Wajsik86 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Tak jak w temacie proszę o wsparcie,diesle męczę już jakiś czas ale to dopiero moje pierwsze logi,kolega w golfie ma problem z przeładowaniem i wpada w tryb awaryjny.Turbina na vnt. To co ja ustaliłem:czujnik temp do wymiany bo podaje poniżej 10stopni,termostat bo strasznie opornie sie nagrzewa,kąt wtrysku opóźniony masakrycznie bo przy paliwie 150 jego wartość to ledwo 15. No i błędy które wyskakują Control Module Part Number: 038 906 018 J Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1810 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent logi statyczne 000BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi dynamiczne(robione w mieście więc nie sa idealne) 004-008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010-011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Wajsik86 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 Dodam,że styl jazdy sprzyja zawaleniu turbiny z tego co widziałem:decayed: A podpowiedz mi jaka jest różnica w logach między sterowaniem turbiną (czyli n75 lub pęknięte wężyki) a zawaloną sprężarką?
Rek1n Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Przetarte wężyki od podciśnienia to niedoładowanie a wy macie przeładowanie. Uszkodzony n75 to rożne objawy, możesz podmienić na probe z n18
Wajsik86 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 chciałem podmienić,ale w tej temperaturze nie chciałem ściągać żeby nie urwać końcówki z zaworka bo siedziały mocno.No to będzie czyszczenie.Dzięki koledzy za pomoc no i ja przynajmniej się czegoś nauczyłem:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się