xILukaszeKIx 0 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 witam, mam pewien problem a raczej zapytanie, mam audi a4 1.6 adp z 95roku, na zimnym silniku zanim osiagnie 90 stopni slychac przez caly czas takie gluche klepanie, klekotanie. Silnik ma 120k przebiegu i pracuje na castrolu edge 5w40. Czy ktos z forum ma podobne objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 sprawdź poziom oleju, zobacz czy VAG coś pokazuje, i czy masz jakieś objawy więcej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ino_hizo2 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A nie pobiera oleju? Ten przebieg to pewny jest? Bo mój to zakładam, że ma przynajmniej ze 350 tysiaków najechane. Latałem na Castrolu Magnatek 10w40 do tej pory bo też klepał i to na rozgrzanym. Zmieniłem na Motul-a 10w40 i powiem, że klepie ale tylko przez pierwsze 2-3 minuty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xILukaszeKIx 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Vag nic nie pokazuje, silnik ma dużo mniej nalatane bo wymieniany był ponad rok temu, przywieziony z Niemiec przez dobrego znajomego, na kartce od oleju był przebieg 80k i raczej wszystko wskazywało że taki jest (ori rozrząd ze znaczkami audi, sprzęgło wyglądało jak nowe, wogóle cały silnik był w super stanie ).Oleju nie ubywa, sporo jeżdżę robiłem już dwie wymiany i ani grama nie ubyło. Co do objawów jest jeszcze coś takiego że jak dam gazu na postoju do 5 tyś puszcze i zejdzie na wolne obroty to po chwili też jest słychać takie klekotanie jak na zimnym. We wcześniejszym silniku miałem takie same klepanie czy klekotanie tylko bez względu na to czy zimny czy ciepły cały czas było coś takiego słychać. Może to wina oleju, hydro lub czegoś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 U mnie jest cos podobnego. Tylko to klekotanie czy cykanie nie dochodzi spod pokrywy tylko jak sie dobrze przysłuchać to tak mniej wiecej spod kolektora ssacego. Nie weim czy tez tak masz. Mechanik dzis powiedział ze to moga byc wtryskiwacze ale nie jestem na niego pewny i w przyszłym tygodniu na VAG'a jade i do innego mechanika. A na moim oleju(mobil 1 5w40) nie mam jeszcze 10tys zrobionych. Miałem jakis 1tys km temu rozrząd wymieniany ale nie weim czy to ma cos wspolnego. Wypowiedzcie sie koledzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 z tego co się orientuję to hydraulika klepie na zimnym chyba że już jest źle z nią to i na ciepłym też będzie klepać musiał byś wsłuchać sie dokładnie z kat dobiega to klepanie bo tak to możesz pół auta wymienić i wydać niepotrzebnie kase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 A co dokładnie kolego z ta hydraulika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xILukaszeKIx 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 U mnie dźwięk dobiega z głowicy. Ale nie wiem czy to hydraulika bo kiedyś słyszałem jak stukają szklanki. W najbliższym czasie nagram dźwięk i wstawię na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Jak dobiega z głowicy to moze popychacze. Ewentualnie łancuszek nie weim co jeszcze moze po prostu zawory klepia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 no te szklanki to właśnie hydraulika ona jest pod górną pokrywą silnika przeważnie jej początki to klepie na zimnym ale jak sie nagrzeje to juz nie chyba że już jest dobrze trafione to i na ciepłym będzie klepać ale najlepiej jak kolega nagra jakiś filmik i zobaczymy czy to będzie dźwięk hydrauliki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xILukaszeKIx 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Klekotanie najbardziej słychać od 0:53 do 1:18 potem silnik osiąga 90 stopni i wszystko cichnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Może faktycznie któryś zawór klepie a jak OIL sie rozgrzeje to gra i buczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 po tym filmitu trudno jest stwierdzic ale to co może klepać pod pokrywą to pierwsze co to te popychacze hydrauliczne w większości to na zimnym silniku przez jakiś czas a potem już jest normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xILukaszeKIx 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Czyli co koledzy radzicie? Wymieniać popychacze czy jeździć i się nie przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 a nie masz jakiegoś warsztatu zaprzyjaźnionego czy jak żebyś sie tam jeszcze podpytać. ak ci tylko klepie czasami to chyba tak ci nie przeszkadza a popychacze to dosyć głośno klepie jak sa do wymiany że słychać je nawet przy zamkniętej masce dosyć głośno wiec jak ci to nie przeszkadza to możesz zostawić chyba że jesteś z tego typu ludzi co ja że jak coś już się pojawia to od razu wymieniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xILukaszeKIx 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ja własnie z tego typu ludzi jestem;) ale powiem szczerze ze nie bardzo chce mi sie za to zabierać. Chyba zostawie to do momentu aż bedę zmieniał rozrzad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ja tez z tych ludzi co sie zaraz za takie rzeczy biorą. Ale jak dla mnie (nie wiem jak to u ciebie wygląda) to będzie dość duży koszt. Ale wedle uznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 A jak z ciśnieniem oleju? Moja gdy już wypije sporo oleju i jest dość mało to klekocze. Ale gdy olej w normie to nawet nie zimnym nie stuka. Ja bym zmienił filtr olejowy, potem zwalił miskę olejową i zobaczył z "smok" jest czysty i potem się bawił popychaczami, ale jak to popychacze to zostaw to do zmiany rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xILukaszeKIx 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 ciśnienia nie mierzyłem jeszcze. Oleje i filtry zmienione tydzień temu i dalej to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiskoiSzerokoAudiA4 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 obstawiam szklanki (popychacze zaworów ) do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się