Magicbattle Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Wes to odlutuj i zobacz czy bedzie oki. Chyba sterownik gazu zakluca prace
chrzanio Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 No tak tylko ze to jest najbardziej odczuwalne na gazie i jak to rozłącze to wątpie że na gazie będzie chciał chodzić. Zobacze jutro bo dopiero dzisiaj dostałe nowe aku bo mi padł.
Magicbattle Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Ale na benie tez masz te objawy? Może słabe polaczenie jest z sygnalem cewki
Galetto Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Artur VAGi nie lubią jak im się podpina sygnał obrotów pod cewkę. Kabel przepnij pod czujnik obrotów wałka rozrządu i będzie git
chrzanio Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Dzięki za poradę Na benzynie odczucia są dużo mniej wyczuwalne ale takie delikatne też są. Galetto to jest pewne, że mozna pod czujnik wałka? Ten czujnik znajduje się na obudowie od paska rozrządu? Jutro zobaczecos da sie zrobić, dzięki za pomoc.
Audi_Kraków Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam. Mam taki dziwny problem a najgorsze że nie wiem do czego włożyc ręce bo problem jest a potem ustepuje. Otóż Audi czasami nie chce zapalić, kręci, kontrolki sie śwecą i nic. Mozna tak próbować kilka kilkanaście razy i nic. Przy ponowieniu próby za kilka minut samochód normalnie odpala. Czasami odpala za drugim trzecim kręceniem. Czasami po godzinie. Zapewne jest jakis problem z elektryką. Mam instalacje gazową od ponad roku i nic sie takiego nie działo. Może to jakis objaw który znacie? prosze o pomoc bo to autko mojej żony i jest nerwowo.
benyA4 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Sprawdz vagiem bledy w silniku. Moze to czujnik polozenia walu swiruje. A gdy auto juz odpali nic dziwnego sie z nim nie dzieje ??
chrzanio Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam pragne poruszyc kilka problemów w moim autku:17584 -Bank1: O2S (Lambda) Correction behind Catalyst: control Limit Reached który uparcie pojawia sie co dwa dni. Dodatkowo dodam że auto chodzi nie kulturalnie i na PB i Na LPG, cały czas mam błąd 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected (P0304 - 008 Implausible signal - intermittent), przekładałem cewki, kompresja jest i juz brak pomysłów. Problem ten pojawił się po wymianie wariatora. Błąd 17700 - Map Controled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circiut - Ma on jakis wpływ na coś ?? Dzisiaj sprawdzałem powierzchownie szczelność kolektora dolotowego, na tych łącznikach przy głowicy i nic nie znalazłem. Dodam że dolot był nie ruszany przy wymianie wariatora. Odczułem że auto na benzynie kuleje trochę bardziej niż na LPG(jak sie dobrze rozgrzeje bo rano jest tragedia), ale na jednym i drugim paliwie mam wypadanie zapłonu. Co może mieć wpływ na taka prace silnika, takie drgania są wkurzające i czuje sie jak bym siedział w dieslu Może jest w Trojmieście spec od Audi/VW i będzie cudotwórcą i coś zdziała. Oczywiście najlepiej jak by się ktoś z forum sie wypowiedział i poradził bo juz nie mam siły. Jest jakaś opcja w vagu żeby sprawdzić poprawna prace rozrządu i jego zmienne fazy ?
enrike2 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 błedy wskazuja na uszkodzenie cewki sondy i termostatu oraz czujnika temperatury a jaki e wskazanie temperatury masz na decsce 90??? skoro zle ci chodzi na lpg i pb to sonda padnieta a kesli chodzi o odrgania to zarowno sonda jak i cewki a jkaie masz spalanie kolego?
chrzanio Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Cewka jak by padla to by przeniosla sie na inny cylinder. Blad termostatu byl juz przed objawami o blad sondy rowniez. Jakk mozna sprawdzic sygnal ktory idzie do cewki ? Moze stetownik sie sypie ? Spalanie 12l w miescie lpg Nie zmienilo sie. Dodam ze kat tez juz nie domaga ale co to ma do jednego cylindra.
