lukaszooo Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Witam przymierzam sie do kupna polerki samochodowej. Mam podstawowy problem wybrac pneumatyczna czy elektryczna ???? Jestem w trakcie tworzenia instalacji pneumatycznej w garazu więc pneumatyk bedzie miał odpowiednie warunki. Jesli pneumat to jaki i czy ma to wogóle sens. Jesli decyzja padnie na elektryczna to chciał bym kupić cos takiego BASS POLSKA POLERKA SZLIFIERKA SAMOCHODOWA 3 GĄBKI (3054385987) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chce wydac ok 200zł na to urządzenie, nigdy nic nie polerowałem a poniewaz jestem typem gadżeta chce mieć cos takiego. Czekam na porady i sugestie
Rafal_ Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 ja mam taką POLERKA SAMOCHODOWA 1400W POWER UP 78950 (3048227246) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i jestem zadowolony jest o 1kg lżejsza od tej co pokazałeś - niby nie dużo ale przy dłuższym polerowaniu każdy gram się liczy moim zdaniem do "użytku domowego" spokojnie wystarczy
lukaszooo Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 obroty regulujesz jakimis biegami czy poprostu starterem tak jak w wiertace, długą ja masz ????? tak jak piszesz bede używał ja tylko w warunkach domowych wiec potrzebuje czegos taniego tylko zeby nie zesrała sie przy polerowaniu 3 auta, Według mnie to te wszystkie tanie polerki to poprostu podruby Einhella takiego jak tu EINHELL BT-PO 1100E POLERKA 1100W + AKCESORIA (3016137068) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i chyba taka wezme
Rafal_ Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 mam ją coś koło roku - przeżyła polerowanie felg i kilku samochodów obroty regulowane są płynnie pokrętłem od 0 do 3tys. (według mnie fajna opcja)
lukaszooo Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 troche poczytałem i chyba skuszę sie na twoja Power UP , regulacja jest pokrętłem czy jest wyświetlacz ???? czytałem ze te z wyswietlaczem wytrzymują ok 20 godz użytkowania
rafal9119 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 wystarczy zwykły flex z regulacja obrotow i tylko dokupisz sobie specjalne tarcze do polerki i ognia. jak tak własnie robie
lukaszooo Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 musze spolerowac auto ponieważ pokusiło mnie i spolerowanie lakieru pasta tempo, zaraz po zabiegu nałożyłem wosk i było git ale teraz po zimie widac obłoki i mase rys wiec musze go dokładnie odmłodzić, pozatym bede malował motorek i tez pasowało by go wypolerowac
tomcio1600 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Witam przymierzam sie do kupna polerki samochodowej. Mam podstawowy problem wybrac pneumatyczna czy elektryczna ???? Jestem w trakcie tworzenia instalacji pneumatycznej w garazu więc pneumatyk bedzie miał odpowiednie warunki. Jesli pneumat to jaki i czy ma to wogóle sens. Jesli decyzja padnie na elektryczna to chciał bym kupić cos takiego BASS POLSKA POLERKA SZLIFIERKA SAMOCHODOWA 3 GĄBKI (3054385987) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chce wydac ok 200zł na to urządzenie, nigdy nic nie polerowałem a poniewaz jestem typem gadżeta chce mieć cos takiego. Czekam na porady i sugestie Uuuuu zapomnij o tym.. Tym sprzętem możesz więcej szkód wyrządzić sobie i autu.. Bardzo duży ciężar i będziesz miał dosyć tej polerki po pierwszym elemencie, po drugie (i najważniejsze!!) polerka nie ma miękkiego startu i płynnej regulacji obrotów. W sumie stopniowa regulacja też od biedy może być jednak nie start z 1500obr. ! Jeśli pierwszy raz się bierzesz za polerkę mechaniczną to masz duże szanse na przypalenie lakieru. Szukaj czegoś "wolniejszego". Minimum ~500 obr (najlepsze co by można było kupić to płynna od 0 w górę - jednak w takich pieniądzach nierealne..) ---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ---------- PS. Polecam na początek co najmniej dwa pady: średni i miękki, dwie pasty 3M (można kupić na ml.) żółty i niebieski korek. Jakiś cleaner i oczywiście na koniec twardy wosk Ja używam Harly Wax (ciężko go dostać, ale jest rewelacyjny). Jak na początek powinieneś być zadowolony z efektu.
