Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali najprawdopodobniej problem z pompą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wiem ze bylo multum tematow o problemach z cieknacymi pompami i innymi problemami. Zakladam nowy watek gdyz potrzebuje szybkiej odpowiedzi a mianowicie mam a4 1.9Tdi 1z i strasznie ciezko pali domyslam sie ze to pompa chociaz i z tego co czytalem moze byc tez problem z katem wtrysku lub nastawnikiem bodajze.

Tylko ze jestem w takiej sytuacji ze jestem za granica a samochodem jezdza rodzice i strasznie ciezko im pali nie wazne czy cieply czy zimny. Moze jest jakis sposob zeby sprawdzic czy to problem z sama pompa bo wiadomo jak to z naszymi polskimi mechanikami jest patrza zeby tylko oskubac.

Opublikowano

Podłącz pod VAGa i grupa 000 w BS.

A jak nie masz VAGa a sam chcesz coś zrobić to przesuń pompę o 1mm w stronę silnika i zobacz jak będzie odpalał.

Opublikowano

Kat troche za pozny, ale przy takiej wartosci powinien jeszcze dawac rade. Co dokladnie rozumiesz pod pojeciem "ciezko pali" ? Troche wiecej szczegółów.

Opublikowano

dokladniej to problem wyglada tak

---------- Post dopisany 02-09-2013 at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2013 at 14:17 ----------

udzielilem sie juz w innym watku a zapomnialem ze tu mialem swoj to wszystko z racji tej ze samochod juz nie jest moj a jezdza nim moi rodzice lecz sentyment zostal. Wiec moze ktos jest w stanie w jakis sposob pomoc ? Problem taki jak w pierwszym poscie a w przedostatnim film

Opublikowano

filtr paliwa kiedy był wymieniany?

Opublikowano

Nie wiem kiedy byl wymieniany ale jesli bylby to filtr to chyba nie byloby znaczenia czy cieply czy zimny

Opublikowano

000-bs by się przydało bo zwykły statyczny za wiele nie mówi (na rozgrzanym silniku ma być). Jak już będziesz w bs wejdź w tdi-timing i z listy wybiesz 1z będziesz wtedy miał wykres ta kropka ma byś na środkowej linii lub niewiele nad nią

Opublikowano

dobra zrobilem logi z BS

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

moze ktos cos doradzi

---------- Post dopisany 04-09-2013 at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany 03-09-2013 at 20:32 ----------

przestawilem kat wtrysku teraz wyglada to tak Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i zapomnialem wczorajsze bledy wrzucic

Friday, 04 January 2013, 05:17:39

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 028 906 021 F

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D2I

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 01117

4 Faults Found:

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

---------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...