Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek mocy przy 3000 tys obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam forumowiczów mam taki problem odnośnie audi a4 b5 1.8 T 150km gdy jade sobie normalnie pomału przyspieszając autko ma fajne przyspieszenie itp ale gdy juz wcisne nagle pedał w podłogę to autko przy 3tys obrotów lekko zmuli co prawda ciagnie dalej ale to nie to samo co na wolnym wciskaniu gazu. dodam ze nie ma takigo objawu gdy odpale silnik i przez pierwsze 5 min nie ma to miejsca gaz podloga i leci jak torpeda a gdy pojezdze dluzej to gaz podloga i 3tys obrotow i muli. czy to moze miec jakis zwiazek z ssaniem jakby po rozgrzaniu nie dostawal odpowiedniej ilosci paliwka a odrazu po odpaleniu jest ok wszytko. dodam ze kiedys mi sie dlawil przyczyna byla wtyczka przy filtrze pow. chyba od podcisnienia moze nadal tam tkwi problem bo widzialem ze ktos tam cos przedemna kombinowal i robil instalacje. a i wiem ze mam dziure w katalizatorze

Opublikowano

a co pokazuje vag?? predzej bym patrzyl czy zaworek n75 ci sie nie zacina. przy filtrze masz pare wtyczke i od przeplywki i zaworka odpowietrzenia baku i rozdzielacza zaplonu. posprawdzaj to wszystko ale przede wszystkim vag

Opublikowano

witam oststnio sie pobawilem odlaczaniem ako adaptacja przepustnicy czyszczenie jej bo obroty falowaly teraz jest git ale szarpaqnie nie przeszlo jak gaz do dechy to 3tys obrotow i autko skacze jak skakalo mialem taki objaw juz jak mialem wpieta do plowy wtyczke do n75 teraz tak samo jest mylse ze moze to byc wtyczka mialem uwalona poduche silnika a kabel od n75 napiety mocno moze wtyczka cos nie rychci swieczki wymienione na ngk nic nie pomoglo jedynie ladniej odpala ;p na vagu oczywiscie zero bledow bede szedl w kierunku n75 podcisnienie spradze na dniach

---------- Post dopisany 07-04-2013 at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany 25-03-2013 at 18:52 ----------

witam dalej ciagne temat eh n75 wyczyszczony weze sprawdzone dalej to samo ;/ dodam ze gdy silnik jest na ssaniu odrazu po odpaleniu to objawow tych nie ma a moze wtyskiwacze slabe albo filtr paliwa?? dopiero po jakiejs 2min jazdy te objawy sie pokazuja a i wiem ze mam termostat do wymiany jak go docisne to mu temp spada ostro i dziura w kat ale czy to moze miec wplyw na szaprnie??

---------- Post dopisany at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany at 16:26 ----------

a i dodoam ze teraz zaczal skskac jak tzw kangur na 3tys obrotow do 3,5 poskacze i dalej poleci jakby dostal kopa na nowo

Opublikowano

Termostat i nieszczelność w kolektorze nie będzie powodowało tego. Przyjrzyj się przewodom od N75 i DV,czy sa całe-moje były sparciałe.A jak masz możliwość to podmień N75-czasem czyszczenie nic nie daje.

Opublikowano

podjechalem na innego kompa i nareszcie bledy wyskoczyly czujnik temp czynnika chlodzacego silnik syg poza zakresem, elektrozawor n75 ogr cis doladowania, zaczne od czujnika temp cieczy to ma byc ten na sterownik jak sie nie myle??

---------- Post dopisany at 11:09 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ----------

bledy nr 16500,1262 ktory to ten czujnik temp bo sa dwa podobno i gdzie sie znajduje postaram sie sam wymienic

---------- Post dopisany 09-04-2013 at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 11:09 ----------

poszukalem znalazlem jutro wymiana wezy od podcisnienia n75 i czujnika

Opublikowano

Rozwiązałeś problem?

Opublikowano

blad czujnika rozwiazany ehh jakis melepeta wsadzil wtyczke odwrotnie a co do n75 to kupilem od dizla dziala odzyl ale ciagle mam jakis zamul przy wiekszych predkosciach teraz juz turbo nie przeladowuje ale troche zmula go jak pedal w podloge daje jak osiagnie ponad 3tys obrotow dalej walcze z tym juz tak nie szarpuie ale troche i tak cos nie tak a czy zmulenie moze byc przez dziure w katalizatorze??

Opublikowano

N75 od diesla nie do końca będzie dobry tam chyba inaczej wstaje turbo zamień na ten co ma być do twojego silnika

Opublikowano

Zastanawiam się czy nie mogło by być podobnie gdyby pompa paliwa się kończyła, na początku z układu pociągnie, później zaczyna brakować ....

