edekxp Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 To że dzieje się na obu paliwach to może być problem z montażem wężyków lpg. Tak jak łukasz13 wspomniał Sprawdź wkrętki w kolektorze czy się nie poluzowały. Świece możesz spróbować zamienić miejscami, czasem wina jest uszczelki pod pokrywą zaworów - świece w oleju
mareqww Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 To że dzieje się na obu paliwach to może być problem z montażem wężyków lpg.Tak jak łukasz13 wspomniał Sprawdź wkrętki w kolektorze czy się nie poluzowały. Świece możesz spróbować zamienić miejscami, czasem wina jest uszczelki pod pokrywą zaworów - świece w oleju Właśnie - uszczelka pod pokrywą zaworów na pewno nieszczelna, bo w celach świec znajduje się po troszku oleju (podczas wymiany odmy wysmarowałem pokrywę silikonem). Znajomy mechanik stwierdził że ten olej nie ma nic do rzeczy........Jadę zaraz pobawić się ze świecami ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ---------- Wyczyściłem błędy czyli 16684 i 16686, odpiąłem aku, zamieniłem świecę 1 z 2, wyczyściłem olej który znajdował się w komorach świec. Po zamontowaniu auto idzie lepiej, jak na razie nie przerywa, ale poczekam do jutra a szczególnie co będzie się działo na zimnym silniku. Jednakże jak podłączyłem się pod komp to obroty n biegu jałowym nie stoją w miejscu - ich zakres skacze 680 - 720 - 760 - czyli silnik mimo wszystko równo nie chodzi....
edekxp Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Skoro obroty falują to albo przepustnica brudna albo nieszczelność Tapatalk4
wilku323 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Wymieniłem uszczelkę pod deklem zaworów i falowanie ustało
mareqww Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Skoro obroty falują to albo przepustnica brudna albo nieszczelnośćTapatalk4 Nie powiedziałbym, że obroty falują - one "skaczą" w tych 3 zakresach ---------- Post dopisany at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:25 ---------- Ale zauważyłem rzecz następującą: na biegu jałowym po gwałtownym dodaniu gazu (uderzeniu w pedał0 i na Pb i lpg wchodzi na obroty. Wcześniej na lpg obroty wchodziły lekko w górę (może do 850) i spadały w dół do nie wiem może 500. Czyżby to był efekt wyczyszczenia odmy.
feszter Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Uszkodzony zawór w pompie paliwa,zatankuj więcej aby paliwo nie cofało się do zbiornika. Zdejm przewód doprowadzający paliwo do listwy i zobaczysz po włączeniu rozrusznika czy wydostaje się paliwo.
edekxp Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 No właśnie myślałem o pompie, bo filtr wymieniony, wtryski podmieniane i dalej szarpie.Czy da się ten zawór wymienić czy trzeba pompę - wkład? Może wstawić taki metalowy na przewód przy listwie. Tapatalk4
feszter Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 No właśnie myślałem o pompie, bo filtr wymieniony, wtryski podmieniane i dalej szarpie.Czy da się ten zawór wymienić czy trzeba pompę - wkład?Może wstawić taki metalowy na przewód przy listwie. Tapatalk4 http://a4-klub.pl/1-8-211/audi-a4-b5-1-8-lpg-ciezko-pali-282957/ Zapoznaj się z powyższym linkiem, może Ci pomoże.
edekxp Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Hmm u mnie odpala od strzała, ale myślę że może w listwie jest jeszcze ciśnienie paliwa. U mnie regulator ciśnienia jest w filtrze paliwa (wymieniony - nówka Mann) Odpala załącza się ssanie i chodzi równo, jak zacznę dodawać gazu to jakby brakowało paliwa, obroty spadają czasem zgaśnie przy ruszaniu. Dokupię pb zobaczę czy coś pomoże. Może trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa w czasie takiego odpalania.
radko123 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam, podczepię się pod temat, od jakiegoś czasu pojawiają się i u mnie opisywane piski. Postanowiłem przygotować się do nadchodzącej awarii. Chciałem zakupić wkład pompy i tu natrafiłem na rozbieżności. Na początku wątku pokazana jest pompa oraz jej wkład dotyczy to A4 B6 1.8t BFB FWD czyli dokładnie jak u mnie. Natomiast jak w intercars wybieram dane mojego samochodu to pompa ma numery 8E0 906 087 N i wygląda tak jak w linku poniżej: VW/Audi Fuel Pump Includes housing. (In Tank) 8E0906087N - RM European Auto Parts Jak można zauważyć wkłady w tych pompach różnią się i stąd moje pytanie: czy ktoś jeszcze może potwierdzić jak wygląda pompa w w/w samochodzie a może stosowane były dwa rodzaje? pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
tomaszw Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 Oficjalnie wkłądów pomp nie ma do naszych samochodów. Ja brałem na 99% ta i od niego POMPA PALIWA AUDI A2 A3 TT VW BORA GOLF IV PASSAT (3938835836) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
piotrekpiwko Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Ja u siebie w BFB mam takiej samej budowy co kolega wyżej tylko innej firmy. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
radko123 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 a jakiej firmy wkład polecacie żeby posłużył jak najdłużej?
rav85 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Witam,podczepię się pod temat, od jakiegoś czasu pojawiają się i u mnie opisywane piski. Postanowiłem przygotować się do nadchodzącej awarii. Chciałem zakupić wkład pompy i tu natrafiłem na rozbieżności. Na początku wątku pokazana jest pompa oraz jej wkład dotyczy to A4 B6 1.8t BFB FWD czyli dokładnie jak u mnie. Natomiast jak w intercars wybieram dane mojego samochodu to pompa ma numery 8E0 906 087 N i wygląda tak jak w linku poniżej: VW/Audi Fuel Pump Includes housing. (In Tank) 8E0906087N - RM European Auto Parts Jak można zauważyć wkłady w tych pompach różnią się i stąd moje pytanie: czy ktoś jeszcze może potwierdzić jak wygląda pompa w w/w samochodzie a może stosowane były dwa rodzaje? pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. poczytaj moje posty w tym temacie
piotrekpiwko Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Powiem Ci z praktyki. Kupilem jakis zamiennik z alledrogo za 100zl padla po pol roku. Pozniej kupilem drozsza za 200zl tez z allegro. To cos mi zaczyna juz swirowac a minelo pol roku dopiero. Nie ma to jak oryginał. I jak ta mnie wk*rwi to kupie oryginalna ale uzywana bo za nowa trzeba slono bulic Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
rav85 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 ja wsadzilem ten który był opisane w tym temacie i nic się nie dzieje a siedzi pół dobre pol roku , możne masz zapchany filtr paliwa i ubija ci silniczki ale to jest mało prawdopodobne
piotrekpiwko Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 No ja filtra nie wymienialem. Zrobil to moj mechanik "podobno" Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
rav85 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 ja dzisiaj wymieniłem filtr paliwa, zakupiłem manna za 98zł , dotychczas siedział oryginał Audi koszt oryginału w ASO 199zł
radko123 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ...ciekawi mnie czy w oryginale ten w kład który siedzi w module pompy ma jakieś oznaczenia/nazwę producenta?
rav85 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 wystarczy czytać zer zrozumieniem, mój post 44 , wkleiłem oryginalny wkład/silniczek wyjęty z pompy z nabitym numerem ale czy po tym numerze coś się wynajdzie w necie nie wiem, nie sprawdzałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się