johny_bravo Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem B6-tki, którą kupiłem na zawieszeniu H&R 31042-2 va /31042-1 ha. Problem w tym, że letnie koła to 18"(225/40) a zimowe 16"(205/55) i jest troszeczkę za nisko Liczyłem, że na 18tkach będzie odrobina wyżej ale i tak jest średnio, ponieważ przetaczając się dzisiaj przez próg zwalniający, poczułem, że zawadziłem spodem... Pytanie brzmi, czy na tym zestawie, który jest, mogę wymienić same sprężyny, żeby było chociaż +20mm ?? Wgląda to bajecznie ale rozum podpowiada wymianę Jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o kwestię zawieszenia dlatego wolę się upewnić Dzięki za info. ---------- Post dopisany 27-02-2013 at 11:38 ---------- Poprzedni post napisany 24-02-2013 at 23:24 ---------- nikt nie podpowie ? po przeczytaniu kilku wątków wiem, że potrzebuje sprężyn do 1BA 8E0 411 105 BE i 8E0 511 115 CQ (ew z 1BE 8E0 411 105 C / 8E0 511 115 DJ )ale czy to rozwiąże problem ?? Teraz jest -50mm i -40 więc jak zapodam z 1BE będzie chyba najlepiej ?? zależny mi na Waszym zdaniu. Tak stoi teraz.
johny_bravo Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 Tylko jak sie okazuje z 1BE jest problem zeby kupic. Szukam np kayaby ale tylko i wylacznie odpowiedniki 1ba... a to juz bedzie plus piec... tak czy inaczej bedzie musialo zagoscic
Smiszny Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Jak założysz 1ba to bedzie straszka koza... Może założ jakieś sportowe -40 czy tam -35mm przykładowo Sportowe sprężyny obniżające Audi A4 B6 8E 35mm FK (3044706331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
MAT1000 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Kup sprężyny -30mm i zostaw amorki, lub szukaj s-line zawiechy, komplet używki. Tylko kolory sprężyn dobierz i znaleźć. 1BA będzie koza i auto przestanie się nawet Tobie podobać
johny_bravo Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 po chwili namysłu będę na 99% wymieniał komplet sprężyny + amorki ponieważ na naszej autostradzie a1 też nie dało się szybciej pojechać (za twardo). Sprawdzałem jak wygląda identyczna B6 z 18" na 1BA i fakt koza jest... ale nadal mi się podobała hehe Stare zawieszenie wstawię gdzieś na ebaya bo w sumie mało przejechało i a nóż komuś się przyda.
fafnasty Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 pokaz te stare zawieszenie swoje moze je lykne
johny_bravo Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Jeszcze na nim jezdze wiec mozes zobaczyc poki co jak siedzi auto. W tym tyg mam miec nowy, kompletny zawias wiec dam znac co i za ile
Wandej Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Kolego to gwint? Ja mam zestaw amorki ori 1BA + Springi właśnie też H&R -40mm i jak widzę po Twoim to stoi sporo wyżej ale ładnie wygląda:good: Jakbyś chciał się zamienić to jestem chętny:good:Moja stoi tak na 19`
johny_bravo Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Nie, to nie jest gwint. Zamiana mnie nie interesuje poniewaz bede wsadzal caly, nowy komplet a ten co mam teraz sprzedawal.
Wandej Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Nie, to nie jest gwint.Zamiana mnie nie interesuje poniewaz bede wsadzal caly, nowy komplet a ten co mam teraz sprzedawal. Z tego co widzę chyba masz sporo więcej niż -40mm i -50mm:naughty:
johny_bravo Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 Na fakturce z Niemiec z tego co pamietam wlasnie jest -40 i -50 ale sprawdze dokladnie jak wyciagne. Co do ceny mysle jeszcze, komplet praktycznje nowy ale bedzie konkurencyjna ---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:20 ---------- OK sprawdziłem i z tego co wyczytałem w necie jest -50 i -40 Zestaw składa się z amorków K13-1036-01 i D13-1037-01 + sprężyny. Całość oznaczona jako 31042-1 31042-2. opis przodu opis tyłu Jeżeli chodzi o cenę myślę, że dobrym rozwiązaniem będzie 40% ceny fabrycznej, do negocjacji oczywiście. Fotki jak to wygląda wstawię pod koniec tygodnia bo będę miał już zamienione.
christopherek Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 przeciez te auta wysoko stoja,nie wiecie chyba co to gleba.
johny_bravo Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Opublikowano 7 Marca 2013 Wysoko ? Nie wiem po jakich Ty drogach jezdzisz ale ja zawadzilem o prog zwalniajacy wiec wg. mnie wysoko nie stoi.
feniks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Jeżeli chodzi o cenę myślę, że dobrym rozwiązaniem będzie 40% ceny fabrycznej, do negocjacji bez przesady H&R to dobry zawias i jak jest w miarę młody, to spokojnie za 50% lub więcej pogonisz, wystaw licytację na alee i sam się przekonasz
christopherek Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 stary co to jest próg zwalniający.ja zawadzam progami na delikatnym zagłębieniu w asfalcie,na torowisku tramwajowym a o progach żeby je pokonać nawet nie myślę.łatwiej czasem chodnikiem przejechać niż przez próg się przetoczyć.a jeżdzę po naszej stolicy na gwincie fk,koło 17 z oponą 185/35/17 i daję radę na feldzę 8j czyli naciąg też ładny.noga pod próg nie wchodzi żeby lepiej zobrazować a tu na zdjęciu widzę że pod to audi lewarek wchodzi więc jak dla mnie wysoko stoi
MAGIC87 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 dla jednego -20 bedzie za duzo dla innego -60 malo:wink: ja sam wjazd przerabiałem bo seria wadziłem, teraz zglebiłbym jeszcze z 2-3 cm
tomekhxc Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 chcesz sprezyny 1ba? mam takowe moge oddac w rozsadnej cenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się