bracus Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Jeżeli chodzi o wygląd to oczywiście lans i trans jak to w nowych modelach bmw czyli ładnie i nowocześnie ale jak można było zamienić w miarę szybki samochód ( dzwięk !!!) w dodatku z Q na dieselka i to w dodatku rwd ? nie kumam zupełnie chyba ze robisz jakies mega trasy i spalanie ma najważniejsze znaczenie wtedy Twoj stary wolnossak nie moze się oczywiście równać z 3.0d -ale jak dla mnie to zamienił stryjek....a w Twoim przypadku zamienił Qdrive na Idrive nie wiem jak to jedzie bo jeździłem mocniejszym 535d i jest tak sobie a moją wypowiedz bierz przez pół bo dla Ciebie widzę liczy się bardziej jak mnie widzą tak mnie piszą...a dla mnie jak mnie nie widzą albo jak szybko znikam
dsz33 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 cześć chłopaki siemano Adaś Witam Panów
Si?a Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Już za 5 dni kolejny Spot... Pasuje się zacząć powoli modlić, nawet i od dziś, żeby była dobra pogoda .
grzes1150 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Już za 5 dni kolejny Spot... Pasuje się zacząć powoli modlić, nawet i od dziś, żeby była dobra pogoda . No pasuje żeby przestało padać bo już mnie zaczyna wnerwiać ten deszcz Ostatnio mnie nie było ale w niedziele wpadne na 100%
Si?a Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 No Panie grzes1150 mnie też niestety nie było, a mam kubek do odebrania , no ale co by się nie działo w Niedziele trzeba przyjechać .
aero Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Ja też nadrobię tamtejszą nieobecność, pogoda z tego co mówią ma być ładna. Są jakieś plany po za zlotem? Bo mogło mi umknąć?
Si?a Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Jak ma być ładna pogoda, to może pojedziemy gdzieś grupowo na "Lody"
skalarx Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Chwilę mnie nie ma i już nawydziwiane Mam wyjazd integracyjny na weekend i myślałem że spot dopiero 5-tego Nie dam rady chyba w niedzielę ( ) A propos, chyba któryś z kolegów ratował klubowym avantem B5, mitsubishi carismę (akumulatorem) pod asseco
Si?a Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Mam małe pytanko. Czy ktoś korzystał z usług firmy Rs-service w Rzeszowie przy ul. Warszawskiej? Prosiłbym o PM do mnie. Gdyby ktoś nie wiedział o jaką firmę mi chodzi to daje link: http://www.rs-service.eu/
rtocki Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 No jak masz za dużo pieniędzy to jedź, z ciekawości tam zaglądnąłem, zapytałem o zestrojenie mojego silnika z nowymi gratami, cena: " powinien się Pan zmieścić w 2.5 tys, i pójdzie bak paliwa, no bo wie Pan my hamujemy wielokrotnie (mają akurat Dynometa, czy jak to się nazywa, przyczepiane do koła), a te wszystkie rolkowe to bardzo niedobre są, po 15 minutach rozleci się Panu silnik" , i jeszcze jeden kwiatuszek: "nie ma sensu zakładać większych wtrysków bo to się nie da wystroić no wie Pan, ostatnio robiliśmy Golfa i musieliśmy założyć właścicielowi seryjne wtryski żeby moc była większa" :polew: , acha i wczoraj wysłali mi wycenę na FMIC do mojego: 2300-2600 plus ew. jakieś drobiazgi (typu kolanko, obejmy), FMIC normalny bez cudów z respecta (540 zł) reszta to ich robocizna i myśl techniczna, oczywiście na rurach z nierdzewki bo na alu jeszcze parę stówek więcej. Cóż wybór pozostawiam Tobie, bo może jednak coś potrafią...
