mari000 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Witam. chciałbym się dowiedzieć coś o gwincie FK AK Street. Jakieś opinie i wypowiedz użytkowników czy jest to lepsze od MTS, TA czy porównywalne. Szukałem tematu ale nie znalazłem. Jak było to przepraszam. ---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- koledzy w co lepiej zainwestować w/w gwint czy amory + sprezyny kayaby ??
marcin303 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Mam ten gwint u siebie w B5. Spisuje się dobrze więc mogę polecić. Z tego co kiedyś wyczytałem na forum FK jest lepszy od MTS czy TA bo podobno mają one tendencję do skrzypienia po pewnym czasie użytkowania. Jak inwestować to w gwint, zawsze masz możliwość korekty wysokości.
mari000 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 marcin a czy jest w tym gwincie regulacja twardości ?
marcin303 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 marcin a czy jest w tym gwincie regulacja twardości ? Niestety nie ma
mari000 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Koledzy jest sens ladowac w te zawieszenie czy lepiej zainwestowac w amory i sprezyny kayaby , no chyba ze jest jakis rozsadny gwint tak w przedziale do 1.5k Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
blejk83 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Ja mam u siebie supersporta i jak wrzucilem na tyl AK byl o mniej twardy i musiałem wrocić do sprężyn od SS. Co do trwałosci to zrobiłem na nim 30tys i jest OK
miedzikos Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Mariusz, wiesz zależy czy chcesz mieć regulacje wysokości czy nie jak nie jest Ci potrzebna to bierz springi
mari000 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Chodzi o to ze zabieram sie za wymiane zawiechy i tak bardzo regulacja nie jest mi potrzebna nie jezdze na spoty czy cos w tym stylu , chodzi mi jedynie o dobry komfort jazdy , chodz pewnie jak juz byl by ten gwint to pobawil bym sie troche , no ale nie jest to piorytet
quadysz Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 gdzies w dziale sprzedam kolega mial EIBACH PRO STREET za 1700 chyba, za ta cene nie ma porownania z mtsami ta technixami etc. Poszukaj moze jeszcze ma. A z innej beczki to slyszalem ze gwinty sa twarde jak beton (te tansze na pewno i te drozsze bez regulacji twardosci tez) Prawda to? edit: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/zawieszenie-gwintowane-eibach-pro-street-s-266807/
dirty8 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Panowie podpinan się pod temat , dostałem odpowiedzi z kilku firma i nie do końca wiem na co powinienem sie zdecydować , wybór spory w podobnych pieniążkach ... wiec tak Eibach Pro-street S do quattro kosztuje 4045zł K-sport - 4450zł Zawieszenie cobra - 2950zł - cobra to bardzo dobre zawieszenia gwintowane tylko jeszcze nie są zbytnio znane na naszym rynku, bardzo duzą zaleta jest ich wytrzymałość co potwierdza dożywotnia gwarancja na sprężyny. Eibach Pro-street S do quattro kosztuje 4045zł Zawieszenie gwintowane KW Variant 1 Inox Line - 4878zł brutto Zawieszenie gwintowane KW Variant 2 Inox Line - 6174zł brutto Zawieszenie gwintowane KW Variant 3 Inox Line - 7899zł brutto H&R 4500 Pln ?????
quadysz Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 jezeli naprawde szukasz gwintu to sprawdz link co podalem powyzej... 1800 do quattro, komplet... aa zeby nie bylo ze mam w tym interes kolegi co to sprzedaje nie znam
dirty8 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 jezeli naprawde szukasz gwintu to sprawdz link co podalem powyzej... 1800 do quattro, komplet...aa zeby nie bylo ze mam w tym interes kolegi co to sprzedaje nie znam Z tego co wyczytałem one podejdzie pod modele B6 i B7 wiec lipa.... chyba ze źle wyczytałem
quadysz Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 dobrze wyczytales, ale nie napisales do jakiego samochodu szukasz... myslalem ze rozmawiamy o B6/7 a co do tych zawieszen to chyba najlepiej wziasc takie z regulacja twardosci ale nie wiem ktore z tych co podales maja
dirty8 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 dobrze wyczytales, ale nie napisales do jakiego samochodu szukasz... myslalem ze rozmawiamy o B6/7 a co do tych zawieszen to chyba najlepiej wziasc takie z regulacja twardosci ale nie wiem ktore z tych co podales maja Sorrki edytowalem juz swoj profil ---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ---------- Eibach Pro-street S nie ma regulacji twardości , co do KW Variant 1 Inox Line nie wiem, z firmy H&R dostalem jedynie cene wiec nie wiem o jakim modelu wogole mam szukac info ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ---------- Czy sa jakieś "za" lub "przeciw" co do któregoś z wyżej wymienionych zestawów ??? Mysle ze wszystkie sa z podobnej polki wiec ze względu na cenę zdecyduje sie chyba na Eibach-y
mari000 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 A co powiecie o FK HIGHTSPORT ? To juz wysza polka czy nie bardzo ? Warto w nie inwestowac ? Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
dirty8 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 a ile to kosztuje ??? co jesli cos kolo 4 tysi to po co kombinowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się