Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczy przy porannym odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tym czytaniem ze zrozumieniem to pojechałeś ;-) ale faktycznie na jednym ze zdjęć widoczne są numery, niestety poszukiwania nic nie dały :-(. Kupię najtańszego Getz-a za 60zł i zobaczymy co sobą reprezentuje, oby tylko dawał oznaki przed zgonem tak jak ten obecny oryginał.

Opublikowano
:)
Opublikowano

Witam,

Również przerabiałem ten temat, kupilem zamiennik silniczka wymienione filtr....efekt był taki ze było cicho do momentu kiedy poziom paliwa spadł poniżej polowy baku. Kombinowalem różnie mam naprawdę wprawe do wyjmowania tej pompy ,brat się śmieje ze mogę to dla f1 robić.Myślałem ze źle cos wsadzilem ze ten długi przewód co leży w baku się zagial ze cos luźne itd. Niestety cały czas to samo , Buczu z 2 minuty po odpaleniu ,odpala jakby lekko zapowietrzony.Wstawialem juz zaworki zwrotne na zasilaniu i powrocie po tym ostatnim jakby ciut lepiej nawet ostatni tydzień się nie zapowietrzal. Pytania się nasuwają takie:-) czy aby na pewno oryginalna pompa nie ma jakiegoś zaworka czy może ten filtr paliwowy, wedugl mnie i obserwacji odgłos dochodzi z powrotu paliwa i tworzy go powietrze, pytanie skąd, po kilku chwilach wszystko jest normalnie tzn cicho . Dodam ze na tej pompie jeszcze juz ponad rok, poza tym za powietrzaniem i kilku minutowym buczniem auto jedzi normalnie. Jeśli macie sugestie to chętnie poczytam . Na ten moment wymienilbym jeszcze filtr

Opublikowano

ja wymieniłem filtr oryginał w aso i dalej piszczało początkowo tylko co jakiś czas i to tylko jak przekręcałem na zapłon a aktualnie to piszczy za każdym razem na zapłonie i ok 2 sek po odpaleniu. Więc nie pakuj się w koszta, ja obstawiam że piszczenie to jednak wina pompy.

Opublikowano

filtr paliwa nie ma odpowietrzania, w pompie i zbiorniku masz waz który po odpaleniu auta automatycznie odpowietrza układ paliwowy, ja na tym silniczku zamienniku jeździłem wiele razy na ostrej rezerwie i nic nie buczy, może kiepski zamiennik ci się trafił

Opublikowano

Ja mam teraz taki zamiennik ze bardzo glosno buczy ale tylko przy hamowaniu tak jakby uciekalo do przodu paliwo dla pompy. A ogolnie to da sie uslysze prace pompy takze do cichych nie nalezy. A w wyjmowaniu pompy tez juz nabralem wprawy :) Bardzo dziwna rzecz

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

kup taki jak ja mam , nie powinno nic buczek przy hamowaniu czy rezerwie

Opublikowano

tak to jest ten wkład, ja jej nie słyszę , nic nie piszczy nie buczy jeżdżę od Maj 2013

Opublikowano

Miałem identyczny problem u Siebie.Gdy auto zimne to przez pierwsze pareset metrów auto muliło poszarpywało jakby mu brakowało paliwa.Potem gdy ciepły czy na benzynie czy gazie chodził idealnie.Problem leżał w gazie i jego regulacji.Polecono mi przełączyć na benzynę i odłączyć aku na noc by komputer się zresetował.Już na drugi dzień auto jeździło bez błędnie na benzynie.W momencie włączenia ręcznie gazu już przy kolejnym zimnym odpalaniu miałem szarpanie.

Opublikowano

Od paru dni zauzaylem ze obroty na luzie oscyluja ok 1000-1300obr. jak zejda na 800 to zaczyna nierowno pracowac jakby chodzil na 3gary, po chwili zaczyna chodzic na 4 ale na obroach ok 1200. nowe swiece i cewki.

Opublikowano

Pewnie nieszczelnosc jest trzeba sprawdzic.

Opublikowano

Aha to dzieki. No nic zrobi sie troche cieplej to chyba trzeba bedzie wymienic :)

---------- Post dopisany 27-02-2014 at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 21:26 ----------

Koledzy a jak pompy używane ale oryginalne? Warto inwestować? Bo całkowicie nie ufam już zamiennikom - 2 w ciągu roku.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

wiadomo loteria, jak się trafi....

Opublikowano

Walczyłem z tym ostatnio.

Miałem nieszczeloność w układnie dolotowym, jak masz placka do czyszczenia deski rozdzielczej to popsikaj nim w okolicy dolotu.

gdzie się dai zobacz czy Ci wtedy obroty nie rosną.

Plack działa tak samo jak samostart popsikaj dobrze po kolektorze oraz pod nim tam są takie plastikowe kolanka czy coś takiego u mnie jedno z nich pękło.

Opublikowano

Sprawdz odpowietrzenie skrzyni korbowej numer czesci 035 103 245G. miesiac temu mialem podobne objawy.

Wysłane z mojego HTC One V przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

a ja z kolei po odpaleniu zimnego mam drgania o duzej czestotliwosci i do tego dzwiek dr........dr.........dr........!trwa to trzy sekundy i wszystko wraca do normy.bywa ze ten objaw nie odezwie sie ale to raz na 5 odpalen.mechanik powiedzial ze to katalizator

Opublikowano

napinacz lancucha spinajacego walki lub sam lancuch sie rozciagnal.

Opublikowano
Ja mam teraz taki zamiennik ze bardzo glosno buczy ale tylko przy hamowaniu tak jakby uciekalo do przodu paliwo dla pompy. A ogolnie to da sie uslysze prace pompy takze do cichych nie nalezy. A w wyjmowaniu pompy tez juz nabralem wprawy :) Bardzo dziwna rzecz

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Witam,

Mam taki sam problem jak ty, przy hamowaniu buczenie z pompy. Wymieniłem wkład na SKV + filtr paliwa MANN. Rozwiązałeś swój problem? Kupiłeś nowy wkład?

Opublikowano

Wymienilem wklad na oryginalny ale uzywany. I bardzo fajnie smiga. Nie buczy przy hamowaniu. Jedynie przy odpalaniu delikatnie zapiszczy. Przymierzam sie jeszcze do wymiany filtru paliwa.

A Ty jak to wrzuciles to sie uspokoilo?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...