Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po tych dwóch dniach wiem jedno..... następne OOOO na pewno będzie Quattro :wink:

---------- Post dopisany at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ----------

Panowie jak jutro ze spotem? Ja jak zwykle się wybieram i jak zwykle nie wiem czy dotrę ze względu na pracę :facepalm: ale na otarcie łez mam już swojego ALTa po remoncie :wink:

  • Odpowiedzi 17.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czy ktoś może jutro na spot wziąć zestaw komputer+kabel do B7, potrzebuje zobaczyć błędy i skasować.

Matek180 pamiętaj o ramce klubowej dla mnie :)

Opublikowano

To jak dzisiaj z frekwencją ??

Opublikowano

Ja się wybieram, to już będzie dwóch ;)

Opublikowano

Jednak się pojawię na chwilkę, lapka wezmę tylko że nie mam już czasu ładować, ale powinien wytrzymać jeszcze :wink:

Opublikowano
Nie powiem -wiosna u nas w pełni. Dziś po pracy 500 m przejechałem w prawie godzinę... Zobaczymy jak będzie jutro.
Kto bogatemu zabroni...?:decayed:

Miastowe narzekają, a w Bieszczadach świetne warunki narciarskie:facepalm:

Opublikowano

Panowi znacie jakiś zakład w Rzeszowie lub okolicach, który zajmuje się regeneracją sprzęgła?? proszę o jakieś namiary :)

Opublikowano
Panowi znacie jakiś zakład w Rzeszowie lub okolicach, który zajmuje się regeneracją sprzęgła?? proszę o jakieś namiary :)

nowe okładziny byś chciał?

Opublikowano

ile kosztuje regeneracja. Zastanawiam się czy jest sens. Czy lepiej komplet nowy wrzucić z dwumasem. U mnie się już upomina sprzęgło od roku o wymianę. Na razie się tylko ślizga ale nie wiadomo kiedy siądzie całkiem.

Opublikowano
zapomniałem dodać dosyć istotną informację ;) chodzi mi o regenerację sprzęgła do ciągnika rolniczego :D

kamil, to nie sprzęgło.

Zrób sobie małą próbę, aby przekonać się o kiepskim pomyśle: przyczep teraz pług 4-skibowy i zacznij orkę na drugim biegu a zobaczysz, że problemem jest brak przyczepności a nie mocy, nie zagłębisz w ten sposób nawet pługa na 28-30 cm. Aby zwiększyć przyczepność należałoby wymienić opony na 16.9 i dociążyć tył o ok 300-500 kg co jest praktycznie niemożliwe.

:polew:

---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ----------

Sprzedaj to, doloz i kup 7745. Spalanie w granicach 5-6 litrow na godzine w orce, duzo wydajniejszy w polu. W opryskiwaczu mi spala 3.5 litra, mierzylem kilka razy , bo sam wierzyc nie chcialem. Warunek taki - w dobrym stanie caly silnik lacznie z pompa wtryskowa nowego typu.

:kox:

Opublikowano
zapomniałem dodać dosyć istotną informację ;) chodzi mi o regenerację sprzęgła do ciągnika rolniczego :D

:grin::grin:

Opublikowano
zapomniałem dodać dosyć istotną informację ;) chodzi mi o regenerację sprzęgła do ciągnika rolniczego :D

kamil, to nie sprzęgło.

Zrób sobie małą próbę, aby przekonać się o kiepskim pomyśle: przyczep teraz pług 4-skibowy i zacznij orkę na drugim biegu a zobaczysz, że problemem jest brak przyczepności a nie mocy, nie zagłębisz w ten sposób nawet pługa na 28-30 cm. Aby zwiększyć przyczepność należałoby wymienić opony na 16.9 i dociążyć tył o ok 300-500 kg co jest praktycznie niemożliwe.

:polew:

---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ----------

Sprzedaj to, doloz i kup 7745. Spalanie w granicach 5-6 litrow na godzine w orce, duzo wydajniejszy w polu. W opryskiwaczu mi spala 3.5 litra, mierzylem kilka razy , bo sam wierzyc nie chcialem. Warunek taki - w dobrym stanie caly silnik lacznie z pompa wtryskowa nowego typu.

:kox:

:):)

dzięki za złote rady :P

Opublikowano

Chcesz zrobić model 5312 lub większy? Zapomnij o tym, jeszcze to tego moc 80 KM. Skrzynia nie wytrzyma takiego obciążenia i po kilkuset mth się wysypie. Druga sprawa: rozmiar kół napędowych: podczas prac polowych standardowy silnik 52KM radzi sobie doskonale a problemem jest poślizg kół, w ciągniku należałoby wymienić koła lub dociążyć go, chcesz to zrobić poprzez wstawienie cięższego silnika, który znajduje się z przodu pojazdu? Jeśli chcesz ciągnik o mocy ok 80 KM to poszukaj wśród starych MTZ'ów i Ursusów serii 9xx. Silnik A4.236 lub późniejszy model 4390 (po wygaśnięciu licencji na perkinsa) był montowany nawet w 6014 i miał moc 83 KM, aczkolwiek porównaj sobie konstrukcję 6014 i c-360 a sam stwierdzisz, że taka wymiana nie ma sensu. Ewentualnie jeśli możesz to napisz, co chcesz osiągnąć w ten sposób? Zwiększanie mocy w c-360 to wielka prośba o kłopoty. Niektórzy wstawiają silniki od 7211, ale to też nie pozostaje obojętne wobec pozostałych podzespołów. . .

tak że tego...

:pleasantry:

Opublikowano
:decayed: tośmy se pogadali :kox:
Opublikowano
Chcesz zrobić model 5312 lub większy? Zapomnij o tym, jeszcze to tego moc 80 KM. Skrzynia nie wytrzyma takiego obciążenia i po kilkuset mth się wysypie. Druga sprawa: rozmiar kół napędowych: podczas prac polowych standardowy silnik 52KM radzi sobie doskonale a problemem jest poślizg kół, w ciągniku należałoby wymienić koła lub dociążyć go, chcesz to zrobić poprzez wstawienie cięższego silnika, który znajduje się z przodu pojazdu? Jeśli chcesz ciągnik o mocy ok 80 KM to poszukaj wśród starych MTZ'ów i Ursusów serii 9xx. Silnik A4.236 lub późniejszy model 4390 (po wygaśnięciu licencji na perkinsa) był montowany nawet w 6014 i miał moc 83 KM, aczkolwiek porównaj sobie konstrukcję 6014 i c-360 a sam stwierdzisz, że taka wymiana nie ma sensu. Ewentualnie jeśli możesz to napisz, co chcesz osiągnąć w ten sposób? Zwiększanie mocy w c-360 to wielka prośba o kłopoty. Niektórzy wstawiają silniki od 7211, ale to też nie pozostaje obojętne wobec pozostałych podzespołów. . .

tak że tego...

:pleasantry:

nie ma to jak skopiować wszystko żywcem z innego forum :D

Opublikowano

no chyba nie myślałeś że popierdalam z pługiem po polach i rezam ciągniki :polew:

Opublikowano

haha, a myślałem już że tu tacy eksperci rolniczy się dogadali i pewnie powstanie temat forum rolniczego :grin::polew:

a tu jednak...:unknown::decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...