przemoo Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Problem jest tego typu ze auto do 2tyś jest mocno zamulone, po 2tys dopiero dostaje kopa.Są też problemy z odpalaniem zimnego silnika, trzeba ze 3sekundy zakrecic zeby odpalił.jak odpali to wiadomo, biała chmura dymu.Na wolnych obrotach jest tez lekkie szarpanie.dziwna spawa jest jeszcze z jednym, gdy trzymam obroty równo 2 tys czuc regularne przerwy w pracy silnika. Jak auto chwile pochodzi problem cięzkiego odpalania ginie i pali za kazdym razem idealnie na dotyk. Miał ktoś podobny problem? Turbo jest śweżo po regeneracji. Wiem ze potrzebne są tu logi ale niestety nie mam w tej chwili jak tego zrobić. Przebieg auta to 260tyś. Mocy brakuje na tyle ze ciezko jest ruszyc na głębszym sniegu (10cm).Mile widziane mądre podpowiedzi
marzec39 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Kolego też mam turbo po regeneracji i mam tak samo wydłużona sztanga od gruszki po to żeby turbo wytrzymało okres gwarancyjny a z zapalaniem mam gorzej niż ty pali mi dopiero za 3 4 razem ale stało mi się to po wymiane szklanek i wałka rozrzadu w twoim przypadku może trzeba sprawdzić kont synchronizacji rozrządu podepnij vaga .
Pawci_o Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 kolego ja miałem taki sam problem... po 2 tyś obrotów ciągnął jak szalony... zero błędów w kompie... okazało się że padł czujnik ciśnienia doładowania... aby to zdiagnozować wystarczyły kolegom logi statyczne.
pakotomasz Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Jeśli sam nie masz możliwości zrobienia logów podjedź do chłopaków na najbliższego spota i tam powinni to ogarnąć. Po logach można coś więcej powiedzieć w sprawie twojego problemu:wink:
cannondale Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Witam Mam ten sam problem , jest to brudny zawór EGR , aby to sprawdzic wystarczy sciągnąć wężyk dochodący do zaworu EGR , w moim przypadku jak ręką odjął , teraz pozostaje jeszcze wyczyścic zawór EGR i podłączyć wężyk spowrotem
marzec39 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 fakt po odłączeniu wężyka podćiśnienia auto wkręca śie na obroroty
przemoo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Jezeli chodzi o EGR to wezyk ściągałem-efekt był taki ze był zamulony od poczatku do końca obrotów.
marzec39 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 u mnie bez różnicy egr wporządku dziś go wykręciłem lałem nafte jest szczelny ---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ---------- a zślepiłeś wężyk po zdięćiu?
przemoo Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2013 u mnie bez różnicy egr wporządku dziś go wykręciłem lałem nafte jest szczelny---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ---------- a zślepiłeś wężyk po zdięćiu? Zaslepiłem. EGR u mnie zarzygał wszysto wokoło wiec raczej jest do wymiany. ---------- Post dopisany at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ---------- Problem został zdiagnozowany. W moim przypadku skończył sie wałek rozrządu oraz popychacze w których są spore zagłębienia.Regularne szarpnięcia odzczuwalne przy 2 tys obrotów- kończąca sie dwumasa.
Misiek80 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Problem został zdiagnozowany. W moim przypadku skończył sie wałek rozrządu oraz popychacze w których są spore zagłębienia.Regularne szarpnięcia odzczuwalne przy 2 tys obrotów- kończąca sie dwumasa. jaki masz przebieg ?
NYNA Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Przebieg auta to 260tyś A ile na prawdę tego pewnie nie wie nikt.
Misiek80 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Przebieg auta to 260tyś A ile na prawdę tego pewnie nie wie nikt. co sklepemu po oczach Faktycznie, sprawa podejrzana przy tej wartości przebiegu
przemoo Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Podobno 260 Na liczniku 210 a ile naprawde to nikt nie wie ---------- Post dopisany at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ---------- W grudniu wymieniałem turbine a teraz bedzie wymiana maglownicy
NYNA Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Przy takim przebiegu to 1.9 się dopiero rozkręca i na program do tunera jedzie:decayed: No chyba że jakiś rzeźnik tym jeździł, ale skoro masz tyle różnych awarii osprzętu itd. to raczej przebieg dużo większy tam jest.
marzec39 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 U mnie mieśiąc po wymianie wałka i szklanek auto zamulone ja stary passat dziś w dodatku padł akumulator auto stało dwa dni akumulator mam roczny i nie wiem co mogło go rozładować?
przemoo Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Przy takim przebiegu to 1.9 się dopiero rozkręca i na program do tunera jedzie:decayed: No chyba że jakiś rzeźnik tym jeździł, ale skoro masz tyle różnych awarii osprzętu itd. to raczej przebieg dużo większy tam jest. przy tym przebiegu to sie moze rozkrecac stara 80 1.9 ale nie a4 b6
NYNA Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Przy takim przebiegu to 1.9 się dopiero rozkręca i na program do tunera jedzie:decayed: No chyba że jakiś rzeźnik tym jeździł, ale skoro masz tyle różnych awarii osprzętu itd. to raczej przebieg dużo większy tam jest. przy tym przebiegu to sie moze rozkrecac stara 80 1.9 ale nie a4 b6 Nie przesadzaj B6 spokojnie 500 tys.km bez remontu przejeżdzają.
machina Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Wszytko kwestia jak auto było serwisowane, nie sądzę że przy oleju long life i wymianach co 30tys wałek wytrzyma 500tys. Ale jak to mówią wyjątki od reguły są możliwe:wink: Mogą jeszcze broki wcześniej wyskoczyć i pozamiatane
NYNA Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 No wiadomo że dużo od tego zależy, jednak za granicą auta latają głownie w LL i robią takie przebiegi Audi A4 1,9 TDi 130 Avant S-line als Kombi in Odder Nawet dużo 2.5 TDI ma takie przebiegi Audi A4 AVANT 2.5 TDI 163cv CAMBIO AUTOMATICO als Kombi in Brindisi W przypadku kolegi właśnie ta opcja ze sporo cofniętym przebiegiem jest bardziej prawdopodobna i dlatego ma tyle problemów z autem.
blondijustyna Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 WITAM! Mogę się dołączyć? Moje autko 392000 i nigdy nic z silnikiem nie było, trochę dymi na czarno, z rur jak mocno wkręcam na obroty< ale program mam wymieniony przez ABT na jakieś 150KM >! przy 225 000 km przebiegu wymieniłam turbinę<ponieważ padła><chyba>< tego nikt niewie><po wymianie wymieniono czujnik podciśnienia turbiny, więc to mógł być defekt>Nie wiem ile jeszcze polata na tym silniku, ale części tanie <te oczywiście używane>Właśnie szukam nowego silnika z osprzętem, zanim wyzionie ducha ten stary< i tak jest dobry,szacunek!> - koszt jakieś 3000-4000zł. Trudno.Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 01:01 ---------- Poprzedni post napisany at 00:49 ---------- czy ktoś słyszał o regulacji czopów wtryskiwaczy? jeden mechanior mi wtryniał!!! pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się