docent822 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam.Problem jak w temacie - zauważyłem niewielki wyciek płynu chłodniczego ( kilkanaście kropli na dobę ). Wyciek jest z prawej strony silnika (kierowcy) koło mocowania bloku silnika . Czy to z pompy wody ? jakaś uszczelka ? bo zdania wśród moich znajomych- pseudo fachowców sa podzielone 1
docent822 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 Niestety nie mam dojscia za bardzo teraz do kanału zeby zrobic zdjecie od dołu auta. Może ktoś wrzucił by rys silnika z ELSA WIN ?! ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- znalazlem jakis szkic .. prawdopodobnie jest to w oklicy nr 24 - 25 . Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 5b6351ce96ec5.png Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 5b6351ce96ec5.png ---------- Post dopisany 22-02-2013 at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2013 at 21:25 ---------- Aktualizacja problemu po wizycie w drugim warsztacie - cieknie z obudowy termostatu . Jak to wygląda z wymiana i kosztami??Czy wymiana uszczelki czy całości?!
misiekcafe Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam. Niestety nie mam możliwości kupna płynu w kraju i muszę wybrać tutaj z tego co jest... Znalazłem u gościa w sklepie 2 rodzaje: TRIPLE QX Red Anti Freeze 5 Litre | eBay i drugi: Oryginalny płyn chłodniczy VW G13, G12 ++ (2978315131) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (dokładnie taka sama butelka jak na zdj) i chyba ten też stał (były podobne butelki ale sie nie przyglądałem niestety) PŁYN CHŁODNICZY FEBI G12 1,5 litra AUDI SKODA VW (2988030053) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. który lepiej wybrać Waszym zdaniem? Rozumiem,że G13 jest następcą G12 i nie ma problemu z jego zastąpieniem? Kolor ma inny, bardziej taki pod fiolet... Ktoś się orientuję ile wchodzi w układ do Audi A4 2.0 TDI B8 ? Jeśli bym kupował te mniejsze buteleczki muszę wiedzieć ile
kiko79 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 bierz oryginał od VW - jest rekomendowany do wszystkich marek koncernu VW
adadur Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Bierz g12 g12+ lub g12++. G13 jest dla nowych aut i nie jest mieszalny z seria g12. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
misiekcafe Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Bierz g12 g12+ lub g12++. G13 jest dla nowych aut i nie jest mieszalny z seria g12. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Ja będę wymieniał cały płyn więc jest mi bez różnicy... orientujecie się ile go tam wchodzi? ---------- Post dopisany 28-02-2013 at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 22:54 ---------- Niestety nie znalazłem nigdzie g12 ani g12+ czy ++ więc padło na oryginał od VW G13. Jutro mechanik i wymiana oleju, filtrów i płynów także moja pszczółeczka powinna wyjechać zadowolona z garażu
PRZEMEKC Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 cos takiego wynalazłem ale to z 1.8 tfsi BYT,
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 G12 Został zastapiony G13 gdzies z rok temu
Lunatyk Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Słuchajcie autentycznie na wymianę płynu potrzeba 11 litrów?? to jakoś strasznie dużo mi się wydaje, biorąc pod uwagę cenę około 40 zł za 1,5 litra, to cena będzie 320 zł!!! kosmos jakiś straszny.
adadur Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Nie wiem ile w 2.0 tdi cr ale pewnie batdzo podobnie jak sw 1.9 więc 6 litrow styka. 2 x 3 litry koncentratu + woda demineralizowana Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
cabanmat Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Bierz ori... płynu często się nie wymienia...
lvkaszek85 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Witam dziś kupiłem auto i juz wieczorem mam błąd klimatyzacji przy czujniku klimatyzacji pojawił się jakiś wyciek czy to coś poważnego ?? przy lampie od kierowcy pytam się bo jeszcze nie miałem czasu zeby odkręcić pokrywę górną i zobaczyć co się stało klima nie działa podaje ciepłe powietrze jutro mogę zrobić zdjęcie tego ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- 3 litrowy diesel Quattro 240 ps ---------- Post dopisany 29-04-2014 at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 23:04 ---------- Witam wczoraj kupiłem auto i juz wieczorem mam błąd przy czujniku klimatyzacji pojawił się jakiś wyciek czy to coś nie wiem dokładnie przy lampie od kierowcy pytam się bo jeszcze nie miałem czasu zeby odkręcić pokrywę górną i zobaczyć co się stało dodaje zdjęcia do tego
dawidg2 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Sprawdź czujnik od klimy podobno wadliwe były. Zobacz co tam leci.
lvkaszek85 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 [/color]brak ,, mineralny płyn hydrauliczny'' do czego on jest, zamieszczam zdjęcia ,, jest tak wszystko obudowane ze nie wiem z skąd to leci przy tym czujniku ;/ dojadę do Polski mam 750 km ??
lvkaszek85 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 juz wiem tak od wspomagania a ten błąd to filtr cząsteczek stałych
VTG Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Ubywa mi płynu chłodniczego w A5 2.0tdi CAHA z 2010roku. Około 300ml co 3 dni. W aucie wymieniłem rozrząd założyłem pompę DOLTZ. Pompa jest ok pasek rozrządu suchy. Poprzednio wymieniałem chłodniczkę egr bo wypaliła się rurka od kolektora wydechowego. Nie widać nigdzie wycieków. Czyżby przepuszczała chłodniczka EGR płyn do spalin? Czy można wypiąć węże chłodzenia z chłodniczki EGR i zamknąć obieg bez niej? Nic się nie stanie dla silnika? A może elektryczna pompa wody cieknie? Nikt nie wie czy można ominąć chłodnicę spalin egr? Wypiąłem przewody chłodzenia z chłodniczki egr i połączyłem metalową rurką. Po nagrzaniu i wyparowaniu całego płynu z chłodniczki i przytkaniu 2 króćców pojawia się nadciśnienie ze spalin. A więc chłodniczka EGR była nieszczelna. Szkoda, że nikt mi nie podpowiedział.
jedrekx Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Panowie.. ucieka mi płyn w CAHA, przebieg 185 kkm. chłodniczka EGR sprawdzona, zbiornik też nie jest dziurawy.. wymienione 2 oringi, jest lepiej ale dalej ucieka.. :/ przez tydzień z max do min mi spada.. gdzie jeszcze szukać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się