Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zamiana N18 na N75... tak wiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak wiem temat rzeka ;) Generalnie mam problem z przeładowaniem (tutaj temat: http://a4-klub.pl/1-9-194/brak-mocy-261897/) i ostanią rzeczą jaką zrobiłem to podmianka N18 na N75 (niestety nic nie pomogło). Tak czy siak zastanawiam się jak to jest z tymi zaworkami, można je podmieniać czy nie? Ja nie widzę różnicy w działaniu, a problem jak był tak i jest. U mnie zasilanie nie pasowało (patrz zdjęcie niżej), więc musiałem odpowiednio spiłować końcówkę N75. Reszta się zgadzała.

IMAG0680.jpg

Opublikowano

tez tak mam zrobione kolego.mam teraz dwa n18 i dziala wszytko ok.a przeladowanie turbiny to penie masz zapieczone kierownice spalin w turbinie.pozdrawiam.

Opublikowano

zamiana, podmiana czy wymiana nic nie zmieni

musisz wyrwac turbo i je wyczyscic

przy okazji pozbądz sie kata, zamula turbo i silnik

podłacz tez VAG-a i zrób logi

Opublikowano
Tak wiem temat rzeka ;) Generalnie mam problem z przeładowaniem (tutaj temat: http://a4-klub.pl/1-9-194/brak-mocy-261897/) i ostanią rzeczą jaką zrobiłem to podmianka N18 na N75 (niestety nic nie pomogło). Tak czy siak zastanawiam się jak to jest z tymi zaworkami, można je podmieniać czy nie? Ja nie widzę różnicy w działaniu, a problem jak był tak i jest. U mnie zasilanie nie pasowało (patrz zdjęcie niżej), więc musiałem odpowiednio spiłować końcówkę N75. Reszta się zgadzała.

http://s8.postimage.org/lg2nik3w1/IMAG0680.jpg

Bo zamiana zaworków nie jest metodą naprawy ale sposobem na szybą i bezkosztową wstępną diagnozę.

Opublikowano
Bo zamiana zaworków nie jest metodą naprawy ale sposobem na szybą i bezkosztową wstępną diagnozę.

i tu w całej rozciągłości się z kolegą zgadzam. Brak reakcji lub taka sama reakcja doładowania turbo po podmianie elektrozaworów wskazuje wyraźnie na niedomoganie zmiennej geometrii. Aczkolwiek wiadomo, że jeśli obydwa elektrozawory pracowały w tym silniku przez ten sam czas i równie dobrze obydwa mogły uledz awarii to i tak jest to mało prawodpodobne by działały identycznie.

Czytałem również link, który wkleiłeś i ja nie byłbym tego zdania, że czyszczenie turbo nie pomogło - raczej powiedziałbym, że ktoś tego nie zrobił fahowo lub wcale. (Mógłbym tak nawet w swoim przypadku powiedzieć/napisać ale turbo czyściłem sam i wiem, że zrobiłem to idealnie - turbo śmigało przez kilka tysi bez zarzutu - logowane i loagmi potwierdzone ale cóż z tego, że po pewnym czasie i tak puściło jego uszczelnienie i żarło mi prawie 2 litry oleju na dystansie 3 tyś. km więc musiałem je wyżucić z silnika i zastapić innym).

Opublikowano

tak sie kolego zastanawiam.miałem taki problem jak ty.i to po oczyszczeniu turbo sie zaczęło.ja u siebie miałem źle wyregulowaną sztangę i ten sam błąd mi wywalało.po regulacji wszyskto super działa tak jak ma.

Opublikowano
tak sie kolego zastanawiam.miałem taki problem jak ty.i to po oczyszczeniu turbo sie zaczęło.ja u siebie miałem źle wyregulowaną sztangę i ten sam błąd mi wywalało.po regulacji wszyskto super działa tak jak ma.

Myślę, że to jest bardzo dobra podpowiedz.

Opublikowano

Właściwie to ten wątek miał dotyczyć tylko samych zaworków i specyfikacji ich pracy, a nie mojego problemu :) Dzięki za wszystkie odpowiedzi :drinks:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...