lukaszooo Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 23 kanał . Objasni ktos co to włąsciwie są te bipy ??? kazdy wie ze maja wachac sie ok 0 ale co to jest ??? korekcja wtrysku, dawki, mocy ????
sebul Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Bezposrednio do aku podlaczyc swiece czyli jak?
Dev Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 pisałem Ci już wcześniej możesz pod prostownik jak masz
patryk10015 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 ja mam korekcje 0,1 na trzech na jednym 0,33 to ktos mi powiedzial ze mam jeszcze stan dziewiczy pompek. I zawsze mnie zastanawialo jak w razie z czasem ta jedna pompka by mi siadla to mozna wymienic jedna czy trzeba odrazu komplet? ---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:39 ---------- a bipy to juz nie pamietam ale jak sprawdzalem tez byly w idealnym stanie to moze te uszczelniacze pompek do wymiany
Lukaszxxx Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 możesz jedna, jesli kupisz o takim samym numerze..
lukaszooo Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Co do wymiany jednej pompki, to tak jak pisze kolega wyżej oczywiście można wymienić jedna, ważna jest końcówka numeru a dokładnie dwie litery w moim przypadku jest to AR, w twoim będzie pewnie BA. Jesli mówisz ze korekcje wachaja sie w przedziale 0,1-0,4 to mysle ze przez najblizsze 100tys. nie musisz sie nimi przejmować, choć same korekcje nie muszą świadczyć o stanie pompek. Co do zarzucania po odpaleniu to jest naprawdę zagadka, mam ten sam problem. Wymieniłem świece, uszczelnienia PD, szklanki, wałek, rozrząd a nawet wywaliłem kata i dalej zaraz po odpaleniu trochę przytelepie jak by się delikatnie zapowietrzał
Lukaszxxx Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 No nie koniecznie Łukasz, pompki chodza, jedno trefne tankowanie i moga powiedziec papa, a odnośnie twojego tematu to może spróbuj tak jak to sie dawniej robiło, bez filtra podłącz pod maska banke 2 litrowa i podłącz przewody od paliwa, wyciąg bezpiecznik od pompy i zobaczysz rano jak zagada, ale ze delikatnie telepnie to raczej powiedział bym ze normalne..
patryk10015 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 No nie koniecznie Łukasz, pompki chodza, jedno trefne tankowanie i moga powiedziec papa, a odnośnie twojego tematu to może spróbuj tak jak to sie dawniej robiło, bez filtra podłącz pod maska banke 2 litrowa i podłącz przewody od paliwa, wyciąg bezpiecznik od pompy i zobaczysz rano jak zagada, ale ze delikatnie telepnie to raczej powiedział bym ze normalne.. no co do tankowania to masz racje ja staram sie tankowac na duzych firmowych stacjach, z reguly glownie na jednej i co jakieś dwie, trzy wymiany oleju leje srodek czyszczacy do pompek diesel spulung LM wiec to może miec wplyw na stan jaki mam pompek
Lukaszxxx Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Ważny też filtr paliwa zeby wymieniac co dwie wymiany oleju i nie jakaś tandete tylko Mana albo Krafta
lukaszooo Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Przepaliłem juz jakies 2000L letniego bioPaliwa i moje pompki mają sie bardzo dobrze. Wiadomo jesli nalejemy wodniaka lub nafty to stanie, ale sam jestem najlepszym przykładem ze mozna zaoszczędzić na paliwie i nie uszkodzić pompek, wiadomo trzeba bardziej o nie dbać. Jesli coś sie zesra to najprościej zwalić na słabe paliwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się