SylverStone Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Koledzy pomóżcie mi,autko 1.8t,pomimo że jeżdze na krótkich odcinkach to wskazówka z paliwa leci w oczach.Spalanie ok 15-20 litrów.Autko nie zgazowane.Po podłaczeniu Vaga wyskakuje co rusz błąd 16518 a także 17521.Chciałem wykonac Test sond ale nie potrafie go wogóle wywołać.Autko rozgrzane,Sonda rozgrzana trzymam na obrotach a w kanale 34 nie chce sie Test wykonać.W kanale bodajże 31 zminiają sie wartości w Voltach mniej wiecej 2-3 razy na sekunde z dwa razy po ok 0,4-05 a 3 zmiana to 1,0 i tak w kółko czy dodam gazu czy nie to jest tak samo.O którą sonde chodzi czy tą przed katalizatorem czy za (do której jest gorszy dostęp) Sprawdziłem bezpieczniki ale wszystkie są dobre.Czy za błąd może odpowiadać zawór odpowietrzający bak,bo mam go walnięty i czekam na niego.
Marc!n Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Chodzi o pierwszą sondę (tą przed katem). Testy wykonujesz w nastawach podstawowych 04 ? obr 1800-2200 aż do zakończenia testu. temp kata 350-500 stopni. Silnik ANB?
SylverStone Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Tak silnik ANB,kurcze teraz mnie zagiołes z tymi nastawami podstawowymi.Po kliknieciu mam 3 rubryki (jedna pod drugą ) i po lewej stronie wpisuje wartosci po czym po prawej mam 4 okienka.Wpisałem 34 i trzymałem obroty by temp była w tych wartosciach co napisałes ale Test sie nie wykonuje,natomiast na kanale 36 Test robi sie i wskazuje OK.Wyskakuje non stop błąd 16518.Sprawdzałem wzrokowo stan przewodów ale wyglądają na dobre,psikałem kontaktem w kostke 4 pinowa pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego.Jak wykluczyć ewentualnie problem z silnikiem z przewodami komputerem i stwierdzić że sama sonda już padła? Szukałem ale nie potrafiłem znaleść.Gdzie wejsc by widzieć sygnał napięcia z tej sondy?Nie posiadam miernika niestety czy nic mi to nie da bo komputer nie widzi sondy wogóle
kicker Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 measure blocks potem kanał 33, klikasz na graf i widzisz czy sondy pracują czy stoją, jeśli sonda się kończy ma bardzo wąski zakres pracy.
SylverStone Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Byłem dziś na sprawdzeniu sondy,okazało sie że cały czas podaje napięcie 0,4-0,5 i stoi w miejscu.Stwierdzono ze albo kable sie gdzieś przetarły albo sonda.Jednak kupuje sonde NTK i w ciemno wymieniam,bo niewiadomo ile ona ma.
szczur_84 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 nie kolego zadne NTK z BOSCHa masz w sklepie IPARTS.pl z ori wtyczkami tylko zadzwon do nich to ci z VINu dobiorą bo jest tam pare rodzaji
RobertWS Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 Witam ponownie, walki z sondami ciąg dalszy, Jako, że samochód stał sporo, a nie miałem czasu się z nim bawić to nie kupywalem sond. Wczoraj wziałem od kolegi oryginalne boshowskie sondy i to samo, Napiecie 0,36-37V i ani drgnie przy dodaniu gazu:shock3:. Nie wierzę, że cztery sondy stanęły na tym samych wartościach. Ewidentnie coś tu nie gra, wiec jaki sens kupywać nowe. Czy w sekwencji może być założona emulacja? Sam nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się