szczur_84 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 witam koledzy w których kanałach w Vag-u moge sprawdzić sondy i jakie wartości powinny pokazywać na wolnych obrotach?
german81 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 zloguj blok 31 dynamicznie i poaj wartosci jakie sa zapisane wartosci w bloku 32 .
szczur_84 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 dobrze kolego ale na razie nie mam jak logów zrobić dlatego teraz chciałbym wiedzieć wartości na jałowym
german81 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 jesli dobrze pamietam to masz sonde waskopasmowa wiec napiecie powino sie zmieniac 0,1-0,9v mozesz tez zlogowac statycznie blok 32 i 33 wtedy ci bede w stanie powiedziec cos wiecej o twojej sondzie .
Marc!n Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam. Ja również mam problem z sądami. Otóż co pewien czas powtarza się błąd: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent Miałem jakiś czas temu również błąd dotyczący drugiej sondy ale nie pamiętam jaki. Wiem tylko że go skasowałem i więcej się nie powtórzył. Przy wykonywaniu testów sondy 1 i 2 oraz kata wszystko OK. Dziś zrobiłem logi, te które zalecałeś koledze wyżej. Przed logowaniem wyczyściłem błąd i na razie nie wrócił. Dodam tylko, że logi zrobione na benzynie, mam lpg i nie byłem na pierwszej regulacji (tej po 1000km:kwasny:). Możliwe że sonda (o ile jest teraz dobra) wariuje od niewyregulowanego lpg? Oto logi: Dynamiczny 31 Log (19 - 031) Statycznie: 32 i 33 Log (20 - 032,033,032,033) Log (21 - 032) Log (22 - 033)
szczur_84 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 i co Marcinie nikt się nie wypowie odnośnie logów?
Łukasz13 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam.Ja również mam problem z sądami. Otóż co pewien czas powtarza się błąd: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent Miałem jakiś czas temu również błąd dotyczący drugiej sondy ale nie pamiętam jaki. Wiem tylko że go skasowałem i więcej się nie powtórzył. Przy wykonywaniu testów sondy 1 i 2 oraz kata wszystko OK. Dziś zrobiłem logi, te które zalecałeś koledze wyżej. Przed logowaniem wyczyściłem błąd i na razie nie wrócił. Dodam tylko, że logi zrobione na benzynie, mam lpg i nie byłem na pierwszej regulacji (tej po 1000km:kwasny:). Możliwe że sonda (o ile jest teraz dobra) wariuje od niewyregulowanego lpg? Oto logi: Dynamiczny 31 Log (19 - 031) Statycznie: 32 i 33 Log (20 - 032,033,032,033) Log (21 - 032) Log (22 - 033) Logi wyglądają ok sonda pracuje, loga robiłeś pewnie zaraz po kasowaniu błedów? bo widać zę na początku w gr. 032jest 0.0 dopiero potem wprowadzane są lekkie korekty. Powiem Ci tak jak sprawdzić czy lpg jest dobrze ustawione, kasujesz błędy korekty też się kasują ,jeździsz kilkanaście kilometrów tylko na pb, sprawdzasz korekty w gr 032 nie powinny za bardzo odbiegać od zera przy sprawnym silniku. Potem jeżdzisz na lpg sprawdzasz korekty powinny mniej więcej tak samo. Z doświadczenia wiem że trudno tak ustawić instalkę żeby były idealnie tak samo jak na pb ale w granicach +- 5 % może być.
german81 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 zrób komplet logów bo z napiecia sondy wychodzi ze nie jest dobrze albo masz nieszczelnosc lub padnieta przepływke , a bład tyczy sie zbyt duzego oporu grzałki sondy .
Marc!n Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Komplet czyli które grupy konkretnie? Na pb tak? Czy pompa powietrza wtórnego mu coś do rzeczy? (pojawia się błąd o nieprawidłowym przepływie). Włącza się tylko jak nie ma mrozu, a najczęściej to jak auto było wcześniej uruchamiane. Podobnie jest z ssaniem - jest wtedy gdy włącza się pompa SAI:eusathink:
Łukasz13 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Pompa sai włancza się tylko powyżej jakiejś tam temperatury, czyli jak jest ciepło albo silnik jest juz lekko zagrzany. Co do ssania powinno wlaczac sie normalnie niezależnie od sai.
szczur_84 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 ale dlaczego ssanie przy minusowych temp nie zawsze się włancza na zimnym?
Marc!n Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Też tak masz? Może te silniki tak mają, bo już czytałem o tym na forum:kwasny: Kwestia tylko czy to mu nie szkodzi jak przy -15 bez ssania chodzi... A SAI można usunąć/odłączyć jak się posypie? jedyny problem wówczas to chyba błąd, który należało by ignorować. Ponawiam pytanie o komplet logów, które grupy dokładnie zlogować?
german81 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 zrób logi z bloku 2 20 31 115 118 na PB i pózniej na LPG
mateogda Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 ... a bład tyczy sie zbyt duzego oporu grzałki sondy . Błąd nic nie mówi o rezystancji grzałki tylko ogniwa pomiarowego. Albo masz zaśniedziałe połączenia albo najzwyczajniej w świecie żywot sondy się kończy. Tak jak Damian pisze, w grupę 032 trzeba zajrzeć przed skasowaniem błędów... Co do SAI, temat był wałkowany na forum wielokrotnie. Nie masz SAI, nie masz podwyższonych obrotów ale nie znaczy to że "ssanie" nie pracuje, inaczej silnik by nie chodził. Układ SAI jest aktywny tylko przy uruchamianiu odpowiednio zimnego silnika. Jeżeli wam to przeszkadza i nie chcecie inwestować w naprawę to wgrajcie sobie wsady od APU, odejdzie wam SAI i druga sonda.
szczur_84 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 kolego rozwiń te wgranie wsadu od APU
mateogda Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 APU jest poprzednikiem ANB opartym na tym samym sterowniku...
szczur_84 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 czyli trzeba wgrać soft z APU czy wystarczy podpiąć komputer z APU
Marc!n Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 wiem że trochę to trwało ale są moje logi. Przed logowaniem skasowałem błędy. PB: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LPG: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM co z sondą? nie ruszać, kasować błędy i jeździć? dodam, że na razie nie robię dużych przebiegów więc wymiana może nie ma sensu.. W moim odczuciu auto dobrze przyśpiesza, nie przerywa, nie szarpie, spalanie ok 12l lpg (75% trasa, 25% miasto,krótkie podjazdy na niedogrzanym silniku) Mam jednak wrażenie, że podczas jazdy na lpg ubywa również benzyny:eusathink:
german81 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 w logach na PB i LPG piewsza sonda pokazuje za małe napiecie w połeczeniu z błedem kalifikuje to sonde do wymiany .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się