bodas Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Sprawdzałeś sprawność baterii, może tu leży przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damok Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Do kasacji. Edytowane 9 Grudnia 2015 przez damok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Jezeli dziala otwieranie z przycisku i zamykanie to nie bateria. A nie spadl ci przypadkiem klucz na ziemie? Wiesz pastylka immo mogla sie uszkodzic w kluczu. Tak wlasnie sie dzieje jak immobilajzer nie wykrywa "swojego" klucza - wciskasz klucz i nic sie nie dzieje, zadne systemy sie nie odpalaja a tym bardziej silnik. Jak masz drugi klucz to sprobuj nim odpalic. Edytowane 9 Grudnia 2015 przez miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu5591 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Na początku zawsze też wyłączałem start/stop zaraz po odpaleniu, ale od jakiegoś czasu przestałem i jeżdzę na tym. W mieście jest to przydatne, ale mam pytanie do was, czy też zauważyliście, że jak funkcja jest włączona a silnik zimny, to na postoju zmniejsza obroty do 1 tys., a nie jak normalnie poniżej?? Trochę mnie to denerwuje, bo głośniej chodzi. Może to jest wynikiem czegoś innego?? Co myślicie?? Nie zawsze tak jest. Druga sprawa, to przy zimniejszych dniach, jak funkcja start/stop jest włączona i silnik zgaśnie, to wskaźnik temp. oleju spada momentalnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Podwyższone obroty mogą świadczyć o wypalaniu dpf lub niedoładowanym akumulatorze. W obu wypadkach start/stop nie powinien wyłączyć silnika. U mnie start/stop został już dawno wyłączony w trosce o koło dwumasowe i turbinę. Oszczędności na paliwie są tylko pozorne przy późniejszych awariach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Podwyższone obroty mogą świadczyć o wypalaniu dpf lub niedoładowanym akumulatorze. W obu wypadkach start/stop nie powinien wyłączyć silnika. U mnie start/stop został już dawno wyłączony w trosce o koło dwumasowe i turbinę. Oszczędności na paliwie są tylko pozorne przy późniejszych awariach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 wyłączyłem w 30 min po zakupie auta. szkoda czasu na rozpisywanie sie na temat kretyńskiego pseudo oszczędzania , bateria, rozrusznik dwumas, tdi stworzono do pracy ciągłej. w MCE na kanale 34 , od wartosci podanej -4 , po odpaleniu silnika system zawsze ustawiony na off jako default. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrycjusz555 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam Mam takowy problem z moim Audi. System s/s nie spisuje sie tak jak powinen. Wiadomo ze nie zadziala jak sie wyswietli ta literka A przekreslona. Natomiast jezeli A wyswietla sie na zielono autko gasi silnik ale zaraz po sekundzie uruchamia je na nowo. Dodam ze akumulator jest nowka a bledow brak. Znaczy jest jeden ale to modol komfortu mowi ze klapka paliwa silownik padl. Ale nie widze zwiazku. Jezeli ktos sie spotkal z takim problemem prosze o pomoc lub podpowiedz. Pozdrawiam Pat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam Mam takowy problem z moim Audi. System s/s nie spisuje sie tak jak powinen. Wiadomo ze nie zadziala jak sie wyswietli ta literka A przekreslona. Natomiast jezeli A wyswietla sie na zielono autko gasi silnik ale zaraz po sekundzie uruchamia je na nowo. Dodam ze akumulator jest nowka a bledow brak. Znaczy jest jeden ale to modol komfortu mowi ze klapka paliwa silownik padl. Ale nie widze zwiazku. Jezeli ktos sie spotkal z takim problemem prosze o pomoc lub podpowiedz. Pozdrawiam Pat A zakodowałeś aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrycjusz555 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Hej Jasne akumulator zakodowany. Mam oryginalnego vcds wiec nie bylo problemu. To byl pierwszy powod aby go wymienic bo myslalem ze wlasnie tam tkwi problem. Juz umowilem wizyte w audi byc moze oni cos znajda bo ja nie daje rady. Dzisiaj start stopp zostal wylaczony. Sam to zrobilem vcds-em. Jednakze bylem w serwisie w Audi i powiedzieli ze zalogowali sie do sterownika i ze w historii znalezli bład polegajacy na tym ze temperatura akumulatora odbiegala od normy o 3 'C powiedzieli ze powinno byc ok i oddali mi auto. Ok nie jest i usterka tkwi gdzies indziej. Namawiali mnie na wymiane akumulatora ale akumulator jest nowka i jest zaprogramowany. Znalazlem przy okazji jakis bład 155 ???. Can Gateway 19> group 7 error code 155 Count 0 Po za tym ładowanie na Alternatorze 15v na akumulatorze 14,4-14,7v Moze za wysoko ładuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat321 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Witam. Mam problem ze start stopem w swojej B8, mianowicie przy wciśniętym sprzęgle od czasu do czasu załącza mi się start stop. Jest to uciążliwe, bo nawet gdy auto jeszcze sie toczy system potrafi zgasić autko. Najgorsze jest to że przy wyłączeniu systemu też tak czasem się zdarzy, po wciśnięciu sprzęgła wyskoczy ikonka od strat stopu i autko gaśnie. Miał ktoś podobny problem? Proszę o pomoc. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprox99 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Coś nie tak, jak auto się porusza to nie powinno gasnąć. Trzeba się kompem podł@czyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1122334455 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 W dniu 11.03.2013 o 10:15, Audiofilm napisał: Nie, Start/Stop to funkcja. Niby obligatoryjna, ale w setupie można ją wyłączyć na stałe, AFAIR. Klawiszem Off unieszkodliwiasz działanie systemu wg uznania. Można też odwrócić działanie tego przycisku i nie będzie wyłączał silnika na każdych światłach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirus89 Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 W dniu 22.04.2021 o 16:01, 1122334455 napisał: Można też odwrócić działanie tego przycisku i nie będzie wyłączał silnika na każdych światłach Ja mam tak zrobione jak wyżej(odwrócone działanie przycisku - trzeba kliknąć żeby start/stop działał. Podjedź do kogoś kto ogarnia VCDS i powinni zrobić to za 50-100zł. Mi zrobił to tuner przy okazji programu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się