bomba220 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Poniżej wklejam linki z logami: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Za pomoc z góry serdecznie dziękuję.
Rek1n Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Druga pompka coś podejrzanie wygląda ale czekaj na diagnozę lepszych fachowców no i wysterowanie n75 coś kiepsko wygląda. Kręcił ktoś coś przy turbo?
bomba220 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 Nikt nie kręcił przy turbo. Samochód ma przejechane 450 tys. km .
Lars_ZG Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Drugi cylinder wykazuje ewidentnie slabsza moc. Ponadto turbo przy ok 2krpm przeladowuje. Do sprawdzenia pompowtrysk na 2 cylindrze / uszczelnienie a co do turbo to standardowo sprawdzic sztange i VTG. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się