Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] OOOO Srebrny Czterołap w Sedanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mormalnie robi sie kozak jak ze zdjecia z usa

Opublikowano

Autko świetnie wygląda na tej feldze i młodo. Gratuluje dobrego smaku :)

Opublikowano

Wszystko ładnie pięknie ale pobaw się z przednim zderzakiem jak już skończyłeś FMIC bo nie jest najlepiej spasowany :decayed:

A kółka :slina:

Opublikowano

Spoko loko pisałem wyżej przecież że przedni zderzak to tylko skorupa przejściowa :)

I tak auto całe odmaluje i tak więc spokojnie, w zasadzie codziennie coś w aucie się dzieję, ale o pierdołach to Wam nawet nie zanudzam

W planach chce teraz schować FMIC całkowicie i nawet może go prysnę w czerń żeby był totalnie nie widoczny z zewnątrz, kratki wracają :)

Opublikowano

Elegancko:naughty::kox:

Jestem pod wrażeniem, przez pół roku tyle zmian na + :whistling::shock3:

Opublikowano

Super fura, a to koło co teraz masz pasuje najlepiej !!:kox:

Opublikowano

Halo halo to znowu ja :)

Felgi od TT do sprzedania, tzn jak znajde kupca to kupie nowe ROTY jak nie to jeźdze na TT

kpl felgi + nowe gumy + dystanse + sruby = 3500zl

same felgi + dystanse + sruby = 2500zl

same felgi = 2000zl

pozdrooo

Opublikowano

No nareszcie :wink:wiedziałem, że roty to kwestia czasu :grin:

Opublikowano

Ten sezon dojadę już na felgach 18 od TT`, przyszły ROTY na spokojnie

Myślę nad zimą, nabyłem 16` bo 15` nie wchodzą mi już na hamulce 312mm

z kołpakusem czy bez? chyba je odmaluje i bez... ;)

WP_20130809_002.jpg

WP_20130809_003.jpg

WP_20130809_005.jpg

WP_20130809_006.jpg

Opublikowano

Bez kołpaka ,odmaluj będzie git :)

Opublikowano

srebrna dostała nowe 13mm welurowe dywany, niestety zamówiłem chyba nieco za czarne :)

w sumie cała reszta jak plastiki skora itp tez jest czarna na żywo na foto wygląda jak grafit a przecież alkantara i dolna wykładzina jest zwyczajnie czarna, ale jak widać dywany są smoła, może ktoś by takowe czorne chciał ? jak coś to PW oddam poniżej kosztów a maja 3 dni :)

---------- Post dopisany at 23:36 ---------- Poprzedni post napisany at 23:35 ----------

WP_20130814_001.jpg

---------- Post dopisany 25-08-2013 at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2013 at 23:36 ----------

chciałem się Was nieco doradzić... mianowicie są 3 opcje:

przyjmujemy ze obecnie mam te 140/320~ jeździ miło, ale wiadomo mało... (fmic, wtryski 0.210 z AEL + downpipe + katout + soft) taki mam setup, czekam na mała korektę po której powinno być w okolicach 150/340, korektę dostanie na dniach.

no ale do rzeczy co mi chodzi po głowie:

- modzić dalej swojego pewnego AFN na okolice 180/380 albo lepiej (tu wiem co mam auto jak i silnik czy napęd) koszta zabawy wyjdą ok 3000zł a co bym zrobił to wtryski 230 + turbo BRD + pompa 11mm + sprzęgło mocniejsze + korekta

- sprzedać i kupić S4, zrobić soft na 3xx i ujeżdżać ( wiadomo jakie jest 2,7 w eksploatacji, spalanie, awaryjność i koszta napraw )

- zamienić się na S4 po prostu dopłacając różnice i tylko S4 z LPG w tej wersji, żeby zachować rozsądne koszta jeżdżenia, aczkolwiek ostatnio nie przepadałem za gazem, stad ta opcja nr3 to taka średnia opcja, no chyba że ktoś tu ma S4 w LPG i sie wypowie...

- jest jeszcze opcja kupna A4 B6 1.9 130KM np AWX w Quattro i samego wirusa z wydechem na okolice 170/400 ;) tyle że tu znowu są pompognojki których tez raczej unikałem

Opublikowano

a ja wlasnie jestem po swapie na 2.7T i malina po prostu :decayed:

Opublikowano

sory ? nie chcesz sprzedac tych kołpaków ??

Opublikowano

kołpaków już nie mam

o swapie myślałem ale szkoda mi tak dobrego klekota

podpowiedzcie coś ;)

ps. mam dużo felg w 5x112 od 17 do 19` jakby ktoś cos szukał czy chcial to PW

Opublikowano

Nie wiem dlaczego nie chcesz "pompognojek":whistling: AWX, AVF to świetne silniki a koszt wymiany/czyszczenia pompek nie jest tak wysoki jak to było kiedyś. Kultura pracy lepsza, tak samo reakcja na pedał gazu, większe możliwości zwiększenia mocy vs diesel na pompie.

Opublikowano

Miałem Passata 2002 AWX jakies kilka miesięcy, pompognojki dobrze zrobione gdyby padły to 2500-3000zl - sporo dla mnie jak za awarie silnika, spalanie AWX po mieście to było w moim wypadku 9-10l i była to ośka :) AFN w Quattro spala mi 7-8 max na 9` calowych 18` ;) wiem ze S4 spali mi 17 no wtedy coś za cos mam 3xx pod nogą i S4 ;)

No i masa B6 AWX w dieslu w quattro zabija, ile to waży z 1700-1800kg ?

to siła rzeczy nie zmienię na szybsze bo masa zrobi swoje i AWX po sofcie wyjdzie na to co mam teraz w chwili obecnej

---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ----------

Wychodzi na to że chyba zostanę przy AFN ;) tylko nieco go dokoksuje :D

Opublikowano

3k za 30 km..

jak dużo jeździsz to S4 w PB będzie chyba kiepskim wyborem.

Ja bym zostawił to co jest i kitrał kasę na b7 3.0 tdi :whistling:

Opublikowano

no właśnie to też jakaś opcja :)

dostanie korektę na to co jest i chyba będę zbierał na coś w stylu B7 i kupie spasa np za 2 lata :)

dziś zważyłem bestię z 1/4 zbiornika i oto wynik :P czyli ja + pasażer i mamy 1700KG !! sporo !! czołg

WP_20130826_003.jpg

Opublikowano

b5 1,5t ?

a za 2 lata pierwszy wypust b8 też będzie tańszy :whistling::grin:

Opublikowano

no tak moje 1.9 tdi quattro z 1/4 paliwa 1500kg i bez kierowcy :P

---------- Post dopisany 29-08-2013 at 17:27 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2013 at 18:28 ----------

co myslicie ?

9x18 ET35 :)

Advance R230 Grid Drift Ultra Light Wheels 9x18 et 35 LK 5x112 weiß VW, Opel | eBay

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...