cl4vish Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Tak wiem temat rzeka Generalnie mam problem z przeładowaniem (tutaj temat: http://a4-klub.pl/1-9-194/brak-mocy-261897/) i ostanią rzeczą jaką zrobiłem to podmianka N18 na N75 (niestety nic nie pomogło). Tak czy siak zastanawiam się jak to jest z tymi zaworkami, można je podmieniać czy nie? Ja nie widzę różnicy w działaniu, a problem jak był tak i jest. U mnie zasilanie nie pasowało (patrz zdjęcie niżej), więc musiałem odpowiednio spiłować końcówkę N75. Reszta się zgadzała.
efendi44 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 tez tak mam zrobione kolego.mam teraz dwa n18 i dziala wszytko ok.a przeladowanie turbiny to penie masz zapieczone kierownice spalin w turbinie.pozdrawiam.
Dev Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 zamiana, podmiana czy wymiana nic nie zmieni musisz wyrwac turbo i je wyczyscic przy okazji pozbądz sie kata, zamula turbo i silnik podłacz tez VAG-a i zrób logi
marekg Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Tak wiem temat rzeka Generalnie mam problem z przeładowaniem (tutaj temat: http://a4-klub.pl/1-9-194/brak-mocy-261897/) i ostanią rzeczą jaką zrobiłem to podmianka N18 na N75 (niestety nic nie pomogło). Tak czy siak zastanawiam się jak to jest z tymi zaworkami, można je podmieniać czy nie? Ja nie widzę różnicy w działaniu, a problem jak był tak i jest. U mnie zasilanie nie pasowało (patrz zdjęcie niżej), więc musiałem odpowiednio spiłować końcówkę N75. Reszta się zgadzała.http://s8.postimage.org/lg2nik3w1/IMAG0680.jpg Bo zamiana zaworków nie jest metodą naprawy ale sposobem na szybą i bezkosztową wstępną diagnozę.
cl4vish Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Dzięki za odpowiedź. Czyszczenie turbo nic nie dało, jak kogoś interesuje to więcej tutaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/logi-przeladowanie-blad-17965-a-265242/#post3405545
Sztomel Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Bo zamiana zaworków nie jest metodą naprawy ale sposobem na szybą i bezkosztową wstępną diagnozę. i tu w całej rozciągłości się z kolegą zgadzam. Brak reakcji lub taka sama reakcja doładowania turbo po podmianie elektrozaworów wskazuje wyraźnie na niedomoganie zmiennej geometrii. Aczkolwiek wiadomo, że jeśli obydwa elektrozawory pracowały w tym silniku przez ten sam czas i równie dobrze obydwa mogły uledz awarii to i tak jest to mało prawodpodobne by działały identycznie. Czytałem również link, który wkleiłeś i ja nie byłbym tego zdania, że czyszczenie turbo nie pomogło - raczej powiedziałbym, że ktoś tego nie zrobił fahowo lub wcale. (Mógłbym tak nawet w swoim przypadku powiedzieć/napisać ale turbo czyściłem sam i wiem, że zrobiłem to idealnie - turbo śmigało przez kilka tysi bez zarzutu - logowane i loagmi potwierdzone ale cóż z tego, że po pewnym czasie i tak puściło jego uszczelnienie i żarło mi prawie 2 litry oleju na dystansie 3 tyś. km więc musiałem je wyżucić z silnika i zastapić innym).
efendi44 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 tak sie kolego zastanawiam.miałem taki problem jak ty.i to po oczyszczeniu turbo sie zaczęło.ja u siebie miałem źle wyregulowaną sztangę i ten sam błąd mi wywalało.po regulacji wszyskto super działa tak jak ma.
andrzej22 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 tak sie kolego zastanawiam.miałem taki problem jak ty.i to po oczyszczeniu turbo sie zaczęło.ja u siebie miałem źle wyregulowaną sztangę i ten sam błąd mi wywalało.po regulacji wszyskto super działa tak jak ma. Myślę, że to jest bardzo dobra podpowiedz.
cl4vish Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 Właściwie to ten wątek miał dotyczyć tylko samych zaworków i specyfikacji ich pracy, a nie mojego problemu Dzięki za wszystkie odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się