Skocz do zawartości
IGNOROWANY

synchronizacja rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje logi grupy 90 93 115

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany at 15:32 ----------

A tu logi 93 i 90 oraz 003

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Myślę, że koledzy mi pomogą na podstawie tych logów

Czy to przestawiony rozrząd

Z góry dzięki

Opublikowano

Juz sa wlasnie porawilem temat

Opublikowano

Co prawda nie wiem jak czytać te grupy 90 i 93, nie wiem czy może byc tam to -3 czy powinno byc zero, co do reszty logów przepływka i doładowanie wskazuje tak jak na serii 150 km, u Ciebie w serii chyba 163 byc może powinno byc troche więcej ale to raczej w granicach błędu.

Opublikowano

logi w bloku 90 i 93 sa wporzadku powodem spadku mocy jest nieszcelnosc w układzie turbo co powoduje pózne wstawanie turbiny zanirzanie przez przepływke która powina mierzyc zdecydowanie wiecej czyli ok 135-140 g

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czyli co moze byc powodem skoro wszystko szczelne bo nawet zemienialem zawór dv na nowy i sprawdzalem. Wlasnie teraz auto jezdzi jakby mialo 150 km a nie 163 bo mam porownanie do mojego poprzedniego auta. To gdzie szukac teraz?

Opublikowano

No to dziwna sprawa jeśli przed wymianą rozrządu jeżdził lepiej to chyba pozostaje sprawdzić ustawienie, możesz jeszcze zrobić jak masz mozliwość dynamicznie grupe 2, 20, 118 zobaczymy jakie czasy wtrysku, czy nie cofa zapłonów itd. A i możesz podać wartości odczytane z gr 32 czyli korekty.

Opublikowano

Dalsze logi grupa 002 i 020

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

grupa 115 031

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

grupa 118 i 37

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ----------

A tutaj co widac u pacjenta?

Opublikowano

W zasadzie przed chwilą porównałem te logi z innym bfb i wychodzi że wszystko wygląda ok przepływka pokazuje ok, w bfb powinno byc koło 130 przy odcince, czasy wtrysku ok. Turbina pompuje ok wysterowanie n75 w gr. 118 wygląda ok. Lekko cofa zapłony na 3 cylindrze byc może stare świece lub padająca cewka, ale raczej nie ma to takiego wpływu na moc.

Opublikowano

a w grupie 93 i 90 jak to wygląda w twoim BFB

---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ----------

Powiedzcie sami powinien być troszkę żwawszy

III bieg

Opublikowano

troche muli, trzeba jeszcze raz rozebrac grata i sprawdzic co nie halo

Opublikowano

Ale to chyba od rozrządu coś może tak być?

---------- Post dopisany 25-02-2013 at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany 24-02-2013 at 23:14 ----------

Niech sie ktos jeszcze wypowie bo do rozrządu to jednak trzeba troche rozebrac zeby sie dostac takze chciałbym sie co do tego upewnic.

Opublikowano

Te twoje logi porównywałem z innym bfb z tego forum ja mam inny silnik AWT, jedzie w miare tak mi sie wydaje B6 jest cieższy od mojego b5, sprawdziłem teraz u siebie ta grupe i zaskoczę Cię u mnie ta wartość wynosi -4 :decayed: ale chyba rozrządu nie będe rozbierał, i u Ciebie też podejrzewam że jest dobrze ale ja nie jestem wyrocznią, może ktoś z bfb jeszcze mógłby sprawdzić u siebie.

Opublikowano

Jeszcze sprawdze szczelność dolotu dzisiaj pod ciśnieniem i zobaczymy co wyjdzie

---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ----------

Szczelność sprawdzona wszystko ok więc gdzie szukać dalej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...