wojtekz Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Mam pytanie bo nie znalazłem tego w książce serwisowej co ile powinno się serwisować(przegląd, napełnianie) klimatyzację w b8, czy jeździć i dać sobie spokój o ile jest OK, czy trzeba tam systematycznie zaglądać? I gdzie radzicie to robić w ASO czy jakieś zwykłe serwisy klimy?
Dev Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 wymiana czynnika, osuszacza i dławika max co 2 lata odgrzybianie co 2-3 miesiące najlepiej jechac do kogos kto jest dobrze ogarnięty w temacie w ASO Cie skroją
wojtekz Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 wiesz ile taka przyjemność w ASO może kosztować?
Dev Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 nie mam pojecia ale podejrzewam że ok 1000zł trzeba zadzwonic i popytać
gelo_leczna Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Smród stęchlizną z klimy na rozruchu może być spowodowany tym , że zasyfiony jest osuszacz czy dławik. Czy to może jeszcze co innego ?
Dev Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 osuszacz i dławik nie mają z tym nic wspólnego smród jest od parownika w desce rozdzielczej
wojtekz Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 1000zł masakra cena, no nic poszukam w swoich okolicach kogoś kto się na tym zna, chyba że możecie polecić kogoś z Wrocławia od klimatyzacji?
Dev Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 sama wymiana czynnika to ok 150-200zł ale z wymianą czesci i w ASO wyjdzie ok 1000
NYNA Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 W ASO chyba samo odgrzybianie 150-200 zł kosztuje z tego co pamiętam plus uzupełnienie czynnika zależy ile trzeba dobić. Osuszacz w serwisie będzie drogi 8K0 298 403 prawie 300 zł a taki sam kupisz poza serwisiem za 150 zł , dławik to już groszowe sprawy.
mariuszby Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 wymiana czynnika, osuszacza i dławika max co 2 lataodgrzybianie co 2-3 miesiące najlepiej jechac do kogos kto jest dobrze ogarnięty w temacie w ASO Cie skroją Kolego wojtekz może niektórzy wymieniaja czynnik co 2 lata , odgrzybiają co 2 miesiące i pewnie wymieniają filtr kabinowy co 1 miesiąc o czym kolega devastation zapomniał wspomnieć. Tylko pytam się PO CO? skoro instrukcja obsługi mówi aby bez potrzeby do układu sie nie dotykać bo mozna narobić sobie niepotrzebnych kosztów. Jeśli klima chłodzi nie dotykaj - i tego sie trzymaj. Wszystko co musisz zrobić w tym układzie to wymiana filtru kabinowego co 1 rok najlepiej na wiosnę i tyle. jak poczujesz smród po włączeniu klimy jedziesz na odgrzybianie - pojawia sie to co ok. 2-3 lat. I jak klima chłodzi nic więcej nie robisz. Moje auto ma juz 6 lat i tylko wymieniam filtr ,raz odgrzybiałem i nic po zatym nie robiłem. mam jeszcze Vectrę - w ciągu 8 lat oprócz wymian filtra , 1 raz odgrzybiałem i 1 raz dobijałem czynnik po 8 latach od ostatniego nabijania. Tak profilaktycznie bo klima chłodziła dobrze. Służbowo jeżdziłem kilkoma markami i w żadnym nie było nic robione oprócz odgrzybiania raz na 2- 3 lata i wymiany filtra. Chyba że chcesz wywalać niepotrzebnie pieniądze w klimę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się