Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Golf mk4 1.9tdi 110ps prośba o wsparcie z diagnozą na logach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie proszę o wsparcie,diesle męczę już jakiś czas ale to dopiero moje pierwsze logi,kolega w golfie ma problem z przeładowaniem i wpada w tryb awaryjny.Turbina na vnt.

To co ja ustaliłem:czujnik temp do wymiany bo podaje poniżej 10stopni,termostat bo strasznie opornie sie nagrzewa,kąt wtrysku opóźniony masakrycznie bo przy paliwie 150 jego wartość to ledwo 15.

No i błędy które wyskakują

Control Module Part Number: 038 906 018 J

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1810

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

logi statyczne

000BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi dynamiczne(robione w mieście więc nie sa idealne)

004-008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010-011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Dodam,że styl jazdy sprzyja zawaleniu turbiny z tego co widziałem:decayed:

A podpowiedz mi jaka jest różnica w logach między sterowaniem turbiną (czyli n75 lub pęknięte wężyki) a zawaloną sprężarką?

Opublikowano

Przetarte wężyki od podciśnienia to niedoładowanie a wy macie przeładowanie. Uszkodzony n75 to rożne objawy, możesz podmienić na probe z n18

Opublikowano

chciałem podmienić,ale w tej temperaturze nie chciałem ściągać żeby nie urwać końcówki z zaworka bo siedziały mocno.No to będzie czyszczenie.Dzięki koledzy za pomoc no i ja przynajmniej się czegoś nauczyłem:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...