tomaz_oz Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 witam, Po zapaleniu puszcza jasną chmurę po czym ustaje na parę minut (może 2min) i znów zaczyna kopcić tak jak chwila po odpaleniu. Dymienie się nasila z każda minutą, aż do rozgrzania silnika. Płynu nie ubywa oleju tez nie ubywa (w znacznych ilościach), od wymiany czyli od 9 tys. nie dolewałem a jest więcej niż pół bagnetu.Smród spalin jest dość intensywny gryzący w gardło.
Lukaszxxx Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Pompki Panie do sprawdzenia, podpinałes wogóle kompa??
Homer Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 a po rozgrzaniu silnika do 90 stopni dalej masz chmure?
patryk10015 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 nadmierne dymienie podczas zimy do momentu rozgrzania silnika jest normalne
Homer Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 nadmierne dymienie podczas zimy do momentu rozgrzania silnika jest normalne dokładnie
Lukaszxxx Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 No Panowie zalezy jakie to jest to "nadmierne" i jaki kolor maja spaliny, jak biały to jeszcze normalne ale niebieski to juz nie..
patryk10015 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 jak niebieski by był to świadczy o spalanym oleju, wykończeniu turba
Homer Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor tematu napisał " jasną chmurę " oraz " Płynu nie ubywa oleju tez nie ubywa (w znacznych ilościach) "
lukaszooo Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Panie to jest diesel z PD, one tak maja ze klekoczą, puszczają chmurne, i ogólnie brzydko pracują, takie rozwiązanie techniczne. Choć po rozgrzaniu, praca mojego PDeka jest znośna, i ma ładniejszy dźwięk niż nie jeden CR
marekg Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Panie to jest diesel z PD, one tak maja ze klekoczą, puszczają chmurne, i ogólnie brzydko pracują, takie rozwiązanie techniczne. Choć po rozgrzaniu, praca mojego PDeka jest znośna, i ma ładniejszy dźwięk niż nie jeden CR gdybys miał okazję pofruwać takim pd-kiem kiedy nie byl jeszcze zuzyty to zapewniam cie, ze tych objawow za normalne nie uznalbys tak latwo.
lukaszooo Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Powiedz mi który 10letni diesel nie jest zużyty ??? To ze na liczniku 170tysi za wiele mi nie mówi Gdybys postawił obok siebie salonowego PD i CR to uwierz mi ze CR to muzyka a PD to typowy diesel (niezagłębiający sie w wady i zalety) tak jest to skonstruowane ze musi być głośniej niż CR
Pretor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dymienie na biało po odpaleniu przy obecnych temperaturach to naturalne zjawisko. Co do kultury pracy to CR (od trzeciej generacji) zawsze będzie lepsza niż PD bo mimo podobnego ciśnienia roboczego (ok 2k bar) CR zależnie od warunków pracy może uzyskać nawet do siedmiu wtrysków paliwa w jednym suwie pracy gdzie PD ma tylko dwa.
lukaszooo Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Nie bez powodu grupa VAG zrezygnowała z PDeków. Wsadzają jeszcze do jakiejś nowej jednostki wtryski PD ????
Pretor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Pewnie wkładają, bo lubią pakować stare technologie do seata i skody ale na 100% nie wiem.
tomaz_oz Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dymienie na biało po odpaleniu przy obecnych temperaturach to naturalne zjawisko. . Dymi i przy niskich i przy dodatnich tzn ok 5-10 stopniach, przy wyższych raczej nie np w lato. No chyba ,ze długo stoi. Jak pochodzi chwile to wszystko jest jest ok. Zastanawiam się czy to wtryski czy to rzecz naturalna jak to panowie piszecie. Dodam ze jak długo postoi to przy odpaleniu puszcza ogromna chmurę, ale ustaje zaraz. Jeszce jedno mam pytanie czy wymiana rozrządu i nie podłączenie pod kompa ma wpływ na głośniejsza pracę, ostatnio wymieniał mi znajomy, no i mam wrażenie ze duzo głośniej chodzi. czy trzeba ustawiać kąt synchronizacji?? Bo nie zrobił tego.
lukaszooo Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 tak powinno sie ustawiać kąt synchro po wymianie rozrządu, choć mało który mechanik to praktykuje. Przeważnie po wymianie rozrządu klienci przyjezdzaja z pretensjami ze auto źle złożone i głosno chodzi. Fakt jest taki ze po wymianie, rolki nie świszczą, napinacz nie tłucze i zaczyna być słychać inne podzespoły które wcześniej były zagłuszane
tomaz_oz Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Fakt jest taki ze po wymianie, rolki nie świszczą, napinacz nie tłucze i zaczyna być słychać inne podzespoły które wcześniej były zagłuszane [/quote Przed wymianą rolka i napinacz aż tak głośno nie pracowały, żeby zagłuszać inne podzespoły . Najwidoczniej trzeba będzie ustawić synchro. Trzeba wtedy odciągać przód, czy zrobi się to zdejmując samą obudowę?
lukaszooo Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 trzeba zdjąć jedynie górną osłonę, cała operacja zajmuje ok 10min.
Biszczan Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/
VTG Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Niech kolega ustawi sobie kąt na -0,6 wtedy chyba najlepiej pracuje PD. A u Ciebie sprawdź EGR, też może być sprawdź na pociśnieniu z vacum czy masz conajmniej 0,9bara.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się