interkuler Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Ciekawy jestem co może być za przyczyna piszczy może i nawet buczy przy skręcaniu. Dzieje się nawet tak na postoju gdy mocno skręcę kierownicą. Nie dawno wymieniłem rozrząd
tomcrack27 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 sprawdz czy masz dosc plynu od wspomagania a w najgorszym razie moze byc pompa do wymianki
87pitbull Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ja też miałem takie objawy i wymieniłem rolke alternatora i buczenie, skrzypienie ustało:)
12pawel12 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 a mi skrzypi cos blisko kierownicy (wydaje mi sie ze w okolicy manetek od kierunkow i wycieraczk) co moze byc zgrane?
flin Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Niech ktos Ci kreci kierownica a Ty nasluc**j U mnie piszczeniem okazaly sie padniete gorne wachacze
12pawel12 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 dosłownie tylko w jednym miejscu (jedno położenie koła kierownicy) skrzypi. wiocha niesamowita...
janusz_stg Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Skoro wymieniałeś rozrząd to prawdopodobnie wymieniłeś też pasek od alternatora który pracuje też na pompie od wspomagania.Jeśli nie to ponowne użycie starego paska może powodować piszczenie charakterystyczne dla zużytych pasków. Pytanie w jakim stanie był napinacz tego paska .To tylko taka sugestia .Przyczyną też może być padająca pompa wspomagania.
mlodziak22 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 U mnie piszczalo tylko przy max skreconych kołach i był to na szczęście tylko pasek. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
esco Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Sprawdź ilość płynu. U mnie sie okazało, że jest "mniej niż 0". Po dolewce problem ustał.
12pawel12 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 w moim wypadku okazały się to łączniki stabilizatora
Duch^ Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Sprawdź ilość płynu. U mnie sie okazało, że jest "mniej niż 0". Po dolewce problem ustał. Obstawiam że pada Tobie maglownica .. sprawdź pod osłonami od drążków kierowniczych czy nie masz płynu..
edward61 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Identyczne objawy,wystarczyło wymienić rolkę na alternatorze i wszystko chodzi idealnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się