artur2910 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 i jak probowal ktos z tym sprzeglem od 3litrowki? podejdzie/?
17mario Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Ja miale auto kupione w salonie, ja zrobilem softa z 143 na 182ps, 410nm, przy przebiegu 20 tys, . Przy 25tys zaczelo slizgac sprzeglo, zmienilem znow na serie w ecusoft bielsko, aby jechac do sererwisu. W serwisie na gwarancji powiedzieli mi że sprzeglo jest nieszczelne i dosaje sie olej, po wymianie na nowe na gwarancji i wrzuceniu softu znow, ale tylko na 163ps, 400nm smiga aż miło Do dzisiaj przebieg 46tys i znow nowe sprzeglo slizga. Chyba nie ma rady na te sprzegla. po prostu nie są wstanie obsłużyć mocniejszych programow.
grom Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Panowie ,rozkminiamy z mxzibi temat sprzęgła, od 3.0tdi nie podejdzie z sharana też. Radzikowski chce komplet z dwumasem na 3tyg!!! Ma ktoś z was może swój stary docisk na zbyciu??
wrclaguna Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Radzik ile krzyczy ? moze jakis wspolne zamowionko
grom Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Radzik krzyczy ok 1200pln,Ale problem wtym że trzeba mu zawieść komplet z dobrym dwumasem i czekać 3 tyg!!!
Maestro_86 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Żeby nie zakładać nowego tematu opisze tutaj mój problem. Auto A4 B6 1.9 TDI AWX Zaczęło się ślizgać sprzęgło. Dwumas był super więc wymieniłem samą tarcze docisk, łożysko i uszczelniacz na skrzyni. 3 miesiące temu zrobiłem program na 163KM i 367NM i zaczęło delikatnie drżeć przy przyspieszaniu tylko w zakresie obrotów 1800-2300. Dalej jest oki. Więc profilaktycznie wymieniłem dwuamase. Wszystko LUK. Problem pozostał. A w nowy rok zaczęło się ślizgać na 3 4 i 5 biegu. Po dłuższej jeżdzie po mieście zauważyłem że przestało się ślizgać i wszystko działało super. Jednak wczoraj znów zaczęło się ślizgać a wygląda to tak: przy ostym bucie sliźnie się od 2200rpm do około 2800 rpm i wróci i ciągnie znów śliźnie i tak na zmiane. Nie wiem czy ma to coś z tym wspólnego ale gdy było poniżej zera na dworze to pedał sprzęgła działał bardzo ospale. Odpalam na luzie na wciśniętym sprzęgle, puszczam energicznie pedał sprzęgła a on wraca do góry z opóźnieniem. Po rozgrzaniu auta pedał wraca wraz z nogą. Program nie jest zbyt wygórowany więc sprzęgło raczej powinno wytrzymać... Ktoś ma może pomysły? bo wolałbym uniknąć zrzucania skrzyni. Może wysprzęglik? pompka? Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Maestro_86
lukas309 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 No to chyba sobie odpuszczę program po przeczytaniu tego tematu, ciekawe co na to Damian który ma program na 206 KM 420 NM hmmmm
mariusz2288 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Też myślałem nad programem ale odpuszczam
Kaiserman Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 W dniu 3.01.2015 o 10:01, Maestro_86 napisał: Żeby nie zakładać nowego tematu opisze tutaj mój problem. Auto A4 B6 1.9 TDI AWX Zaczęło się ślizgać sprzęgło. Dwumas był super więc wymieniłem samą tarcze docisk, łożysko i uszczelniacz na skrzyni. 