pajda 18 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Ale żeś schemat machnoł ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pvt.Bart 1 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 5 godzin temu, ucho.77 napisał: Dziękować bardzo ? Piwo się należy - oczywiście zimne w ta pogodę ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 1 godzinę temu, pajda napisał: Ale żeś schemat machnoł ?? ? taki był ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 A to nawet nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draite 0 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Mam problem, 2 tygodnie temu zamontowałem moduł drl wg. schematu, bez przekaźników czyli: Czerwony plus do śruby niebieski masa fioletowy gniazdo B pin 16 i 18 ZIELONY w Gniazdo C pin 3 Wszystko pięknie działało, do poniedziałku, ponieważ wchodzę do auta i nie odpala,(8 godzin wcześniej trasa 160km) akumulator pokazuje napięcie 9,33V. Odłączyłem akumulator na noc, następnego dnia podłączyłem sprawdziłem, było 11,9V, a na zegarach pojawił się komunikat. Czy w ten sposób podłączony moduł DRL może kraść prąd? P.s.1. Jak podłączyłem zielony w Gniazdo B pin 22 (światła nie działały), na pinie 23 przesłona bixa drgała i długie mijały. P.s.2. Napięcie sprawdzałem przez roidmi, jest dokładne do kilki setnych. P.s.3 światła od dzienne.eu Edytowane 5 Czerwca 2018 przez draite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pvt.Bart 1 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Panowie jestem po montażu modułu od Lepard.eu i wszystko ładnie śmiga, CLH, konfiguracja z pozycji komputera na prawdę wygodna Borykam się tylko z ostatnim problemem. Mianowicie po montażu zgodnie ze schematem z pierwszego postu podczas uruchomienia się świateł DRL drga mi przesłona. Wertowałem ten temat lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Wie ktoś jak rozwiązać ten problem? Jakąś diodę trzeba wlutować aby odseparować przesłonę od świateł długich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc321 1 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Możecie polecić jakieś konkretne h7, które przy DRL nie będą świeciły na żółto? Zamontowałem moduł od proelteca, działa wyśmienicie, ale barwa żółta średnio się prezentuje....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 7500 albo 5800 https://allegro.pl/zarowka-h7-55w-plasma-7500k-jak-led-audi-bmw-vw-i6226335027.html?reco_id=044c53d5-81fd-11e8-971b-246e9680b6a8 Bo te 8500 świecą na zielono... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc321 1 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Czy warto dopłacać do takich osram night breaker czy cool blue? Czy te "no name" z linku powyżej dadzą identyczny efekt? Czyli w miarę białe światło na DRL i znośne doświetlenie jako drogowe w nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 22 godziny temu, franc321 napisał: Czy warto dopłacać do takich osram night breaker czy cool blue? Czy te "no name" z linku powyżej dadzą identyczny efekt? Czyli w miarę białe światło na DRL i znośne doświetlenie jako drogowe w nocy Osramy miałem i były żółte, zerknij kilka stron wstecz masz porównanie ~7000k/8500k Co do światła nocą to nie pomogę bo służą tylko do drl-a u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YoGi1984 41 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Koledzy, czy macie jakiś już sprawdzony moduł drl który steruje przez - , żeby nie trzeba było dawać tego przekaźnika jak w pierwszym poście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Do każdego modułu potrzebny jest przekaźnik aby włącznik działał ? Nie chcesz włącznika to przekaźnika nie montujesz ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YoGi1984 41 Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Problem w tym że jak modziłem clh to odrazu założyłem włącznik clh z drl:) Oki, dzieki kolego w takim układzie kupuje moduł i przekaźnik:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VilQ-NH 1 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) Witam Wszystkich! W weekend podłączyłem moduł SSD 312HP wraz z przekaźnikiem i przełącznikiem DRL kolo kierownicy. Przy podpinaniu modułu posiłkowałem się tematem z forum odnośnie MCE (mój to 8E0 907 279 E). DRL w długich działa, ale ... Mam problem z wbudowaną w moduł funkcją CLH która nie działa. Można ją jednak konfigurować zgodnie z instrukcją. Odpowiada za to "żółty" kabelek, który zgodnie z instrukcja podłączyłem pod kierunkowskaz. W moim przypadku Gniazdo B (23-pin) Pin 9 – Zasilanie kierunkowskazu (lewy-przód) [czarno/niebieski] CLH niestety nie aktywuje sie automatycznie. Można je jedynie wyzwolić manetką. Po przeczytaniu instrukcji w sekcji "Możliwe problemy" znalazłem informacje ze CLH może nie działać prawidłowo ponieważ na kierunkowskazie może być zbyt krotki impuls (kierunkowskaz miga zbyt szybko). Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć pod jaki inny kabelek lepiej podlaczyc CLH. Na jakim innym kabelku pojawia sie +12V po zamknieciu/otwarciu drzwi z pilota? EDIT: Dzisiaj sprawdziłem instalacje jeszcze raz z zamiarem podpięcia się pod podświetlenie przycisku świateł awaryjnych lub sygnał centralnego od MK. Okazało się jednak że złączka od CLH była niedociśnienia przy kabelku od kierunkowskazu. Wszystko działa. Edytowane 29 Lipca 2018 przez VilQ-NH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosomak91 27 Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Mega głupi pytanie - jak przebić się kablami do wnętrza pojazdu? Gdzie znajdę jakieś otwory bym w miarę bezinwazyjnie mógł mieć moduł pod kierownicą? Bardzo proszę o niegłupie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosinski83 34 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 17 godzin temu, Rosomak91 napisał: Mega głupi pytanie - jak przebić się kablami do wnętrza pojazdu? Gdzie znajdę jakieś otwory bym w miarę bezinwazyjnie mógł mieć moduł pod kierownicą? Bardzo proszę o niegłupie odpowiedzi przez puszkę ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fugison 0 Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Witam. Panowie pomóżcie, muszę podpiąć filtr can bo mi wywala błąd spalonej żarówki na światłach drogowych a zależy mi aby wpiąć się przy MCE a nie przy lampach. wiem że pin 16 i 18 w kostce B to zasilanie świateł drogowych (+) a ja teraz potrzebuję się dostać do przewodów dających masę (-) na światła drogowe. Pin 20 – Masa elektroniki [brązowy] Czy to jest masa świateł drogowych czy czegoś innego? Mam moduł wersji HIGH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 @fugison, nie pisz kolego w kilku działach tego samego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras99 40 Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 (edytowane) posiadam MCE w wersji LOW końcówka C. Jak w takim przypadku wygląda podłączenie modułu DRL? Bezpośrednio pod bezpieczniki? Bo rozumiem, ze przez mojego MCE "nie przechodzą" światła, brak diagnozy. OK już doczytałem tutaj: że przez MCE LOW zasila światła postojowe i długie Edytowane 2 Października 2018 przez jaras99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras99 40 Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 jestem po montażu tego modułu zgodnie ze wskazówkami z pierwszego posta: https://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-nr-1-i7048038914.html?msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 No i buczą mi elektromagnesy przysłony bixa na funkcji świateł dziennych i CLH. Na światłach mijania przestają. Czytając wątek była mowa o dodaniu diód prostowniczych. Byłby ktoś uprzejmy wskazać jaką dokładnie diodę zastosować i w którym miejscu ją wlutować? Nie wiem czy tak mogę jeździć, żeby nie zajechać przesłon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się