radko123 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 z tym czytaniem ze zrozumieniem to pojechałeś ;-) ale faktycznie na jednym ze zdjęć widoczne są numery, niestety poszukiwania nic nie dały :-(. Kupię najtańszego Getz-a za 60zł i zobaczymy co sobą reprezentuje, oby tylko dawał oznaki przed zgonem tak jak ten obecny oryginał.
gajtas Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam, Również przerabiałem ten temat, kupilem zamiennik silniczka wymienione filtr....efekt był taki ze było cicho do momentu kiedy poziom paliwa spadł poniżej polowy baku. Kombinowalem różnie mam naprawdę wprawe do wyjmowania tej pompy ,brat się śmieje ze mogę to dla f1 robić.Myślałem ze źle cos wsadzilem ze ten długi przewód co leży w baku się zagial ze cos luźne itd. Niestety cały czas to samo , Buczu z 2 minuty po odpaleniu ,odpala jakby lekko zapowietrzony.Wstawialem juz zaworki zwrotne na zasilaniu i powrocie po tym ostatnim jakby ciut lepiej nawet ostatni tydzień się nie zapowietrzal. Pytania się nasuwają takie:-) czy aby na pewno oryginalna pompa nie ma jakiegoś zaworka czy może ten filtr paliwowy, wedugl mnie i obserwacji odgłos dochodzi z powrotu paliwa i tworzy go powietrze, pytanie skąd, po kilku chwilach wszystko jest normalnie tzn cicho . Dodam ze na tej pompie jeszcze juz ponad rok, poza tym za powietrzaniem i kilku minutowym buczniem auto jedzi normalnie. Jeśli macie sugestie to chętnie poczytam . Na ten moment wymienilbym jeszcze filtr
radko123 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ja wymieniłem filtr oryginał w aso i dalej piszczało początkowo tylko co jakiś czas i to tylko jak przekręcałem na zapłon a aktualnie to piszczy za każdym razem na zapłonie i ok 2 sek po odpaleniu. Więc nie pakuj się w koszta, ja obstawiam że piszczenie to jednak wina pompy.
rav85 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 filtr paliwa nie ma odpowietrzania, w pompie i zbiorniku masz waz który po odpaleniu auta automatycznie odpowietrza układ paliwowy, ja na tym silniczku zamienniku jeździłem wiele razy na ostrej rezerwie i nic nie buczy, może kiepski zamiennik ci się trafił
piotrekpiwko Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Ja mam teraz taki zamiennik ze bardzo glosno buczy ale tylko przy hamowaniu tak jakby uciekalo do przodu paliwo dla pompy. A ogolnie to da sie uslysze prace pompy takze do cichych nie nalezy. A w wyjmowaniu pompy tez juz nabralem wprawy Bardzo dziwna rzecz Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
rav85 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 kup taki jak ja mam , nie powinno nic buczek przy hamowaniu czy rezerwie
piotrekpiwko Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Masz na mysli KTD? A dlugo juz na niej jezdzisz? I jak z pracą jej, cicha pompa? http://www.gazelo.pl/detale,1008,g10029.html to nie jest ta o ktorej mowisz?
rav85 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 tak to jest ten wkład, ja jej nie słyszę , nic nie piszczy nie buczy jeżdżę od Maj 2013
SylverStone Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Miałem identyczny problem u Siebie.Gdy auto zimne to przez pierwsze pareset metrów auto muliło poszarpywało jakby mu brakowało paliwa.Potem gdy ciepły czy na benzynie czy gazie chodził idealnie.Problem leżał w gazie i jego regulacji.Polecono mi przełączyć na benzynę i odłączyć aku na noc by komputer się zresetował.Już na drugi dzień auto jeździło bez błędnie na benzynie.W momencie włączenia ręcznie gazu już przy kolejnym zimnym odpalaniu miałem szarpanie.
ahmed34 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Od paru dni zauzaylem ze obroty na luzie oscyluja ok 1000-1300obr. jak zejda na 800 to zaczyna nierowno pracowac jakby chodzil na 3gary, po chwili zaczyna chodzic na 4 ale na obroach ok 1200. nowe swiece i cewki.
Łukasz13 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Pewnie nieszczelnosc jest trzeba sprawdzic.
piotrekpiwko Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Aha to dzieki. No nic zrobi sie troche cieplej to chyba trzeba bedzie wymienic ---------- Post dopisany 27-02-2014 at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 21:26 ---------- Koledzy a jak pompy używane ale oryginalne? Warto inwestować? Bo całkowicie nie ufam już zamiennikom - 2 w ciągu roku. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka 1
NoJA Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Walczyłem z tym ostatnio. Miałem nieszczeloność w układnie dolotowym, jak masz placka do czyszczenia deski rozdzielczej to popsikaj nim w okolicy dolotu. gdzie się dai zobacz czy Ci wtedy obroty nie rosną. Plack działa tak samo jak samostart popsikaj dobrze po kolektorze oraz pod nim tam są takie plastikowe kolanka czy coś takiego u mnie jedno z nich pękło.
domar Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Sprawdz odpowietrzenie skrzyni korbowej numer czesci 035 103 245G. miesiac temu mialem podobne objawy. Wysłane z mojego HTC One V przy użyciu Tapatalka 1
swiro222 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 a ja z kolei po odpaleniu zimnego mam drgania o duzej czestotliwosci i do tego dzwiek dr........dr.........dr........!trwa to trzy sekundy i wszystko wraca do normy.bywa ze ten objaw nie odezwie sie ale to raz na 5 odpalen.mechanik powiedzial ze to katalizator
soul87 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 napinacz lancucha spinajacego walki lub sam lancuch sie rozciagnal.
koman85 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Ja mam teraz taki zamiennik ze bardzo glosno buczy ale tylko przy hamowaniu tak jakby uciekalo do przodu paliwo dla pompy. A ogolnie to da sie uslysze prace pompy takze do cichych nie nalezy. A w wyjmowaniu pompy tez juz nabralem wprawy Bardzo dziwna rzeczWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Witam, Mam taki sam problem jak ty, przy hamowaniu buczenie z pompy. Wymieniłem wkład na SKV + filtr paliwa MANN. Rozwiązałeś swój problem? Kupiłeś nowy wkład?
piotrekpiwko Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Wymienilem wklad na oryginalny ale uzywany. I bardzo fajnie smiga. Nie buczy przy hamowaniu. Jedynie przy odpalaniu delikatnie zapiszczy. Przymierzam sie jeszcze do wymiany filtru paliwa. A Ty jak to wrzuciles to sie uspokoilo? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się