Si?a Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Właśnie mi w miarę wycenili program razem z hamowaniem przed i po... Kiedyś jak się zastanawiałem nad Virusem. To znaczy: Wyszło mi w sumie tyle samo co i u Rogala, no tyle, że nie musiał bym jechać do Wawy, tylko było by na miejscu. Teraz zostaje tylko pytanie... jak oni to zrobią a jak Rogal, no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne.
skalarx Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Właśnie mi w miarę wycenili program razem z hamowaniem przed i po... Kiedyś jak się zastanawiałem nad Virusem. To znaczy: Wyszło mi w sumie tyle samo co i u Rogala, no tyle, że nie musiał bym jechać do Wawy, tylko było by na miejscu. Teraz zostaje tylko pytanie... jak oni to zrobią a jak Rogal, no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne. Ja byłem u Rogala i znów niedługo pojadę na nowe strojenie. Aż miło popatrzeć jak gość pracuje. Fakt, na dzień dobry wgrywa gotowca swojej produkcji, napisanego pod twoje graty (ma ich tak pewnie kilkanaście), ale potem koryguje go do stanu twojego silnika - i to jest bezcenne. A ci twoi magicy to jakieś głupoty opowiadają zresztą jak AT2000 na Orzeszkowej. Amatorka, szkoda gadać. Do wawy ze 300km - dużo nie spalisz :gwizdanie:
rtocki Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Właśnie mi w miarę wycenili program razem z hamowaniem przed i po... Kiedyś jak się zastanawiałem nad Virusem. To znaczy: Wyszło mi w sumie tyle samo co i u Rogala, no tyle, że nie musiał bym jechać do Wawy, tylko było by na miejscu. Teraz zostaje tylko pytanie... jak oni to zrobią a jak Rogal, no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne. No to dziwne bo gadałem z nimi z pół godziny i stwierdzili że z z mojego AVG nie można wyciągnąć więcej niż ok. 145 KM (na większym turbo i wtryskach!) a poza tym niektóre stwierdzenia świadczyły o średniej znajomości tematu. Acha żeby te Twoje konie nie polegały na wlepieniu opornika - w cenie niewiele niższej od profi chipowania w jakimś sprawdzonym miejscu (osobiście znam człowieka u którego chiptuning zrobiony przez jednego z ich pracowników na tym polegał, właśnie w 90PS, fakt że jakiś czas temu i może już nie praktykują ale... niesmak pozostaje)
slaweq Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne. Nie sugeruj sie tym, że ktos obiecuje 10 koników wiecej, bo wcale auto nie musi chodzic lepiej..., skalarx cos o tym wie
skalarx Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 no i czy oni na prawdę podniosą mi o te 10 koni więcej niż Rogal? Tak przynajmniej sugerowali, lecz to mi pisali na sucho, bez zaglądania w sprzęt, czy jest wszystko sprawne. Nie sugeruj sie tym, że ktos obiecuje 10 koników wiecej, bo wcale auto nie musi chodzic lepiej..., skalarx cos o tym wie Słuchaj VIPa
Si?a Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 No właśnie to mnie też jakoś zaciekawiło, jak oni mogli od razu stwierdzić ile moja maszyna wyciągnie koni jak nawet nie widzieli jej na oczy Oo... No niby tak.. 300km to dużo nie spali . Tylko teraz pytanie.. czy opłaca się wywalić 2tysie za 30 koni... "silnik jak rozumiem seryjnie dsyponował 90koniami i 210Nm po modyfikacji bedzie mial 120ps i 260Nm czyli przyrost 30Ps i 50Nm. Cena hamowania samochodu przed modyfikacja sama modyfikacja plus hamowanie auta po wykonanej pracy to 1300zł. pozdrawiam Marcin RS SERVICE"
szogun0 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 To co tam jest napisane dla 1.8T to wg. mnie bzdury. Na seryjnych gratach nie wyciągną 190 KM i 290 Nm, bo silnik zacznie dzwonić od spalania stukowego, a potem rozleci się turbina. A hamo-kółko. Trzeba by mierzyć zawsze na tej samej drodze, idealnie płaskiej i bez wiatru. :gwizdanie:
slaweq Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 Dla 2.5 TDI przyrost 40 KM to tez troche hardcore
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się