bajant Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Witam koledzy modzę trochę z b5 avg (turbo awx,wtryski 216, fmic,chips) i chce założyć mocniejsze sprzęgło i mam pytanko co polecacie aby przenieść ok 160-170KM i 330-350Nm...coś słyszałem o 1z,więc jeśli można to proszę co trzeba i na co zmienic zeby hulało i było trwałe i nie rozwalało skrzyni:)Proszę o porady bo ciśnie mnie ostro czas!POZDRAWIAM!!
bajant Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 kazde sprzęgło ma swój kres ,nawet jak bys założył ze spiekami na 600nm tez by padło jak byś stale upalał auto .nic nie jest wieczne. od 1z sachs-a nowe wytrzymuje do 400nm. Czyli mam zakupić sztywny zamach od 1z i kpl nowego sachsa pod 1z, tylko pytanie czy to podejdzie p&p do avg gdzie jest dwumas??
Michał Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Komplet z AWX z nowym dwumasem wytrzymuje u mnie już prawie 2 lata od strojenia AVG na ~175KM/360Nm, nie wyczuwam oznak zużycia. AWX to chyba jedyna sensowna alternatywa do normalnego poruszania się autem, jeśli zaś chodzi o jednomas to sporo negatywów się słyszy, ale nie będę ich powtarzał bo sam nie miałem do czynienia z takim zestawem.
Inkognito Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 jednomas od 1z i reszta od vr6 sachs wtedy trochę talepie kastą i jest głośniej to są negatywy a z kolei plus jest taki że jednomas nie do zdarcia
spanky Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 do takich mocy komplet od AWX-a i nic wiecej ...
Kowi87 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 jednomas od 1z i reszta od vr6 sachs wtedy trochę talepie kastą i jest głośniej to są negatywy a z kolei plus jest taki że jednomas nie do zdarcia to do silnika wzdłużnego nie podchodzi:whistling: bierz AWX, sprawdzony zestaw , na forum większość podłubanych VP jeździ, a ostatnio nawet do 1,8t montują
GregorX Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 dwumas w AWX i AFN jest taki sam, różnica jest natomiast w średnicy tarczy sprzęgła, czy ktoś zna wymiary tych tarcz??
Kowi87 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 AWX od AFN rózni sie tym że nie ma sprezynek, srednica jest ta sama
wydra Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 przerabiałem u siebie temat sprzęgła dwumas w awx i afn jest taki sam ale tylko firmy SACHS, bo LUK daje inny nr do awx inny do afn średnice są te same, zdaje się 228 jezdze na takim od 1z juz ponad rok, ok 30tys km na początku było lepiej mniej trzęsło teraz się troche "rozchwierutało" i bardziej słychac czuć ze to jednomas. Jednak jak ktoś jeździ naprawdę ostro - polecam, szybsza reakcja na gaz między biegami, nie ma strachu dać wiece NM z dołu no i koszt do sztywnego koła takiego z audi 80 1z lub 2.0 benz, trzeba mieć też krótsze śruby, sprzęgło mozesz kupić od takiego audi 80 1Z, lub od a4 z pierwszych lat AHU - takie w którym nie było jeszcze dwumasy, podobno docisk ma mocniejszy w poprzecznych silnikach lepiej się sprawuje jednomas, jakoś bardziej tłumi nie chce mi się rozpisywać dużo razy już było o tym pisane, wkladam teraz swojego AFNa do a6, gdzie jest skrzynia 6biegowa i rezygnuje już z jednomasy, zakładam dwumas i sprzęgło z AVFa 240mm, będzie przyszłościowo i z zapasem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się