_quattro_ Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Witam idzie podłączyć to.jakoś.pod zwykle lampy? Oczywiście. Tak samo jak przy ksenonie
Chudy112 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Ok dziękuję.za szybka odpowiedz dział to mniej więcej tak ze jak się ma auto włączone. To w dzień świeci drl a w nocy mijania?
_quattro_ Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Ok dziękuję.za szybka odpowiedz dział to mniej więcej tak ze jak się ma auto włączone. To w dzień świeci drl a w nocy mijania? Jeśli samochód ma włącznik z funkcją auto to dokładnie tak to działa Edytowane 8 Lutego 2016 przez _quattro_
Chudy112 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Ok dziękuję pozdrawiam i biorę się za modzik Panowie potrzebuje jakieś ogarnietej osoby która powie mi czy do wyłącznika ze dojścia do domu też podłączyć trzeba przekaźnik czy mogę bez po podłączyć? Edytowane 8 Lutego 2016 przez Chudy112
gregw Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Panowie, to jeszcze zapytam - jak technicznie wykonać podpięcie pod plus ze stacyjki do skrzynki bezpieczników. Chodzi mi o podpiecie przekaznika (pin 85) pod plus po zaplonie - wiec albo bezpiecznik pompy paliwa nr 28 lub wycieraczek 36 ( ten pierwszy chyba lepszy) - czy robicie to od tylu skrzynki bezp do odpowiedniego przewodu czy jak, aby mialo to rece i sens Odnosze sie oczywiscie do schematu kolegi ucho.77 z poczatku tematu pozdr
gregw Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 czyli co od tylu skrzynki dochodzic? a jest ona wyjmowana, w sensie jest tam dojscie? dzieki
_quattro_ Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 a jest ona wyjmowana Jest. Po odkręceniu można ja nieco wysunąć na zewnątrz. bezp do odpowiedniego przewodu Do przewodu masz najpewniejsze połączenie.
gregw Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 a jest ona wyjmowana Jest. Po odkręceniu można ja nieco wysunąć na zewnątrz. bezp do odpowiedniego przewodu Do przewodu masz najpewniejsze połączenie. Witam ponownie! Podłączylem wszystko jak w pierwszym poscie, tj. moduł Proeltec+wyłącznik DRL+przekaźnik i działa , ale jest cos nie tak - swiatła swiecą w pozycji 0 włącznika DRL Wszystko zrobilem wg schematu kolegi ucho.77 i sp. a wlacznik DRL włącza mi swiatla dzienne w poz. 0 a wyłącza na 1. Moze to wina przekaznika - zalozylem model 4141F firmy LTonic - taki byl w moim sklepie eletr. od reki. Czy on inaczej działa lub inaczej sie go podlącza niz wspomniany przez autora PRE0004 - w sumie rozmieszczenie pinów takie samo, ino widze ze inaczej wyglada zwieranie 30 z 87/87a. czy wiec inaczej go podłączyc Druga sprawa - jak u Was zachowuje sie przełącznik DRL - u mnie tak: bez zaplonu - nie pali sie iluminacja zaplon ON - pali sie samo 0 w polozeniu 0 włącznik swiateł na pozycje - w przelaczniku DRL zapala sie iluminacja DRL natomiast w poz 1 przełacznika DRL - swieci sie iluminacja 0 i 1, czyli 0 nie gasnie - to jest dobrze? w sumie sam przelacznik DRL dziala bo wlacza/wylacza mi swiatla dzienne, ino odwrotnie niz wskazuje pozycja Wniosek mam taki jakby on dzialal nie po masie ale po "+", czyli co, wywalic calkiem przekaznik? O co chodzi? pokierujcie chlopaki
_quattro_ Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 O co chodzi? Źle podłączyłeś przekaźnik
gregw Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) O co chodzi? Źle podłączyłeś przekaźnik co proponujesz? Ok dzieki wielkie o takie cos mi chodziło. + po stacyjce skąd najlepiej pociągnąć może być z bezpiecznika od pompy paliwa albo z którego najlepiej ? Mam podłączone radio bezpośrednio pod plus ze stacyjki cienki czerwony kabelek jak dobrze pamietam ale nie chce tam nic podłączyć zeby nie było zakłóceń w radiu Np pin nr 1 z wlacznika swiatel ---------- Post dopisany 05-11-2013 at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany 03-11-2013 at 00:39 ---------- niestety zamówiłem nieco inny przekaznik niz polecany w temacie zamiast jzc-21f(t70) mam 12vdc 30a/40a czyli coś takiego: podłączenie: 85 - stały plus 86 - masa z przełącznika DRL pin 3 (lub CLH pin7) 30 - plus po stacyjce (lub dla CLH z kierukowskazów) 87 -zostaje wolny 87a - to łaczymy z SD2 moze tą scieżką co kolega habcio? w sumie w tej opcji zmienia sie podpiecie "plusów" - czy to ma znaczenie? ide spac - jutro bede dumał, dobrej nocy zyczę Witam znów! Podmienilem połączenia "plusów" w przekazniku i bez zmian - DRL działa na "0" podmienilem masowy z przelacznika DRL z plusowym w przekazniku 86 <-->85 - bez zmian kurde co jest przekaznik dobry - bo "cyka", przelacznik DRL przełącza z 0 na 1 ale odwrotnie może całkiem wywalic przekaznik i puscic bezposrednio z modulu na przelacznik drl - poradzcie jak? auto - małyszówka 2004 z jesieni XI, moduł MCE z koncowką "F", auto w oryginale z bixenonem, bez przelacznika DRL, CLH i fotochromu pomożecie? Edytowane 10 Lutego 2016 przez gregw
nitroo Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 DRL będzie działał na 0, bo moduł pro-eltec sprawdza napięcie alternatora i daje sygnał na dzienne.