benyA4 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 tak sobie mysle , moze warto by bylo sprawdzic sygnal na wtryskiwacze . Moze to kwestia mieszanki a nie zaplonu. Skoro kuleje na pb i lpg to moze cos z dawkowaniem paliwa. Podjedz do gazownika niech ci sprawdzi mape wtryskow dla pb .
chrzanio Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Bylem u gazownika jak juz tak chodzil ale on nic nie zauwarzyl ale tez mu nie wspominalem bo sadzilem ze to uklad zaplonowy. Beny jezeli dawka kuleje na tym cylindrze to moze byc tak ze jak sie silnik nagrzeje to sie troche piprawia praca silnika ? Tylko odczego to moglo sie zmienic. Nikt tego noe ruszal.
benyA4 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 co do dawki to jak silnik jest zimny to napewno podaje wiecej paliwa , tzw ssanie. Ja tylko tak rozmyslam bo skoro nie cewka nie swieca, kompresja ok. To pozostaje sterowanie czyli komputer lub dawka paliwa. Mysle jeszcze nad zmina sterowania zaplonem. O ile sie nie myle zaplon odbywa sie 1342. Skoro u ciebie problem jest na 4 cylindrze to mozna by zamienic sterownie z 2 cylindra. Taka zamiana wykluczyla by uszkodzenie sterownika. Musial bys to jednak przegadac z mechanikiem bo nie jestem pewien tej metody.
chrzanio Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Nie wiem już sam.. Ta zamiana to nie wiem czy taka mozliwa. Cały czas nie wiem jak sprawdzić sygnał który idzie na cewkę i decyduje o zaplonie świecy. Świece i cewki musiały być wyciągane przy zdjeciu pokrywy zaworów (o ilę sie nie mylę) i w sumie nic więcej żeby mogło się naruszyć, rozłączyc. Jest możliwe żeby świeca z innego cylindra powodowała missfire na tym cylindrze? Kombinuje na wszystkie sposoby i ni wiem co mu jest
chrzanio Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Nie mam kolegi który ma auto z tym silnikiem :/
risones Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 kup nową cewke i pokolei zamieniaj ja mialem taka syt ze mialem wypadanie zapłonu na 4 mech powiedział ze cewka tez zamieniałem i ciągle to samo w koncu kupiłem 1 nową i wymienialem po kolei i trafilem na uszkodzona i spokój. tak czy siak alt-kowcy powinni miec 1 cewke w zapasie bo dosc czesto padaja więc jak to nie bedzie cewka to w przyszłosci napewno ci sie przyda
chrzanio Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 No dobra kupie cewkę nowa wsadzę w czwarty cylinder (bo tam jest wypadanie zaplonu) i powinno być ok ? Risones, to Tobie tez wypadało na czwartym cylindrze a problem był na innym cylindrze? Czy jak? Jest to mozliwe ? Może jest ktos z trójmiasta a najlepiej z Gdańska żeby pozyczyć cewke na moment abym mógł sprawdzic czy to jest ich wina. Nie chce sie pchać w koszta, bo jak już wymienie to komplet cewek ale nie w tym momencie
risones Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 powiem ci że juz nie pamietam za bardzo bo mialem to ok 1.5 roku temu ale napewno mialem na 4 wypadanie i mieszałem cewkami, nie wymieniaj wszystkich szkoda kasy kup1 i pozamieniaj jesli to nie przyniesie efektu w co watpie to przynajmniej bedziesz mial nówkę w zapasie
chrzanio Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Czyli przekładka cewek miejscami i patrzenie czy przeniosło sie wypadanie na inny cylinder w vagu nie jest 100 % diagnozą cewek ? Pozamieniam jeszcze cewki wraz ze świecami, a jak to nic nie da to kupie cewke i będę zamieniał. Pytanie jeszcze czy mozna jakos sprawdzic czasy poszczególnych wtrysków na vagu, tak jak to robia gazownicy? Jak paliwowo będzie ok to zostaje sterowanie cewka przez ECU:/ Co za badziewie ten ALT,a tak się wypierałem silników diesla, może to był błąd :slina:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się