.

2. Klęknie CI sprzęgło jeśli jest seryjne

3. O ile wejdzie bo ten "pierun" to jest kawał żelastwa, popatrz na googlu.

4. Nie zdążyłem się zorientować jakie jest mocowanie węży w ukłądzie IC, ale jeśli jest na "zawleczkę" to ciśnienie Ci będzie je zdejmowało, albo dmuchało bokiem i wtedy dzieją sie rózne rzeczy.

5. Masz FWD w Avancie które zapewne już przy ok. 180KM i 380Nm, będzie Ci mielić kołami w miejscu, a co dopiero przy 220-240 które można osiągnąć.

6. Hybrydowe to mogą byc paznokcie, a nie turbosprezarki.

7. Albo idź na całość ze wszystkimi albo bierz turbo od CAHA. Takie rady z mojego doświadczenia.

Opublikowano

JA równiez mam podobne odczucia. Nie widze 450Nm z CAHA na ośke. u mnie przy 400Nm koła przy kapciach 245 kręcą się na starcie dramatycznie. Nie podoba mi sie przełożenie na skrzyni, bieg jest za krótki.

Opublikowano

Czas i na moje wozidło aby dostało więcej kucy. Kraków się ceni o Aligatorze nie wspomnę. Ceny bardzo wysokie. Nie chcę wyżylować go na maxa, tak 170-180 km.

Kogo byście polecili względnie taniego i sprawdzonego na południu?

iPad Tapatalk HD

grupowe chiptuning u Aligatora to 1000zł :wink:

---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

A ile taka frajda u Rogala? Tak mniej więcej.

U rogala 1300zl przez zlącze diagnostyczne

jak bedzie u aligatora to chetnie skorzystam

Opublikowano

Panowie chciałbym sie spytać jak wirusa toleruje stronic/dsg ? chciałbym swoje 177km podbić w comp sport do 210 i 420-430 Nm pacjent to Tiguan z DSG - skrzynia wytrzyma bez

problemu wiekszego ?

Opublikowano

Panowie chciałbym sie spytać jak wirusa toleruje stronic/dsg ? chciałbym swoje 177km podbić w comp sport do 210 i 420-430 Nm pacjent to Tiguan z DSG - skrzynia wytrzyma bez

problemu wiekszego ?

Jeżeli masz skrzynię s-tronic 7 biegową o oznaczeniu ob5 to spokojnie wytrzyma, fabryczne ograniczniki skrzyni to 550Nm. W rzeczywistości wytrzymałość jej jest jeszcze wyższa.

Opublikowano

Ja dalej szukam chętnego na grupowy chip tuning do Aligatora !! Pieniążki już prawie uzbierałem solo tuning ( 1600zł tak mi podał Aligatora w raz ze wszystkimi opcjami)

Ale jak pojawi się opcja na tańsze to jestem bardzo chętny będę czekał do końca roku.

Podam mój numer telefonu jak ktoś byłby chętny się zgadać : 696498602 Przemek Opole


Czas i na moje wozidło aby dostało więcej kucy. Kraków się ceni o Aligatorze nie wspomnę. Ceny bardzo wysokie. Nie chcę wyżylować go na maxa, tak 170-180 km.
Kogo byście polecili względnie taniego i sprawdzonego na południu?


iPad Tapatalk HD



grupowe chiptuning u Aligatora to 1000zł :wink:

---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

A ile taka frajda u Rogala? Tak mniej więcej.



U rogala 1300zl przez zlącze diagnostyczne

jak bedzie u aligatora to chetnie skorzystam

Ja na pewno jestem chętny tak jak niżej i wyżej napisałem podałem tez wszystkie informacje w moim ostatnim poście:) będę czekał do końca roku na jakąś grupę. A wiecie ile trzeba ludzi uzbierać na grupę?

Opublikowano

grupowy chip tuning do Aligatora
Też się piszę jak coś ..
Opublikowano

Witam

Dopiszcie mnie do listy u Aligatora .... 2.0 CAHA :]

Opublikowano

Wstępnie też bym się pisał.

Zastanawiam się tylko czy nie lepiej poczekać na zakończenie akcji serwisowej związanej z silnikami VW (mój silnik niestety się załapał). 2.0 CAGA

Opublikowano

Wstępnie też bym się pisał.

Zastanawiam się tylko czy nie lepiej poczekać na zakończenie akcji serwisowej związanej z silnikami VW (mój silnik niestety się załapał). 2.0 CAGA

Właśnie też się zastanawiam, bo w przyszłym tygodniu jestem umówiony na program i nie wiem czy nie odwołać i poczekać do wyjaśnienia całej sytuacji.

Opublikowano

Ja rownież jestem po programie, co prawda nie audi ale skoda octavia II FL 2.0 tdi 81kw. Jest to osłabiona 140stka. Turbo i osprzęt ten sam co 140. Przejechałem juz ok 50.000 km i jest ok. Program na 180/370.

Robiłem w CTR Zabrze i z czystym sumieniem polecam. Cena powyżej 1k ale ile dokładnie to do omówienia z nimi.

Opublikowano

Nie wytrzymałem już dłużej i sie umówiełem i w ostatni piątek moje A4 dostało trochę adrenalinki . Jezdzi duzo lepiej wydaje sie duzo lzejsze, najbardziej odczuwalne przy wyzszych predkościach, mozena teraz całekiem spokojnie na 6 biegu brac sie za wyprzedzanie a 5 to juz naprawde duza róznica.


Pozdrawiam Aligatora i polecam!! Naprawde extra profesjonalna robota :)


Opublikowano

Nie wytrzymałem już dłużej i sie umówiełem i w ostatni piątek moje A4 dostało trochę adrenalinki . Jezdzi duzo lepiej wydaje sie duzo lzejsze, najbardziej odczuwalne przy wyzszych predkościach, mozena teraz całekiem spokojnie na 6 biegu brac sie za wyprzedzanie a 5 to juz naprawde duza róznica.

Pozdrawiam Aligatora i polecam!! Naprawde extra profesjonalna robota :)

Ile wypłaciłeś ?

Opublikowano

dzieki za info podjechalem pogadac do geko cars i panowie stwierdzili ze 120km a 143km to calkiem inne osprzetowanie i nie wypluja z tego 170-185km tylko maxymalnie 150km moze mi ktos to wyjasnic bo juz zgupialem

szogun dzieki za info napewno tam podjade

uważam, że po tym co usłyszłaś od tego tunera ,to wogóle nie powinieneś brać go pod uwagę

motor 120 ,a 143 KM to jedno i to samo, mam ten sam silnik i bez wiekszego wysiłku wypluł 170km i blisko 400Nm

,a jest jeszcze zapas

Zgadzam się z Tobą kolego bo nawet zdarza sie ,że 120 wypluje więcej niż 143 tak jak to widać na poniższych wykresach :

chip-tuning-audi-a4-c7-2.0-tdi-CAGC-120.

CHIP-TUNING-AUDI-A4-2.0-TDI-COMMON-RAIL-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...