3 miesiące temu zrobiłem program na 163KM i 367NM i zaczęło delikatnie drżeć przy przyspieszaniu tylko w zakresie obrotów 1800-2300. Dalej jest oki. Więc profilaktycznie wymieniłem dwuamase. Wszystko LUK. Problem pozostał. A w nowy rok zaczęło się ślizgać na 3 4 i 5 biegu. Po dłuższej jeżdzie po mieście zauważyłem że przestało się ślizgać i wszystko działało super. Jednak wczoraj znów zaczęło się ślizgać a wygląda to tak: przy ostym bucie sliźnie się od 2200rpm do około 2800 rpm i wróci i ciągnie znów śliźnie i tak na zmiane. Nie wiem czy ma to coś z tym wspólnego ale gdy było poniżej zera na dworze to pedał sprzęgła działał bardzo ospale. Odpalam na luzie na wciśniętym sprzęgle, puszczam energicznie pedał sprzęgła a on wraca do góry z opóźnieniem. Po rozgrzaniu auta pedał wraca wraz z nogą. Program nie jest zbyt wygórowany więc sprzęgło raczej powinno wytrzymać... Ktoś ma może pomysły? bo wolałbym uniknąć zrzucania skrzyni. Może wysprzęglik? pompka? Witam posiadam a4b8 caha seria 170KM i wymieniłem 10 miesięcy temu sprzęgło sachsa i dwumas cały ,chyba uszczelnienie też było wymieniane, i mam to samo teraz u siebie masakra jestem bardzo zły na to ślizga się jak automat i znikają biegi jest na 5 a pokazuje, że 4 ka. Czy takie coś można reklamować? sprzęgło? Slizga się na 3,4,5,6. Powyżej 3 tysiecy jest już oki. Ale są dni całe że się nic nie slizga.... a ciagle te same trasy obwodnica trójmiasto.... Mam pytanie dla znawców czy to może być wina pompy sprzegla? Albo czy wymienić płyn do sprzegła? Czy gdzieś może jest tutaj jak wymienić dokładnie płyn do sprzegła? Na forum audi : http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=117488 Był taki moim zdaniem bardzo ciekawy post. 3raqiman Tytuł: Re: [A4 B8 CAGB] Co to za silnik ? Napisane: 30.cze.2013 23:40:20 Użytkownik Dołączył(a): 20.gru.2012 19:34:36 Posty: 9 Witam ponownie.. Sprzeglo jednak mi nie chcieli zrobic w warszawie bo to wchodzi razem z dwumasa.. wiec.. odeslalem sprzeglo na reklamacje i wlasnie dostalem nowe.. po zalozeniu sprzeglo nadal sie slizga, wiec mechanik podjal jakies dzialanie przy (wysprzegliku) o ile dobrze to nazwalem:P skrocil o 5mm i narazie jest w porzadku:) widocznie te nowe sprzegla moga delikatnie sie roznic od orginalu i nie dociskaja do konca, ale juz po problemie mam nadal 170 kucykow i ciese sie jazda moja audica:) pozdrawiam e: [A4 B8 CAGB] Co to za silnik ? Napisane: 08.lis.2013 15:11:00 Użytkownik Dołączył(a): 20.gru.2012 19:34:36 Posty: 9 Witam... dlugo mnie nie bylo.. a wiec pisze co dalej ze sprzeglem auto juz ma przebieg 174tys i nadal jest ok.. na wysprzegliku jest taki bolec ktory odpycha sprzeglo i cofa.. jak cofal to nie wrocilo sprzeglo do konca, dlatego mechanik mi skrocil ten bolec zeby sprzeglo lepiej dociskalo, ale trzeba uwazac zeby za krotko nie bylo bo wtedy z biegami bedzie ciezko zeby je wrzucic.. tak jak pisalem powyzej przechalem juz z 20tys na nowym sprzegle i jest ok.. Do tej pory nie moge zrozumiec jak sachs moze takie sprzeglo dac na rynek, ale mi sie wydaje ze po prostu wszystko w swojej cenie cena sachsa be logo audi to 2700zl a orginal ok 6500zl wiec to musza chyba w czyms sie roznic:) napisz czy juz udalo ci sie cos z tym zrobic, moze ty znalazles problem:) Pozdrawiam Czy da się gdzieś coś skrócić o 5mm bo myślę że tak jak on pisał oryginał jest o ciut inny od sachsa ?? I ja myślę, że przez to każdemu tu się ślizga sprzęgło po chipie... i może dlatego mi też nowe ja przez 10 miesięcy zrobiłem może z 9 tyś....masakra bo samochód ciągle potrzebuje a nie mam zastępczego:( Dziękuję za pomoc .