gregw Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 DRL będzie działał na 0, bo moduł pro-eltec sprawdza napięcie alternatora i daje sygnał na dzienne. kurcze zrozumialem z pierwszych postow, ze po to jest ten przekaznik zeby dzienne swiecily przez przelacznik DRL na "1" a nie "0" musze jeszcze raz sie wczytac ktos jeszcze cos dorzuci? podziekowal
nitroo Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Źle napisałem. Włącznik świateł na 0 zapali Ci światła dzienne, ale przełącznik DRL nie powinien.
gregw Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Źle napisałem. Włącznik świateł na 0 zapali Ci światła dzienne, ale przełącznik DRL nie powinien. no wlasnie tak zrozumialem kurde, o co chodzi sie wkurze i spróbuję podlaczyc calosc bez przekaznika, z samym przełacznikem drl ogolnie instalacje sprawdzalem oraz moduł proelteca - i wszystko dziala przy podlaczeniu bez przekaznika i przelacznika drl ale chcialbym móc wylaczac sobie te dzienne - w sumie teraz moge, ale dziala na odwrot ....i to mnie drażni co Wy na to?
_quattro_ Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) O co chodzi? Źle podłączyłeś przekaźnik Miało być zły a nie źle. Kup inny przekaźnik. Nie NC tylko NO. Wtedy zadziała z włącznikiem DRL jak należy Edytowane 11 Lutego 2016 przez _quattro_
erchi Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 O co chodzi? Źle podłączyłeś przekaźnik co proponujesz? Ok dzieki wielkie o takie cos mi chodziło. + po stacyjce skąd najlepiej pociągnąć może być z bezpiecznika od pompy paliwa albo z którego najlepiej ? Mam podłączone radio bezpośrednio pod plus ze stacyjki cienki czerwony kabelek jak dobrze pamietam ale nie chce tam nic podłączyć zeby nie było zakłóceń w radiu Np pin nr 1 z wlacznika swiatel ---------- Post dopisany 05-11-2013 at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany 03-11-2013 at 00:39 ---------- niestety zamówiłem nieco inny przekaznik niz polecany w temacie zamiast jzc-21f(t70) mam 12vdc 30a/40a czyli coś takiego: podłączenie: 85 - stały plus 86 - masa z przełącznika DRL pin 3 (lub CLH pin7) 30 - plus po stacyjce (lub dla CLH z kierukowskazów) 87 -zostaje wolny 87a - to łaczymy z SD2 moze tą scieżką co kolega habcio? w sumie w tej opcji zmienia sie podpiecie "plusów" - czy to ma znaczenie? ide spac - jutro bede dumał, dobrej nocy zyczę Witam znów! Podmienilem połączenia "plusów" w przekazniku i bez zmian - DRL działa na "0" podmienilem masowy z przelacznika DRL z plusowym w przekazniku 86 <-->85 - bez zmian kurde co jest przekaznik dobry - bo "cyka", przelacznik DRL przełącza z 0 na 1 ale odwrotnie może całkiem wywalic przekaznik i puscic bezposrednio z modulu na przelacznik drl - poradzcie jak? auto - małyszówka 2004 z jesieni XI, moduł MCE z koncowką "F", auto w oryginale z bixenonem, bez przelacznika DRL, CLH i fotochromu pomożecie? Przecież zamiana biegunowości 85 z 86 nic tu nie da. Jak już coś zamieniać, to 87 z 87a - pod warunkiem, że cała reszta jest prawidłowo podłączona.
_quattro_ Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Jak już coś zamieniać, to 87 z 87a A niby co to ma zmienić?
GreGoriO Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 NC na NO.... to jest ta różnica w stykach roboczych Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się