Sidney Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Faktycznie z tym wskaźnikiem to było tak, że troszkę się tylko przywiesił i dzisiaj już było normalnie. Wiem, że kijowo mierzę to spalanie tym bardziej, że nie mam jak na razie wiarygodnego wyniku bo w międzyczasie padła mi świeca i zrobiłem kilkanaście km na rezerwie na trzech garach. Mam wrażenie, ze mniej pali ale nadal czuję pewien niedosyt. Aha, Czy nieszczelna odma mogła zwiększyć apetyt na paliwo ? od dawna była lekko luźna ale ostatnio to kompletnie się połamała. Zamiast tej lichej rurki wsadziłem 10 barowy zbrojony wąż olejoodporny zaciskając go metalowymi opaskami także prędzej wywali uszczelkę pod klawiaturą niż odma puści :) Trochę odchodzę od tematu ale właściwie nie wiem dlaczego w audi montowali takie dziwne kruche rurki Może mam za duże wymagania co do spalania ale postaram się go wrzucić na komputer.
kkrawat Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Rozwalona odma jak najbardziej może zwiekszyć spalanie. Napisz mi PW to się umówimy i ci podłącze auto pod VAGa.
Gutterman Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Wracając do tej wysokiej temperatury to mam dokładnie te same objawy. Termostat mam nowy bo niedawno rozrząd wymieniany. Ale potwierdzam ze jak auto stoi na jałowym to temp. wzrasta tak chyba ok 98stopni. Tak samo jest jak zgaszę silnik. Ale nigdy nie przekracza tej nastepnej białej kreski po 90 stopni. Czytajac ten post to tez bede miał lambde do wymiany :/
bediks Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 A wraz z rozrzadem wymieniales pompę wody ? Termostat jakiej firmy? Ori z Aso czy jakas podjebka verneta czy coś ?
Gutterman Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Tak Rozrzad mam Gates pompa Airtex a termostat nie pamietam. Z ASO nie jest bo do ASO audi za daleko. Ale pamietam ze jak był jeszcze na oryginalnym rozrzadzie i termostacie to było to samo. ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:02 ---------- Sidney ile teraz ci srednio pali ??
Sidney Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Radzę Ci najlepiej podłącz kompa bo mnie akurat wymiana sondy nic nie pomogła. Po podłączeniu vaga okazało się, że mam rozjechany kąt wyprzedzenia zapłonu zamiast 12 st. mam 4st. Odpala podręcznikowo, choć zauważyłem, że ma lepsze i gorsze dni jeśli chodzi o dynamikę. Dziś zauważyłem, że w momencie kiedy przekracza granicę 70 st tak jakby na parę sekund się dławi a potem jedzie normalnie...Z resztą założyłem oddzielny temat na forum. Sam już nie wiem, może tutaj mi ktoś odpowie bo skoro 1.6 jest na aparacie zapłonowym to chyba można regulować wyprzedzenie zapłonu tak ? Czytałem też, że czujnik temp. paliwa może rozjeżdżać zapłon. Od poniedziałku szukam jakiegoś bardziej kumatego mechaniora bo ten u którego byłem nie bardzo wiedział o co mi chodzi Pozdro !
Gutterman Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 To narazie sie wstrzymam. Pojade w przyszłym tygodniu na Vaga i zobaczymy. Bo w trasie to potrafi nawet 9 litrow spalic przy jezdzie ok 110km/h
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się