wesz82 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Oczywiscie ze da rady skrucic ramie wysprzeglika Tak jak pisales jest tam bolec kfory mozna obciac luz tez wydluzyc. U mnie problem ze sprzeglem trwa juz ze 2 lata(robie krutkie odcinki wiec nie zawsze butuje auto) Zmienilem dm na sztywne dajac uzywke docisk i tarcze obsmarkana kewlarem. Przed ostatnia korekto po pompie 11 zaczely sie uslizgi po ok 100obr wiec mysle uzywka docisk sprezyna w nim kaput dajemy new co uczynilem bo tarcza miala swietna grubosc. I wtedy sie zaczelo,zamiast poprawic pogorszylo sie. Jak butuje auto od 2 do 5 nie mam zadnego poslizgu nic a nic. Ale jak jade np na 4 biegu i dam w palnim od ok 2tys obr to sprzeglo leci na lep na szyje jakbym trafil na lodowisko. Ty masz tak samo????? Co zrobilem. Dalem raz nowy docisk potem new komplet sprzegla nic nie pomoglo. Skrucilem ramie wysprzeglika o 5 mm dlatego ze roznica w wysokosci kompletu dm a kompletu sztywnego wynosi ok 2 mm Wyczytalem ze pompka sprzegla moze dawac takie objawy wiec ja wymienilem na uzywke przy okazji tez wysprzeglik. Bylo dobrze jakies 50km wsio dzialalo moc trzymala az milo bylo poszalec. Niestety za wczesnie swietowalem sukces.. Po ok 50km problem wrucil. Wiec padla decyzja o kupnie new pomki co uczynilem niestety nie pomoglo. Mysle przewod z pompki do wysprzeglika rozwarstwil sie wiec zakupilen drugi uzywke bo new to koszt 400zl. Nic nie dalo dalej objawy te same. Dobra leci dalej zapodalem drugi zbiorniczek na plyn po to by wyeliminowac pompe hamulcowa.Dalej lipa. Mysle teraz o kupnie nowego wysprzeglika i jak to nie pomoze to bede skracal ramie do tego momentu az sie uda. Dlaczego taki tok myslenia?? Otoz przy wypietym wysprzegliku od skrzyni auto ma moc tzn jedzie jak szalone.sprawdzane przez ok 20km nie bylo poslizgu.musiallbym gdzies wbic sie na eske by sprzwdzic czy przez dluzszy moment bedzie ok ale nje chce jechac 35 km bez sprzegla bo to troche meczace. Odpowietrzalem z 30 razy juz sprzeglo wiec to nie to. Pedal wraca na miejsce nie ma problemow z tym. Mozesz kupic strzykawe 100ml kupic takze przewod fi 5mm wewnatrz i zrob tak. Odkrec odp na wysprzegliku tak by lekko ulecialo plynu nastepnie zassaj cale 100ml plynu i przez odp wtocz go do zbiorniczka,nadmiar wyciagnij strzykawa ze zbiorniczka. Pzdr
Kaiserman Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Witam też mi się ślizga na 3,4,5,6 biegu, a stało mi to się nagle tak z dnia na dzień,:(:( a jak mi montowali nowe sprzęgło i dwumas mogli mi coś lekko przestawić?, że po roku już się tak ślizga? Bo niewiem co teraz czy to dawać na rozebranie,może też być jakiś olej od strony skrzyni, ale mam dni że jeździ idealnie to nie wiem czy to jakiś olej tam może być? a wysprzeglik jak się skróci to czy można potem to z powrotem? bo oryginał był luka,a mam to dalej jeszcze w piwnicy, może jakoś skrócić o 3 mm i to pomoże? Ja to i tak wszystko bym zlecił mechanikowi bo sam to nic nierobie.
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 9 minut temu, Kaiserman napisał: Witam też mi się ślizga na 3,4,5,6 biegu, a stało mi to się nagle tak z dnia na dzień,:(:( a jak mi montowali nowe sprzęgło i dwumas mogli mi coś lekko przestawić?, że po roku już się tak ślizga? Bo niewiem co teraz czy to dawać na rozebranie,może też być jakiś olej od strony skrzyni, ale mam dni że jeździ idealnie to nie wiem czy to jakiś olej tam może być? a wysprzeglik jak się skróci to czy można potem to z powrotem? bo oryginał był luka,a mam to dalej jeszcze w piwnicy, może jakoś skrócić o 3 mm i to pomoże? Ja to i tak wszystko bym zlecił mechanikowi bo sam to nic nierobie. jedź na reklamacje
wesz82 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 26 minut temu, Dev napisał: jedź na reklamacje Tomek Ty bys pogonil jak by Ci gostek po pół roku z reklamacja przyjechał.. Moze cos tam pokombinowali z tym i teraz beda sie wypirac.. Ale podjechac do nich nie zaszkodzi niech sie wypowiedza. Mozna wrucic wystarczy mieć odp kawałek preta. Ale slizga sie Tobie jak dajesz w pedzel od dolnyc biegów czy tylko jadan np na 4 biegu 2000obr i dajesz gaz w podłogę i wtedy jest uślizg??
Kaiserman Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Ślizga mi się od 2 tysięcy potem do 3,4 tyś leci i spada do 3 tyś i jedzie dalej mam filmik tylko nie wiem czy on tu wejdzie:( Lata mi ja automat i jak jestem na 4 pokazuje 4 a potem jak wariuje pokazuje, że jestem na 3 biegu i jest głośno słychać że się ślizga Bo jak mam dni że jest ok to od skrzyni jest cicho.
