MarcinOslo Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Komfort to podstawa ,jak nie bylo Keyless'a fabrycznie to komfort do wymiany na 100%. Ja ze 2 lata temu uwalilem swoj ,wiec jak juz musialem kupic inny ,profilaktycznie kupilem odrazu taki pod ta funkcje Ja mam wszystko podlaczone ,zakodowane ,zostal mi kluczyk do kupienia. Przy probie odpalenia z przycisku Start/Stop wyskakuje na FISie komunikat ze nie rozpoznano kluczyka ,gaszenie silnika juz dziala Do tego znalazlem VIN auta z roku 2009 z Keyless'em i ustalilem ze zarowno dla tego jak i mojego gdzie Keylessa nie ma ,ETKA w ASO podaje ten sam kluczyk :8K0 959 754 D ,wiec musze zamowic ,wyuczyc i powinno hulac
Wurger Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Ja ze 2 lata temu uwalilem swoj ,wiec jak juz musialem kupic inny ,profilaktycznie kupilem odrazu taki pod ta funkcje Ja do tego będe podchodził z drugiej strony. Oryginalnie miałem Keyless ale muszę zmienić moduł komforty (i sporo innych gratów, nie pytaj dlaczego, długa historia ) na moduł z innego auta któro fabrycznie było bez Keyless. Oba moduły teoretycznie mają ten sam numer, zdaje się, że 8K0907064DQ. Z tego co widzę w ETKA, to moduły z i bez keyless były do 31.01.2008. Wynikałoby z tego, że po 31.01.2008 wszystkie już obsługują Keyless. Więc stąd moje pytanie, czy przypadkiem nie jest tak, że te nowsze moduły już wszystkie obsługują Keyless i wystarczy zakodować je odpowiednio VCDS'em. Jeśli tak, to jestem uratowany Edytowane 14 Października 2016 przez Wurger
MarcinOslo Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Nie zwrocilem na to wczesniej uwagi ,ale wychodzi na to ze rzeczywiscie komforty tez juz sa tylko jedne i wszystkie obsluguja Keyless. W Twoim przypadku nie powinno byc zadnego problemu ,trzeba odlaczyc niebieska wtyke ,wykodowac w 05 i 46 i to wszystko.
Wurger Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Na czas kodowania trzeba odłaczyć jakaś wtyczke? Z modułu komfortu?
wrclaguna Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Na czas kodowania trzeba odłaczyć jakaś wtyczke? Z modułu komfortu? jak wykodujesz to mozesz odłaczyc Niebieska wtyke w Komforcie
Wurger Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 A, teraz rozumiem. Czyli niebieska wtyka jest od Keyless i jeśli wykoduje to w komforcie, to odłączam wtyczke. Dzięki za info.
wrclaguna Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 mozesz odłaczyc ale nie musisz
Wurger Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 OK, dzięki. Już wszystko wiem
wrclaguna Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 z tego co pamietam to ta wtyka odpowiedzialna jest za elektryczna klape ktorej ty nie masz
komoornik Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Zrobi ktoś ładny tutorial? Same klamki podłącza się pod sterownik drzwi? Jak z okablowaniem do klamek i anten?
wrclaguna Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Same klamki podłącza się pod sterownik drzwi? czujniki jak i anteny ida do modułu KOMFORTU
Love-AUDI Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) pytanie 1. w których miejscach w drzwiach przykręcone są anteny i w którym miejscu z tyłu ? 2. czy pilot-kluczyk jest taki sam czy taki jak na zdjęciu poniżej ? Edytowane 23 Października 2016 przez Love-AUDI
ewela Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Ja mam inny problem . W a5 raz działają klamki a raz nie odpalanie bez problemu
Wurger Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Możliwe, że czujniki w klamkach juz pomału odmawiają posłuszeństwa. Nie masz przypadkiem tak, że nie działają jak pada deszcz lub są wilgotne?
ewela Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Jeden czujnik jest nowy w drugim czasami można otwierać ale zamykania brak A nie trzeba nic w mmi kodować? Edytowane 28 Października 2016 przez ewela
Wurger Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Prawdopodobnie ten drugi czujnik tez masz do wymiany... Oba masz poprawione Continental? Bo jesli nie, to predzej czy później padnie. W MMI chyba nic sie nie koduje z Keyless. Wszystko jest w module komfortu. Mozesz sprawdzic czy nie masz zadnych błędów zapisanych. Ale ja bym obstawiał, ze ten drugi czujnik masz tez do wymiany.
ewela Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 OK Dziękuje będę szukał nowych czujników
Wurger Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Wymieniaj pojedynczo, bo jesli w jednym masz blad, to nie otworzysz z obu auta. Zacznij od tego który nie byl jeszcze wymieniany. No i tak jak pisalem dla pewnosci podepnij pod kompa i sprawdz czy nie ma bledow czujnikow. Wtedy będziesz na 100% wiedział który jest uszkodzony.
komoornik Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) pytanie 1. w których miejscach w drzwiach przykręcone są anteny i w którym miejscu z tyłu ? 2. czy pilot-kluczyk jest taki sam czy taki jak na zdjęciu poniżej ? Ktoś, coś? Czy można zamontować tylko dwa czujniki w przednich drzwiach? Przydała by się instrukcja Edytowane 8 Listopada 2016 przez komoornik
Wurger Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) pytanie 1. w których miejscach w drzwiach przykręcone są anteny i w którym miejscu z tyłu ? 2. czy pilot-kluczyk jest taki sam czy taki jak na zdjęciu poniżej ? Ktoś, coś? Czy można zamontować tylko dwa czujniki w przednich drzwiach? Przydała by się instrukcja Z tego co się orientowałem kluczyk jest taki sam. Ten ze zdjęcia po prostu na opcje z "panic button". Co do anten, mogę jedynie pomóc ELSĄ: 1 - Przycisk układu zezwolenia na wejście i uruchomienie -E408- 2 - Sterownik elektronicznej blokady kolumny kierownicy -J764- 3 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki drzwi z przodu po prawej stronie -G606- 4 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki drzwi z tyłu z prawej strony -G418- 5 - Centralny sterownik systemu Komfort -J393- 6 - Antena układu zezwolenia na wejście i uruchomienie w bagażniku -R137- 7 - Antena centralnego zamka i układu alarmowego -R47- 8 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki drzwi z tyłu z lewej strony -G417- 9 - Antena układu zezwolenia na wejście i uruchomienie z lewej strony -R200- 10 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki drzwi z przodu po lewej stronie -G605- 11 - Antena 1 układu zezwolenia na wejście i uruchomienie wewnątrz samochodu -R138- Podzespoły -J393-, -J764- i -R47- występują zarówno w wyposażeniu podstawowym, jak również w wyposażeniu dodatkowym „Advanced Key”. Pozostałe podzespoły są dostępne tylko w wyposażeniu dodatkowym „Advanced Key”. Ale gdzieś widziałem jakiś schemat gdzie dokładnie te anteny są (przynajmniej ta w tunelu środkowym, ale za cholere nie mogę teraz tego znaleźć) Edytowane 8 Listopada 2016 przez Wurger
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się