PiterA4 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Witam mam takie szybkie pytanko gdzie w audi a4 b5 afn 1996r znajduje sie regulacja hamulca recznego??
darko Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 chyba raczej nie znajdziesz,jeśli słabo trzyma Ci ręczny lub bardzo wysoko bierze zerknij na tylną oś tam gdzie są dźwigienki od ręcznego możliwe,że tam jest problem są zapieczone czy trochę przyrdzewiało i nie odbijają do końca tak było przynajmniej u Mnie,ręczny musiałem zaciągać prawie pionowo do góry a i tak nie trzymał tak jak powinien,po dokładnym wyczyszczeniu i przesmarowaniu łapie już na trzeci ząbku żadna trudna robota a regulacji nigdzie nie znalazłem ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ---------- czy diesel czy benzyna to spód chyba jest taki sam
PiterA4 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 ja mialem reczny tylko klocki wymienialem i od tamtej pory brak recznego:kwasny:
MASATO Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Witam mam takie szybkie pytanko gdzie w audi a4 b5 afn 1996r znajduje sie regulacja hamulca recznego?? regulacja jest na linkach, ale żeby się do nich dobrac musisz zdemontowac osłonę termiczną pod autem.
PiterA4 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 Witam mam takie szybkie pytanko gdzie w audi a4 b5 afn 1996r znajduje sie regulacja hamulca recznego?? regulacja jest na linkach, ale żeby się do nich dobrac musisz zdemontowac osłonę termiczną pod autem. a to gdzies na wysokosci wajhy recznego czy gdzies dalej??
Dev Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Przed wymiana klockow dzwignia od recznego tez byla wysoko ?
maja99 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 a nie ma czasem regulacji przy samym lewarku ręcznego?
PiterA4 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 Przed wymiana klockow dzwignia od recznego tez byla wysoko ? nie reczny brzl na 3 zabku po wymianie klockow bierze na chyba 6 i to slabawo ---------- Post dopisany at 15:08 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ---------- a nie ma czasem regulacji przy samym lewarku ręcznego? tez tak myslalem ale nie widze tam nigdzie zadnej regulacji:kwasny: ---------- Post dopisany 16-03-2013 at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2013 at 15:08 ---------- panie i panowie nikt nigdy nie regulowal recznego w b5??? tyle tu rezaczy a nikt konkretnie niewie????
Dev Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Rezaczu, że tak powiem.... wymieniłes klocki na stare tarcze, wiec nie spodziewaj sie że hamulce będą od pierwszego dnia takie same jak przed wymianą, podciagając regulacje spowodujesz tylko spalenie tylnych (czytaj nowych) klocków Amen
PiterA4 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 Rezaczu, że tak powiem....wymieniłes klocki na stare tarcze, wiec nie spodziewaj sie że hamulce będą od pierwszego dnia takie same jak przed wymianą, podciagając regulacje spowodujesz tylko spalenie tylnych (czytaj nowych) klocków Amen kolego lepsze to niz jak napisales wczesniej czekanie na cud!!!!!!!!!!!! niepotrezbuje twoich zbednych i malo sensownych komentarzy jak kazdy wymienilem klocki tarcze sa dobre teraz pytanie gdzie wyregulowac reczny???takie to trudne do ogarniecia czy tylko ty nie kumasz pytania:facepalm:
Dev Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 a po c**j chcesz regulować ręczny co ? bo jest słaby ??? jest słaby bo masz nowe klocki na pokładzie i dopóki nie ułożą sie do tarczy to tak bedzie to nie ja nie rozumiem Twojego pytania tylko Ty nie rozumiesz istoty rzeczy zaciski posiadają autoregulację, ręczny nie ma z tym nic wspólnego najpierw rozbierz sobie tylny zacisk i zobacz jak pracuje a potem dopiero szukaj ch....a do d...upy
andzia883 Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 a po c**j chcesz regulować ręczny co ? bo jest słaby ???jest słaby bo masz nowe klocki na pokładzie i dopóki nie ułożą sie do tarczy to tak bedzie to nie ja nie rozumiem Twojego pytania tylko Ty nie rozumiesz istoty rzeczy zaciski posiadają autoregulację, ręczny nie ma z tym nic wspólnego najpierw rozbierz sobie tylny zacisk i zobacz jak pracuje a potem dopiero szukaj ch....a do d...upy :grin::grin: kolega devastation dobrze pisze i co jak co wiem ze zna sie na rzeczy nie jednemu juz pomogl i pomoze
PiterA4 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 z chu... do d*py to widze ze jest obeznany:grin:
konus Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 ja też kiedyś szukałem regulacji i koło wajchy jej nie ma a szukałem bo zmieniłem zaciski na polift i linki były za krótkie i nie odbijały do końca bo linka trzymała
eu4yaon Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 a po c**j chcesz regulować ręczny co ? bo jest słaby ???jest słaby bo masz nowe klocki na pokładzie i dopóki nie ułożą sie do tarczy to tak bedzie to nie ja nie rozumiem Twojego pytania tylko Ty nie rozumiesz istoty rzeczy zaciski posiadają autoregulację, ręczny nie ma z tym nic wspólnego najpierw rozbierz sobie tylny zacisk i zobacz jak pracuje a potem dopiero szukaj ch....a do d...upy przejechalem na nowych klockach i tarczach ok 7tys i ręczny dalej jest do d*py.. mysle, że po 7tys zdążyły się dotrzeć. zaraz po wymianie ok 1tys km ręczny był igła..
PiterA4 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 do przemadrzalego bufona!!!!! dorwalem ksiazke sam naprawiam audi a4 regulacja jest nad oslona termiczna i reczny trza wyregulowac a nie jak bufon wymyslal teorie rodem z piratow z karaibow ......jak jeszcze chcesz dawac takie rady to w nos sobie je wsadz
Dev Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 do większej Parówy... gdzie jest regulacja to doskonale wiem, i nie potrzebuje do tego żadnej ksiazki chcesz sobie narobic syfu z hamulcami to jestes na najlepszej drodze ku temu kompletnie nie rozumiesz podstaw mechaniki, podkrecisz regulacje która niczego nie zmieni oprócz skoku dzwigni oraz tego że bedziesz miec spalone hamulce i bądz pewien że nie poprawi to skutecznosci ręcznego
PiterA4 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 fajnie ze jak kumpel odal na wymiane klockow z tylu auto takie jak ja mam i po odbiorze reczny igla i nic sie zlego z autem nie dzieje dzine nie:facepalm: co zrobili jazde probna nad morze i spowrotem zeby sie klocki ulozyly????pie....sz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się