Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Funkcja Start / Stop a turbina (Start-Stop)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzałeś sprawność baterii, może tu leży przyczyna?

Opublikowano (edytowane)

Do kasacji.

Edytowane przez damok
Opublikowano (edytowane)

Jezeli dziala otwieranie z przycisku i zamykanie to nie bateria.

A nie spadl ci przypadkiem klucz na ziemie?

Wiesz pastylka immo mogla sie uszkodzic w kluczu.

Tak wlasnie sie dzieje jak immobilajzer nie wykrywa "swojego" klucza - wciskasz klucz i nic sie nie dzieje, zadne systemy sie nie odpalaja a tym bardziej silnik.

Jak masz drugi klucz to sprobuj nim odpalic.

:facepalm:

Edytowane przez miodzio
Opublikowano

Na początku zawsze też wyłączałem start/stop zaraz po odpaleniu, ale od jakiegoś czasu przestałem i jeżdzę na tym. W mieście jest to przydatne, ale mam pytanie do was, czy też zauważyliście, że jak funkcja jest włączona a silnik zimny, to na postoju zmniejsza obroty do 1 tys., a nie jak normalnie poniżej?? Trochę mnie to denerwuje, bo głośniej chodzi. Może to jest wynikiem czegoś innego?? Co myślicie?? Nie zawsze tak jest. Druga sprawa, to przy zimniejszych dniach, jak funkcja start/stop jest włączona i silnik zgaśnie, to wskaźnik temp. oleju spada momentalnie??

Opublikowano

Podwyższone obroty mogą świadczyć o wypalaniu dpf lub niedoładowanym akumulatorze. W obu wypadkach start/stop nie powinien wyłączyć silnika. U mnie start/stop został już dawno wyłączony w trosce o koło dwumasowe i turbinę. Oszczędności na paliwie są tylko pozorne przy późniejszych awariach.

Opublikowano

Podwyższone obroty mogą świadczyć o wypalaniu dpf lub niedoładowanym akumulatorze. W obu wypadkach start/stop nie powinien wyłączyć silnika. U mnie start/stop został już dawno wyłączony w trosce o koło dwumasowe i turbinę. Oszczędności na paliwie są tylko pozorne przy późniejszych awariach.

:thumbup1:

Opublikowano

wyłączyłem w 30 min po zakupie auta. szkoda czasu na rozpisywanie sie na temat kretyńskiego pseudo oszczędzania , bateria, rozrusznik dwumas, tdi stworzono do pracy ciągłej.

w MCE na kanale 34 , od wartosci podanej -4 , po odpaleniu silnika system zawsze ustawiony na off jako default.

Opublikowano

Witam

Mam takowy problem z moim Audi. System s/s nie spisuje sie tak jak powinen.

Wiadomo ze nie zadziala jak sie wyswietli ta literka A przekreslona. Natomiast jezeli A wyswietla sie na zielono autko gasi silnik ale zaraz po sekundzie uruchamia je na nowo. Dodam ze akumulator jest nowka a bledow brak. Znaczy jest jeden ale to modol komfortu mowi ze klapka paliwa silownik padl. Ale nie widze zwiazku. Jezeli ktos sie spotkal z takim problemem prosze o pomoc lub podpowiedz.

Pozdrawiam Pat

Opublikowano

Witam

Mam takowy problem z moim Audi. System s/s nie spisuje sie tak jak powinen.

Wiadomo ze nie zadziala jak sie wyswietli ta literka A przekreslona. Natomiast jezeli A wyswietla sie na zielono autko gasi silnik ale zaraz po sekundzie uruchamia je na nowo. Dodam ze akumulator jest nowka a bledow brak. Znaczy jest jeden ale to modol komfortu mowi ze klapka paliwa silownik padl. Ale nie widze zwiazku. Jezeli ktos sie spotkal z takim problemem prosze o pomoc lub podpowiedz.

Pozdrawiam Pat

A zakodowałeś aku
Opublikowano

Hej

Jasne akumulator zakodowany. Mam oryginalnego vcds wiec nie bylo problemu.

To byl pierwszy powod aby go wymienic bo myslalem ze wlasnie tam tkwi problem.

Juz umowilem wizyte w audi byc moze oni cos znajda bo ja nie daje rady.

Dzisiaj start stopp zostal wylaczony. Sam to zrobilem vcds-em. Jednakze bylem w serwisie w Audi i powiedzieli ze zalogowali sie do sterownika i ze w historii znalezli bład polegajacy na tym ze temperatura akumulatora odbiegala od normy o 3 'C powiedzieli ze powinno byc ok i oddali mi auto. Ok nie jest i usterka tkwi gdzies indziej. Namawiali mnie na wymiane akumulatora ale akumulator jest nowka i jest zaprogramowany. Znalazlem przy okazji jakis bład 155 ???. Can Gateway 19> group 7 error code 155

Count 0

Po za tym ładowanie na Alternatorze 15v na akumulatorze 14,4-14,7v

Moze za wysoko ładuje?

Opublikowano

Witam.

Mam problem ze start stopem w swojej B8, mianowicie przy wciśniętym sprzęgle od czasu do czasu załącza mi się start stop. Jest to uciążliwe, bo nawet gdy auto jeszcze sie toczy system potrafi zgasić autko. Najgorsze jest to że przy wyłączeniu systemu też tak czasem się zdarzy, po wciśnięciu sprzęgła wyskoczy ikonka od strat stopu i autko gaśnie. Miał ktoś podobny problem? Proszę o pomoc. 

Pozdro :)

Opublikowano

Coś nie tak, jak auto się porusza to nie powinno gasnąć. Trzeba się kompem podł@czyć

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 11.03.2013 o 10:15, Audiofilm napisał:

Nie, Start/Stop to funkcja. Niby obligatoryjna, ale w setupie można ją wyłączyć na stałe, AFAIR. Klawiszem Off unieszkodliwiasz działanie systemu wg uznania.

 

 

Można też odwrócić działanie tego przycisku i nie będzie wyłączał silnika na każdych światłach

Opublikowano
W dniu 22.04.2021 o 16:01, 1122334455 napisał:

 

 

Można też odwrócić działanie tego przycisku i nie będzie wyłączał silnika na każdych światłach

Ja mam tak zrobione jak wyżej(odwrócone działanie przycisku - trzeba kliknąć żeby start/stop działał. Podjedź do kogoś kto ogarnia VCDS i powinni zrobić to za 50-100zł. Mi zrobił to tuner przy okazji programu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...