marcin8047 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam.Panowie mam problem z motorem w moim a4. Trzy tygodnie temu wracajac z pracy po przejechaniu 5km silnik zaczłoł sie telepać, dławic, szarpac jakby nie dochodziło paliwo. Zatrzymałem sie odpaliłem raz jeszcze wszystko ok działa normalnie. W przeciagu 3 tygodni problem pojawiał sie nie regularnie. W dniu dzisiejszym na zimnym silniku auto nie pali na jednym cylindrze i świeci sie kontrolka esp. Jak go przytrzymam tak do 60 stopni zgasze odpale jeszcze raz i chodzi dobrze, można jeżdzic cały dzień i nic sie nie dzieje. Znajomy sprawdzał wtryski i podobno są wporzadku jeden ma delikatnie wiekszą korekte ale normy nie przekracza i wywala błąd wypadania zapłonu. I tu prosze o pomoc może ktoś ma podobny problem?
kkam Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Sprawdz więzkę elektryczną pompowtrysków.
marcin8047 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Znajomy ztwierdził że bardzo głośno chodzą popychacze zaworów(takie głośne cykanie). Czy to też może byc przyczyna?
kkam Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 moze być także wałek wytarty... ale wszystko zobaczysz jak zdjmiesz pokrywe zaworów, bo bez tego nie dojdziesz do wiązki
marcin8047 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Slyszalem ze wycieraja sie walki w silnikach 2.5 ale ze w 1.9 ?Masakra jakaś?
thomyk Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 No jak masz przebieg konkretny to wszystko się zużywa przeciez.
kkam Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 W 1.9tdi PD też lubią się wycierać wałki, sporo jest o tym na forum. Tragedii nie ma, wstawiasz nowy wałek, szklanki, itd, koszt około 2tyś i jeździsz dalej.
marcin8047 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Ok. Jeszcze jedno musze dojechac do mechanika 15km jechac na 3 garach czy brac go na lawete. W połowie drogi pewnie zalapie czwarty ale kawałek bede jechał na trzech i zeby cos sie nie urwało bo troche nim telepie
kkam Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Laweta/holowanie, lepiej nie męczyć silnika.
marcin8047 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 Jestem po wymianie wałka i popychaczy wszystko w porządku ale dalej klekocze. Cisnienie oleju jest ok? ---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ---------- Pod tym adresem nagrałem krotki film kto ma dobre ucho niech oceni czy nie za bardzo klekocze
SotoM Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 niech mechanik poprawnie wyreguluje PD przestana tak metalicznie kuc cykac... troszke ten dzwiek jest wrazliwy dla ucha...
kkam Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Jestem po wymianie wałka i popychaczy wszystko w porządku ale dalej klekocze. Cisnienie oleju jest ok?---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ---------- Pod tym adresem nagrałem krotki film kto ma dobre ucho niech oceni czy nie za bardzo klekocze wałek był mocno wytarty? jaki miałeś przebieg?
marcin8047 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Jedna krzywka była bardzo wytarta i dwa poychacze tez mocno zużyte. Reszta wałka nie najgorzej wyglądała. Przebieg mam 223 tys. chyba oryginalny bo sprawdzałem w serwisie. Wszystkie objawy co pisałem na początku ustąpily tylko nadal slychać cykanie i niewiem co to? Auto robiłem u goscia co robi tylko auta z grupy vag i ma dobrą opinie i mowi ze motor dobrze pracuje ale dla mnie jest za głosny w porownaniu jak niedawno jeszcze chodził
lukaszooo Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 kolego wsadziłes nowy wałek czy używkę ????? moj przebieg to 230km i tak samo jedny krzywka wyjebana......... nie wiem czy szukac używanego wałka czy kupic nowy w aso
kkam Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 kolego wsadziłes nowy wałek czy używkę ????? moj przebieg to 230km i tak samo jedny krzywka wyjebana......... nie wiem czy szukac używanego wałka czy kupic nowy w aso Jakie masz objawy wytartej krzywki?
lukaszooo Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 dudnienie i nierówna praca silnika, na dzien dobry wymienie szklanki poniewaz to chyba jedna zużyta szklanka wyryła mi wałek
marcin8047 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Opublikowano 7 Marca 2013 Ja wkładałem używany wałek i nowe popychacze. Teraz mam problem z odpaleniem na zimnym silniku. Mechanior mowi ze zle ustawił zapłon bo mowi ze ustawial na cieplym a trzeba na zimnym ustawic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się