mysior1991 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 witam . chciałem zapytać o intercooler . chodzi mi o to ze mam zwykla 90tke , wymienilem wtryski na AFN i zrobiony jest CHIP . stary intercooler nie wydala , nie daje rady . poza tym zrobila sie mala dziurka w nim . jaki wstawic teraz ? czy np od 2,5tdi , czy od jakiejs 130 ? chce jakis seryjny , bo nie chce mi sie bawic w FMIC i ciecie przodu . no i oczywiscie tanim kosztem
Inkognito Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Fmic jest najlepszym rozwiązaniem z wszystkich a z tego co wiem to w każdym 1.9TDI były takie same... ale mogę się mylić
mysior1991 Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 wiem ze najlepszym ale mysle ze od 130stki napewno jest inny ktoś moze montował .
jrs77 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Mysior1991 a ile dałeś za chipowanie?? Wtryski używki??
mysior1991 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 tak wtryski używane od kolegii speckom , za wtryski 370 zł , a za chipa 400 zł . znajomy mi zrobił . ---------- Post dopisany 23-03-2013 at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany 22-03-2013 at 16:12 ---------- nikt nie doradzi ?
Inkognito Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 nikt nie doradzi bo nie ma nic lepszego niż Fmic a wszystkie Ic są w dieslach takie same... 1
Armi Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 nikt nie doradzi bo nie ma nic lepszego niż Fmic a wszystkie Ic są w dieslach takie same... FMIC do takiej mocy to przerost formy nad treścią. Montuj normalny IC do tego nadkole z ESY i wystarczy. Plastikowe nadkole można kupić albo samemu "wyrezać" (jest temat w warsztacie). Zdjęcie zapożyczone od Gracjana
wydra Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 z wtryskami to przegiales bo tyle kosztują czasem 216... WTRYSKI WTRYSKIWACZE BOSCH 216 1,9TDI NOWE TUNING (3107359321) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. mam passata AFN i np intercooler z a4 AWX jest niemal że indentyczny z Passata AWX / AVF jest trochę wiekszy i bez większych przeróbek podejdzie dodatkowo mozesz przerobić nadkole, jak nie chcesz kupowaś od S-ki to możęsz wkleić kratkę PCV w Twoje - sam tak zrobiłem na jakimś forum znalazłem pomiary temp przed kratką i po, w ciepłe dni temp w dolocie z kratką byla 6-8 stopni niższa głowy nie urywa ale zawsze cos
mysior1991 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 może i przegiołem , ale tak mi kolega speckom doradził . nie miałem pojecia co i ile kosztuje , a on miał pewne sprawdzane na maszynie . no już trudno . dlatego właśnie pytam na forum wcześniej przed zakupem . kupiłbym całego FMICA bez sensu , a wywaliłbym sporo kasy na to . ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- i tez mi sie zdawało że od 130stki jest minimalnie większy . dzieki wielkie wydra . bede teraz szukał IC ---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:25 ---------- a 216 nie chciałem wkładać bo podobno auto kopci po nich , zależy też w sumie w jakiej kondycji silnik jest . ale troche czytałem o tym .
lukaszooo Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Jest na forum stary watek własnie o rezaniu SMIC czyli IC z jednej strony, goscie wpychali w miejsce ori IC cooler z jakiejs starej Alfy Romeo i powiem ze był naprawde duzy jak na SMIC, niestety nasza forumowa szukajka po zmianie forum znajduje wszystko to co nie jest nam potrzebne i nie moge namierzyć tego tematu
mysior1991 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 wiem , strasznie cieżko cokolwiek znaleźć na tym forum
lukaszooo Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Jest nawet temat poświęcony narzekaniu na szukajkę ale chyba Hugo nie jest w stanie tego poprawić
Kowi87 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 ale co ma na celu zmiana tego intercoolera? przy takich mocach co są do osiagniecia co kolega wymienił, jest to zwyczajnie przerost formy nad treścia, montaz wiekszego coolera moze jeszcze pogorszyć reakcje na pedał gazu zwiekszajać tzw. lag:whistling:
wydra Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 w jakich warunkach ten seryjny intercooler nie wydala ? bo chyba nie w taką pogodę jak jest teraz
mysior1991 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 wiesz , czasem nie jeżdze ekonomicznie i jak daje cały czas buta , to po jakimś czasie już nie ma tej mocy co na początku , słabnie po prostu
Armi Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Puchnie jak każdy diesel bez fmic-a:whistling: Ponacinaj nadkole, zobacz czy Ci wystarczy.
mysior1991 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 ok , tylko jak ten mróz zniknie bo masakra normalnie . w nadkolach tyle lodu że łohohoho
wydra Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Wiem że puchnię, w pasacie miałem ten sam problem ale tylko w ciepłe dni. Niestety w naszych wozach małe te sprezarki i jak pompuja 1.1 czy 1.2 bara to duużo ciepła wydzielają
spanky Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 nikt nie doradzi bo nie ma nic lepszego niż Fmic a wszystkie Ic są w dieslach takie same... FMIC do takiej mocy to przerost formy nad treścią. Montuj normalny IC do tego nadkole z ESY i wystarczy. Plastikowe nadkole można kupić albo samemu "wyrezać" (jest temat w warsztacie). najrozsadniejsze i najekonomiczniejsze rozwiazanie ... P.S mozna pokusic sie o montaz IC od Alfy 164 TD jak dobrze pamiatam ale ciezko dostac i przyciac delikatnie blotnik trzeba
lukaszooo Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Temat w którym jest mowa włąsnie o tym IC i programie bez FMIC http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/niektorych-tunerow-niemozliwe-79434/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się