Berserker Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 (edytowane) W dniu 4.07.2021 o 15:29, Dev napisał: To zależy od kondycji silnika Jeśli silnik bierze olej 0,5 l na 1000km i na hamowni pokazuje 179 KM na 177 KM fabryczne to jest w dobrej kondycji? Edytowane 3 Października 2022 przez Berserker
Muskel1 Opublikowano 3 Października 2022 Opublikowano 3 Października 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Berserker napisał: Jeśli silnik bierze olej 0,5 l na 1000km i na hamowni pokazuje 179 KM na 177 KM fabryczne to jest w dobrej kondycji? Silniki CR nie zużywają prawie w ogóle oleju. Szukaj przyczyny. Zakładając, że wymieniasz olej co 15 kkm, musisz przy takim ogromnym zużyciu, od wymiany do wymiany, dolać 7,5 l. To nie jest normalne. Edytowane 3 Października 2022 przez Muskel1
Berserker Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 (edytowane) Pierwszy właściciel wymieniał co 30 tyś. Edytowane 4 Października 2022 przez Berserker usunięcie posta
Muskel1 Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 8 godzin temu, Berserker napisał: Pierwszy właściciel wymieniał co 30 tyś. To od wymiany do wymiany 15 l dolewał? Czyli zrobił sam dwie wymiany dolewając po 0,5 l.
pelonek1 Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 18 minut temu, Muskel1 napisał: Czyli zrobił sam dwie wymiany dolewając po 0,5 l. Chociaż Ty tak nie pisz bo niektórzy jak dolewają to mówią "po co wymieniać jak tyle dolewam".
Muskel1 Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 2 minuty temu, pelonek1 napisał: Chociaż Ty tak nie pisz bo niektórzy jak dolewają to mówią "po co wymieniać jak tyle dolewam". To nie miała być instrukcja Konieczność wymiany oleju oczywiście nie podlega dyskusji.
pelonek1 Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 Teraz, Muskel1 napisał: To nie miała być instrukcja Konieczność wymiany oleju oczywiście nie podlega dyskusji. Wiem, tylko sam wiesz, przeczyta to jeden z drugim i albo napiszą że na A4 klub piszą głupoty albo nie będą wymieniać bo po co skoro przy dolewkach to wymiana robi się automatycznie.
Muskel1 Opublikowano 4 Października 2022 Opublikowano 4 Października 2022 11 minut temu, pelonek1 napisał: Wiem, tylko sam wiesz, przeczyta to jeden z drugim i albo napiszą że na A4 klub piszą głupoty albo nie będą wymieniać bo po co skoro przy dolewkach to wymiana robi się automatycznie. Nie wykluczone
sebi17577 Opublikowano 20 Marca 2024 Opublikowano 20 Marca 2024 (edytowane) Witam wszystkich. U mnie 2.0 TDI 2.0 CJCB 2011ro, przebieg 300 tysięcy, seria 136km 320 nm .Pomiar wykazał 137km i 363 nm.Po programie 177 km i 438 nm .Jak oceniacie bezpieczne wartości ? ,Dodaje wykres z hamowni. Pozdrawiam serdecznie Seba. Edytowane 20 Marca 2024 przez sebi17577
wojtR Opublikowano 20 Grudnia 2024 Opublikowano 20 Grudnia 2024 Cześć Mam caga po sofcie na 180/400 . Zaczęła dwumasa bujać dlatego zdecydowałem się na nowy komplet sprzęgła caha Sachs + zamach i dokupiłem docisk Sachs performance . + Ic 3,0 TDI + muszę jeszcze dokupić turbo caha . Pytanie czy docisk performance na nowej tarczy Ori da radę okolice 450/480 niuta czy obijać tarcze?
hubig Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Zastanawiam się, czy zwiększenie mocy musi być okupione innymi problemami? Czy samochód po chip tuningu nie może działać jak fabryka go stworzyła? U mnie (2.0 tdi s-tronic allroad 2015 r., fabrycznie 190KM) po podniesieniu mocy do ok. 210KM, pojawił się problem z częstym wypalaniem DPF (co 100-150 km przy jeździe głównie poza miastem), a ponadto przestał działać start-stop (nie gaśnie silnik wtedy kiedy normalnie się wyłączał). Nikt, włącznie z tunerem, nie potrafi zaproponować konkretnego działania naprawczego, jedynie ogólne przebąkiwanie na temat tysiąca możliwych przyczyn, np. słaby akumulator, lejące wtryski, a nawet DPF do wymiany (przy czym był on zaraz po tuningu czyszczony na profesjonalnym stanowisku i uzyskał dobrą ocenę po czyszczeniu). Razem z tuningiem było robione wyprogramowanie AdBlue, co dodatkowo komplikuje sprawę. Tuning, razem z niewielkim podniesieniem mocy i momentu, miał dać obniżkę zużycia paliwa, ale jest raczej wręcz przeciwnie. Myślę, że po tym doświadczeniu jest to mój ostatni tuning w życiu.
Muskel1 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) Chłodnica EGR zapchana. Znany problem w CNHA. Niedziałający start/stop jest skutkiem częstego wypalania. Podczas przeprowadzanej regeneracji DPF silnik nie może zostać wyłączony przez s/s dlatego jest on nieaktywny. Edytowane 10 godzin temu przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się