Tommy Gun Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Witam, zdaje się że mój temat będzie pionierski, nie mniej potrzebuję porady. Wczoraj założyłem turbo od awx do swojego afn'a. Wszystko ładnie pięknie, cud miód malina i tak dalej. Oczywiście musiałem kupić redukcję na wąż. Po zamontowaniu wyjeżdżam przetestować auto i wąż od IC do turbiny na którym jest redukcja wypada ze strony zimnej turbo... Od razu się zatrzymałem, założyłem dziada na swoje miejsce i znowu powtórka z rozrywki. Moje pytanie - czyżbym trafił na wadliwą przejściówkę ?? Od samego początku, część przejściówki wchodząca w muszlę miała lekki luz i nie siedziała całkiem na sztywno. Aczkolwiek wydrzeć jej się nie dało. Ktoś ma sugestię co do tego kiblowatego przypadku ??
matyss___ Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 hehe a myslałem że tylko ja tak miałem......wywala Ci redukcje powyzej 2500obr ?? u mnie byla wina zle załozonego zabezpieczenia ...musisz ja pozradnie dopasowac do tej redukcji innaczej bedzie ci ja wywalało
Tommy Gun Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 czyżby o to chodziło ?? Spróbuje jeszcze jutro powalczyć może się uda. W ogóle przypadek jakiś idiotyczny. Na necie żadnego info, na forum też.
danielom Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Kolego, te zabki trzymaja przejsciowke w turbo, zabezpieczenie wlasnie na nich sie blokuje, wiec jak beda za plytkie to nie utrzyma, albo jesli zabezpieczenie bedzie za bardzo rozciagniete to tez nie bedzie trzymac. Moja ciasno wchodzila, wiec nawet nie probuje wyciagac
Tommy Gun Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 Właśnie od początku miałem wrażenie że ta redukcja nie siedzi jak powinna. W razie czego złożę pierwszą reklamację
matyss___ Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 widzisz teraz Ci bedzie ciezko na aucie dopasowac to jeżeli masz juz zniekształcone zabezpieczenie....ja wyciagłem turbine i doginałem po kawałku tak aby pasowąło idealnie ...no i tak jak na foto zapezpieczenie ma sie własnie o to zapierac....pzdr
danielom Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Właśnie od początku miałem wrażenie że ta redukcja nie siedzi jak powinna. W razie czego złożę pierwszą reklamację Problem jest w Twojej zawleczce a nie redukcji
Armi Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Wypadająca zawleczka, skąd ja to znam:grin: Ja dorabiałem nowe śruby, tak by zawleczka cieżko wchodzila:whistling:
danielom Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Wypadająca zawleczka, skąd ja to znam:grin:Ja dorabiałem nowe śruby, tak by zawleczka cieżko wchodzila:whistling: Sruby do?
Talib13 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Chyba jednak nie pierwszy taki przypadek też się z tym męczę ale na ori wężu z AWX. Pewnie koledze armistead chodzi o śruby do tej złączki ze zdjęcia powyżej
danielom Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Chyba jednak nie pierwszy taki przypadek też się z tym męczę ale na ori wężu z AWX. Pewnie koledze armistead chodzi o śruby do tej złączki ze zdjęcia powyżej A gdzie ta przejsciowka ma sruby? Waszym problemem jest tylko zawleczka, jesli jest za slabo napieta to nie trzyma tych wypustow.
Talib13 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 W moim przypadku "skończyły'' się te wypusty i wąż wypada zawleczka nic tu nie pomoże nawet nowa, a radą na luźną zawleczkę jest właśnie zastosowanie dłuższych wypustów czyli tych śrub w złączce (bo pewnie to są zeszlifowane śruby- to zółte) nigdy tego nie miałem w ręce to nie wiem na 100%.
danielom Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 W moim przypadku "skończyły'' się te wypusty i wąż wypada zawleczka nic tu nie pomoże nawet nowa, a radą na luźną zawleczkę jest właśnie zastosowanie dłuższych wypustów czyli tych śrub w złączce (bo pewnie to są zeszlifowane śruby- to zółte) nigdy tego nie miałem w ręce to nie wiem na 100%. A calkiem mozliwe ze tak jest, ale majac nowa pzejsciowke watpie. Poza tym, kto to wyciaga na tyle, zeby sie wyrobily? Ja daje reke ze to zabezpieczenie slabo dociska
Armi Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 http://images36.fotosik.pl/407/5e1750861a3e7442med.jpg czyżby o to chodziło ??Spróbuje jeszcze jutro powalczyć może się uda. W ogóle przypadek jakiś idiotyczny. Na necie żadnego info, na forum też. Na zdjęciu zaznaczona jest śruba która zapiera się o zawleczkę żeby przejściówka nie wypadła. Jeśli ona jest wyrobiona albo przekręcona to zawleczka będzie Ci wypadać. Najpierw postaraj się ją dobrze ustawić. Jeśli Ci to nie pomoże to musisz nowe śruby wziąć i odpowiednio je zeszlifować...
Talib13 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 W ori wężu jest to zrobione z "gównolitu" jedno wyciągnięcie i włożenie bez całkowitego wyciągnięcia zawleczki z turbo oraz przypadek wypadnięcia daje taki efekt. Co do złączki nie wiadomo jak ktoś zeszlifował tą śrubę w końcu robi to ktoś "w domu" więc może jest za krótka a u innego w sam raz lub też jest z z badziewnego materiału i się wypracowała no chyba że to złoto to niemożliwe. Zobacz też jak masz założony wąż na dole być może jest przekręcony od pionu i ząbki nie dolegają tak jak powinny do tej zawleczki i też wypadnie podczas pracy u mnie tak było za 1 razem za drugim przekręciłem wąż troszkę i się trzymał przez 1 miesiąc i znowu wypadł tylko teraz już tych wypustów nie ma, lub tak jak kolega wyżej napisał zrób.
matyss___ Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 tak jak pisałem wyzej wina w zawleczce...dokładnie ja kombinerkami nawet z 10 podoginaj......a ta żółta śrubka sie wygreca i wkreca wątpie, zeby to była jej wina, no chyba,ze masz ja w zła strone ta zeszlifowana strona ustawiona
olovski Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 potwierdzam ja tez tak mialem ze wypadala wystarczylo wykrecic te dwa nyple/sruby wkrecilem nowe srubki obcialem katowka ze wchodzi ciasno potem obrobka trzeba zeszlifowac srubke wzdluz osi o polowe i zawleczka bedzie siedziec
Tommy Gun Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Ja posunąłem się dzisiaj do niesamowitego druciarstwa. Owinąłem szarą taśmą powierzchnię redukcji , tak żeby siedziała na sztywno. Przy okazji użyłem trzech opasek skrętnych żeby to utrwalić i póki co trzyma. Poprawię to dziadostwo w najbliższym czasie bo tak być nie może Zastanawiam się czy nie kupić używanego węża od AWX albo czy nie powalczyć z tymi śrubkami.
olovski Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Hehe nie masz duzo zabawy kabinerki w reke wykrecasz stare wkrecasz nowe srubki i obcinasz o 2 mm dluzsze niz stare i kladasz do turbo za dlugie to przycnasz az wejdzie idealnie potem jak stare szlifujesz po osi po polowy i tyle operacja jakies 20 minut
matyss___ Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 jak masz wąż cały to po co nowy wąz ...powalcz z śrubkami i zabezp...i bedzie git;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się