lukaszooo Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 co do padów past itp. to jest mnóstwo tematów na forum więc nie ma problemy. Polerka to inna sprawa mało informacji kazdy zawansowany bedzie mnie namawiał abym kupił porządny sprzęt za 700zł nie mam takiej potrzeby aby tyle wydac chce kupić cos za ok 200zł i mozliwie jak najlepsze jakościowo. Po uzyskaniu paru podstawowych informacji w wiekszosci od was decyzja padłą na polerkę POLERKA SAMOCHODOWA 1400W POWER UP 78950 (3048227246) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wazy ok 3 kg regulacja od 0 i łagodny start, mysle ze w tej kasie nie znajde nic lepszego Nikt nie odniósł sie do polerek pneumatycznych a tak jak pisałem mam pneumatyke w garazu i chciał bym usłyszec jej wady i zalety
kudalty66 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 na polerke pneumatyczną szkoda katować sprężarkę, zreszta zużycie prądu i obsługa przemawiaja za elektryczną,. kup elektryczną z regulacją obrotów i łagodnym startem, aczkolwiek dla wprawnej osoby to kazda z tych powyżej da radę, a kwestia że jest ciężka itd to dla mnie słaby argument, weź pod uwage też moc urządzenia, zdarza się że jak dociśniesz będzie zwalniac, potem podniesiesz bardzo przyśpieszy i możesz przypalac lakier,. ważne zawsze mieć wilgotną gąbkę jak mam makitę za ok 1500 PLN, regulacja obrotów dynamiczna nawet jak dociśniesz nie zwalnia,. i do tego wcale lekka nie jest, mam ja juz 4 lata mnóstwo aut nia zrobione,.pozdr
lukaszooo Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Napisałem ci w innym temacie ze twoja polerka zarabia na siebie wiec moze tyle kosztowac. Więc pneumat odpada, tak jak juz pisałem jestem początkującym i wątpię abym musiał polerowac zle połozony klar lub inne takie kwiatki, polerka jest kupowana do pielegnacji lakieru więc nie bede musiał mocno dociskac a zreszta 1400W to nie tak mało
kudalty66 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 zdziwisz się ale jednak to nie jest za dużo to 1400 W, właśnie chodzi tu o spadek obrotów jak gąbke dołożysz. z tych po wymieniłeś to power up,., pozdr
lukaszooo Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Decyzja podjęta w kasie ok 200zł najlepsza bedzie POWER UP
paweu1 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Na początku proponawałbym zapoznać się z tematyką car detailingu, z kosmetykami, pastami do polerowania. Pastą tempo można narobić więcej szkód niż pożytku. Polerowanie, to przynajmniej dwa stopnie: cięcie i wykończenie Polecam forum, temat o polerkach Kosmetyka aut :: Zobacz temat - Wszystko o polerkach w kategoriach cenowych!
adadur Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Elektryczna to pewne bo pneumatyka moze byc malo praktyczna z uwagi na dostep co powietrza Czy do tych sprzetow dostepne sa te nasadki? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
tomcio1600 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Czy do tych sprzetow dostepne sa te nasadki? Tak - pady są "montowane" na rzep a więc możesz je sobie podmieniać (w zasadzie to nie możesz a musisz )
saint4 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie polecam ten wątek...dużo tam jest objaśnione Kosmetyka aut :: Zobacz temat - Polerka Graphite - warto?
Griffe Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 W tym momencie najtansza majaca stabilizacje obrotow i soft start to K2: Bardzo lekka polerka rotacyjna ze stabilizacją obrotów i płynnym startem k2pro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się