mati101086 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Witam wiem ze bylo multum tematow o problemach z cieknacymi pompami i innymi problemami. Zakladam nowy watek gdyz potrzebuje szybkiej odpowiedzi a mianowicie mam a4 1.9Tdi 1z i strasznie ciezko pali domyslam sie ze to pompa chociaz i z tego co czytalem moze byc tez problem z katem wtrysku lub nastawnikiem bodajze. Tylko ze jestem w takiej sytuacji ze jestem za granica a samochodem jezdza rodzice i strasznie ciezko im pali nie wazne czy cieply czy zimny. Moze jest jakis sposob zeby sprawdzic czy to problem z sama pompa bo wiadomo jak to z naszymi polskimi mechanikami jest patrza zeby tylko oskubac.
trepek Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Podłącz pod VAGa i grupa 000 w BS. A jak nie masz VAGa a sam chcesz coś zrobić to przesuń pompę o 1mm w stronę silnika i zobacz jak będzie odpalał.
mati101086 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 grupa 000 statyczny log VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Lukasz_N Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Kat troche za pozny, ale przy takiej wartosci powinien jeszcze dawac rade. Co dokladnie rozumiesz pod pojeciem "ciezko pali" ? Troche wiecej szczegółów.
mati101086 Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 dokladniej to problem wyglada tak ---------- Post dopisany 02-09-2013 at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2013 at 14:17 ---------- udzielilem sie juz w innym watku a zapomnialem ze tu mialem swoj to wszystko z racji tej ze samochod juz nie jest moj a jezdza nim moi rodzice lecz sentyment zostal. Wiec moze ktos jest w stanie w jakis sposob pomoc ? Problem taki jak w pierwszym poscie a w przedostatnim film
Paaweell1988 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 filtr paliwa kiedy był wymieniany?
mati101086 Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 Nie wiem kiedy byl wymieniany ale jesli bylby to filtr to chyba nie byloby znaczenia czy cieply czy zimny
zbyszek7791 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 000-bs by się przydało bo zwykły statyczny za wiele nie mówi (na rozgrzanym silniku ma być). Jak już będziesz w bs wejdź w tdi-timing i z listy wybiesz 1z będziesz wtedy miał wykres ta kropka ma byś na środkowej linii lub niewiele nad nią
mati101086 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 dobra zrobilem logi z BS Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM moze ktos cos doradzi ---------- Post dopisany 04-09-2013 at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany 03-09-2013 at 20:32 ---------- przestawilem kat wtrysku teraz wyglada to tak Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i zapomnialem wczorajsze bledy wrzucic Friday, 04 January 2013, 05:17:39 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 028 906 021 F Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D2I Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 01117 4 Faults Found: 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - ---------------------------------------------------------------------------
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się