Kaiserman Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 Witam mam pytanie co do mojego sprzęgła ślizgającego się dziś samochód oddałem do mechanika i mam taki objaw że jak się ślizga to jest głośno, jakieś łożysko wyje. miałem rok temu wymieniane sprzęgło i dwumas i czy przy rozkładaniu i montowaniu skrzyni jest możliwość złego wsadzenia łożyska przechodzącego przez skrzynie (dokładnie nie wiem ale patrzałem na skrzynie to chyba wiem o co chodzi) tutaj na tym foto??? mam skrzynie JST. Kiedyś coś tutaj czytałem że przy składaniu bardzo trzeba uważać chyba na tę półoś aby dobrze to wsadzić aby jakoś żle tego nie wsadzić?Linku nie mogę znaleźć:( Może mnie ktoś nakierować? Czy jest możliwe że np. było coś źle złożone i po 8 miesiącach strzeliło ? Powiedziano mi że to jest regenerowane to gniazdo z łożyskiem. Czy ktoś zna taki warsztat? mówiono mi że ono często w a4b8 się wyrabia i jest luźne i puszcza olej . Samochód jutro będzie rozbierany i będę wiedzieć co jest nie tak. Tutaj chyba widać to na tym zdjęciu. W tym tygodniu to mi się tylko dwa razy ślizgało 4,5,6 bieg
kylo5 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Witam i mnie problem dopadl sprzeglo wymienione przy 137tys obecnie 157 kpl z dwumasa slizga sie na 4 i 5 biegu glownie prosze o pomoc
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) W dniu 11.12.2018 o 17:16, kylo5 napisał: prosze o pomoc Tutaj błagania niestety nie pomogą. Ja mam to samo, zaczynam dochodzić do wniosku że niemieckie auta to szmelc jadący wyłącznie na logo. W sierpniu 2017 roku w moim 2.0 TDI 143hp wymieniony był komplet DKZ Sachsa, po 5 tyś km /tak - dobrze czytacie, kobieta przez rok zrobiła 5 tyś km/ w listopadzie tego roku nagle zaczęło się ślizgać sprzęgło. Myślę sobie qrde, kobitka jeżdżąc tylko po mieście przypaliła sprzęgło. W ciemno kupiłem nowy zestaw DKZ Sachsa. Stary zdemontowałem, nie było przypalone nic a nic, ale po pomiarach diagnoza była taka, że tarcza sprzęgła całą powierzchnią nie przylegała do koła masowego, przylegała w 1/3. W związku z tym zamontowałem nowiutki zestaw DKZ, przejeździłem miesiąc, zrobiłem 2 tys km i uj bombki strzelił, qźwa znowu to sam, czyli uslizg sprzęgła na 3, 4, 5, i 6 w zakresie od 1800-2400rpm. Skróciłem bolec wysprzęglika na skrzyni biegów o 5 mm i goowno dało, teraz mam zamiar wymienić pompkę, trudno. Niestety moje podejrzenia padają znów na to, że tarcza może całą powierzchnią nie przylegać do 2masy ale to tylko podejrzenia. Nie mam już siły znowu rozbierać skrzyni i reklamować DKZ, kupię założę 3 raz a i tak będzie to samo. Niestety w nowym zestawie bez rozkręcania nie da się sprawdzić przylegania tarczy do 2masy. Nie mam juz koncepcji, obawiam się prawa serii, czyli jakieś wady tych "tanich" zestawów po +/- 2 tys zł 1 to zakres przylegania tarczy do 2masy 2 to zakres gdzie tarcza niejako "wisi" w powietrzu i nie przylega po dociśnięciu Edytowane 4 Stycznia 2019 przez Gość dodanie grafiki
wesz82 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zrob tak jak ja. Odkrec wysprzeglik gdzies na malo ruchliwej trasie i jedz bez niego. Ruszysz na rozruszniku a biegi wbijesz bez sprzegla tak samo i luz.
Langista Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Jak już dwa razy zakładałeś i to samo się dzieje to zmień całkowicie sprzęgło, trochę rzeźby ale na pewno podejdzie coś nie OEM'owskiego, co jest robione dla marki, nie dla sprzedaży.
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) 11 minut temu, Langista napisał: zmień całkowicie sprzęgło, trochę rzeźby ale na pewno podejdzie coś nie OEM'owskiego, co jest robione dla marki, nie dla sprzedaży. nie bardzo rozumiem, te dwa ostatnie Sachsy to nie zestawy z logo VWAG tylko Sachs, innych oprócz LUK-a nie produkują do tego auta a nie mam portfela bez dna, żeby kupować kolejny zestaw Edytowane 4 Stycznia 2019 przez Gość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się