Opublikowano (edytowane)

Witam 

W dniu 3.03.2013 o 08:23, martiborki napisał:

witam forumowiczów mam taki problem odnośnie audi a4 b5 1.8 T 150km gdy jade sobie normalnie pomału przyspieszając autko ma fajne przyspieszenie itp ale gdy juz wcisne nagle pedał w podłogę to autko przy 3tys obrotów lekko zmuli co prawda ciagnie dalej ale to nie to samo co na wolnym wciskaniu gazu. dodam ze nie ma takigo objawu gdy odpale silnik i przez pierwsze 5 min nie ma to miejsca gaz podloga i leci jak torpeda a gdy pojezdze dluzej to gaz podloga i 3tys obrotow i muli. czy to moze miec jakis zwiazek z ssaniem jakby po rozgrzaniu nie dostawal odpowiedniej ilosci paliwka a odrazu po odpaleniu jest ok wszytko. dodam ze kiedys mi sie dlawil przyczyna byla wtyczka przy filtrze pow. chyba od podcisnienia moze nadal tam tkwi problem bo widzialem ze ktos tam cos przedemna kombinowal i robil instalacje. a i wiem ze mam dziure w katalizatorze

Witam!
Podłączam się pod ten stary temat u mnie są podobne objawy tyle że, czy to zimny, czy ciepły (chociaż na ciepłym nie zrywa silnikiem tylko go muli)
Wymienione DV, N75, Świece, Cewki nawet podmieniłem wtryski bo podczas jazdy z kompem wypadały i były korekty do 3ms.

Turbo regenerowane pół roku temu, przez poprzedniego właściciela.
Generalnie w VCDS- nie było nic niepokojącego poza korektami wtrysków.
Problem jest od 2900 Rpm do około 3300 Rpm powyżej idzie jak głupi. na zimnym w dodatku słychać lekkie "klikanie/klekotanie" z pod maski lecz na tyle ciche, że problem jest to nagrać i nie zawsze występuje.
Na biegu jałowym wszystko jest ok i żadnych problemów nie ma.
Tylko przy obciążeniu a zwłaszcza 3 bieg.

Mam jeszcze pytanie, czy istnieje możliwość że AEB ma tylko jedną sondę lambda ? 
nie mogę namierzyć drugiej.

Pozdrawiam - Adik

Edytowane przez securi90
Opublikowano
35 minut temu, securi90 napisał:

Mam jeszcze pytanie, czy istnieje możliwość że AEB ma tylko jedną sondę lambda ? 

Tak, jest tylko jedna. Zrób logi to będzie może coś widać.

Opublikowano

Ok, na dniach postaram się podjechać do znajomego i zrobić logi.
Powiedz mi jeszcze tylko na jakich kanałach mam zrobić ?

Opublikowano
13 godzin temu, securi90 napisał:

Ok, na dniach postaram się podjechać do znajomego i zrobić logi.
Powiedz mi jeszcze tylko na jakich kanałach mam zrobić ?

 

Opublikowano

Wybacz Przem8, że tak długo to trwało ale mechanik zawsze wie swoje nagle sąsiad spadł mi jak z nieba, że ostatnio kupił sobie program z kabelkiem.
wrzucam folder w którym są umieszczone logi w oryginalnych plikach.

https://www.dropbox.com/sh/qrisf6vf46a250q/AACT-uOF0XRk4K5xuVKLw0tea?dl=0

LOG-01-001-013-xxx.CSV

LOG-01-002-007-xxx.CSV

LOG-01-002-025-xxx.CSV

Opublikowano

To jest seria? Przepływ trochę szaleje i pokazuje nawet więcej niż na 150koni. Pasuje sprawdzić szczelność dolotu i podmienić przepływomierz.

Opublikowano (edytowane)

Tak seria.

Mam przepływke na podmiankę, dziś się wezmę za sprawdzanie szczelności.

Po czym wnioskujesz, że przepływka pokazuje więcej jak 150?

Edytowane przez securi90
Opublikowano
3 godziny temu, securi90 napisał:

Po czym wnioskujesz, że przepływka pokazuje więcej jak 150?

Powinno pokazywać max 125, a u Ciebie jest nawet wartość 145

Opublikowano

Przełożyłem przepływomierz, odczucia takie same (logi poniżej).
Trochę późno się za to wziąłem, jutro obejrzę cały dolot i popatrzę za dziurami, sprawdzę jeszcze jak sterownik wygląda, może kupiłem nieudani chiptuning.?

Logi Dynamiczne.

LOG-01-001-013-xxx.CSV

LOG-01-002-007-xxx.CSV

LOG-01-002-025-xxx.CSV

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...