lukaszooo Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 Strzal mocy przy ok 2500rpm i bardzo szybkie zapieczenie sie kierownic.
lisek120 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 No to bardzo nie dobrze... na szczęście znalazłem częściowego winowajce, popękały mi wężyki wzdłóż w miejscu gdzie np zakłąda się je przy zaworze n75 ciekawe dlaczego...za małe czy co. A 2 główny winowajca to króciec od vacu w sobote cisne nad morze wiec chciałbym to ogarnąć z króćcem dużop roboty jest?
machina Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Lekko zaklepać i zakleić klejem dwuskładnikowym Tapnięte z HUAWEI P8
Raaafal Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam wszystkich, dużo czytam o pompach vacum. Mam paska 1.9tdi avf 130km i od dłuższego czasu mam z nim problem, auto W OGÓLE się nie zbiera do 2tys obrotów. Na kompie jest tylko jeden błąd " Moduł sterowania pompy paliwowej 00467" zaglądałem jak wygląda vacum, nie wydaje mi się żeby miała luz na krućcu ani nie widziałem jakiegoś większego wycieku. Zauważyłem ze hamulce są dość słabe pedał szybko twardnieje. Stad moje pytanie czy to może być vacum do podmianki? Dodam że auto pali na dotyk i wtryski też są ok. Miał ktoś podobny przypadek?
miro_x Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Kupiłem pompę ale boscha z końcówką M ale okazała się uszkodzona (ukruszony jeden z bolców). Jednak po demontażu swojej odkryłem że też mam boscha ale z końcówką C.Ciekło z króćca ale przez poluzowaną opaskę. Wymieniłem uszczelkę opaskę i na razie niby sucho. Hamulce się nie zmieniły ani lepsze ani gorsze. Żeby coś sprawdzić pasowałoby pewnie zmierzyć podciśnienie ?
lisek120 Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Vakuometr i będziesz miał czarno na bialym
Kamil_01 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) Witajcie ! Panowie, a może i Panie Otóż mam małą zagwozdkę, zobaczcie proszę zdjęcia które jak sądzę udało mi się w końcu wrzucić i powiedzcie co sądzicie o tych "rysach", których jest pełno wokół całej obudowy. Przy niektórych widać charakterystyczny żółty osad... ropa ?? Pompę zdemontowałem, ponieważ hamulec robił się przy drugim naciśnięciu "twardy" i luźny był króciec od podciśnienia - chciałem skleić. Wokół całej pompy, nawet na skrzyni znajdował się tłusty osad, który jak dla mnie nie powstał przez ostatni miesiąc, a znacznie dłużej... tutaj dobrze widać jak w oddali nawet skrzynia upaprana. Swoją drogą zastanawia mnie od jakiego czasu coś musiało się lać na ten wąż, żeby tak spuchł Ale do rzeczy, oprócz wspomnianych hamulców z autem nic się nie działo, silnik startował super chodził i przyspieszał też bardzo dobrze. Właściwie nie wiem co teraz robić... 1) szukać nowej pompy ? 2) kupić używkę i uszczelnić ? 3) założyć tą starą z nową uszczelką ? poradźcie coś może te "rysy" zostały po procesie produkcji zły odlew z formy ? pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź. Kamil. Edytowane 7 Września 2016 przez Kamil_01
MariuszKK Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Jak masz w tej starej luźny króciec, to zamów używkę z wkręcanym króćcem i będzie spokój. To są hamulce, ja bym nie ryzykował ze sklejaniem...
Kamil_01 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Czy ktoś może mi powiedzieć czy ta pompa jest już z nowym króćcem ? http://allegro.pl/vw-skoda-1-9-tdi-pompa-vacum-luk-038145209n-i6457293371.html#imglayer
Radex121 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Czy ktoś może mi powiedzieć czy ta pompa jest już z nowym króćcem ? http://allegro.pl/vw-skoda-1-9-tdi-pompa-vacum-luk-038145209n-i6457293371.html#imglayer Nie. Tu masz nowy http://turbodiesel.hswg.pl/wp-content/uploads/2013/07/krociec_podcisnienie.jpg Edytowane 9 Września 2016 przez Radex121
Kamil_01 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Już po temacie, pompa wymieniona na nowy model BOSCH`a. Chciałbym jeszcze uzupełnić pierwszy post, ponieważ ktoś napisał, że na 100% pasuje do naszych AWX`ów model 038 145 209 Q i N, ja miałem oryginalnie LUK 038 145 209 E i podmieniłem na BOSCH`a 038 145 209 C. Wszystko działa jak należy. Dziękuje wszystkim za zaangażowanie i pomoc. pozdrawiam Kamil.
lukaszooo Opublikowano 11 Września 2016 Autor Opublikowano 11 Września 2016 Dzieki kolego, pierwszy post zmodyfikowany.
Kamil_01 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) Jeszcze jedna ciekawostka, dla tych którzy biorą się za wymianę tej pompy, sugerowałbym zaglądnięcie do tego wężyka pod pompą lub od razu jego wymianę. zobaczcie co siedziało w moim w serwisie za ten przewód zapłaciłem ok 70 - 80 zł tylko na zamówienie. pozdrawiam i życzę powodzenia Edytowane 11 Września 2016 przez Kamil_01
Radex121 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 jest to przewód od układu chłodzącego czy nie ? bo się zastanawiam czy koniecznie jest spuszczenie płynu chłodzącego
greg2505 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) to przewód odpowietrzający układ chłodzenia ,nie musisz spuszczać płynu ,mi trochę poleciało,odkręć tylko korek żeby ciśnienia nie było i zakręć,nie pamiętam tylko czy nie spuszczałem ze zbiorniczka bo jest wyżej Edytowane 12 Września 2016 przez greg2505
kufel26 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Czy pompa o takim numerze 03G145209podejdzie do silnika AVF 2003 r. ?
MariuszKK Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Nawet nie wygląda podobnie.. więc nie sądzę by pasowała.
kufel26 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Nawet nie wygląda podobnie.. więc nie sądzę by pasowała. właśnie zobaczyłem różnice, zamówiłem pompę BOSCHa 038145209C Wymiana pompy jak najbardziej na plus, juz myślałem ze pada mi dwumasa a wszystkie obajwy to vacum, auto dostalo mocy, nie telepie juz przy gaszeniu jak stara łajba, nie drga przy przyspieszeniu. Koszta malutkie, wiec większości zamiast zmieniać dwumase radze najpierw wymienić vacum. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Ja tam jednak radze jechać do dobrego mechanika niż samemu bawić sie w wymianę vacum z powodu problemu ze sprzęgłem. Vacum ma tyle wspólnego ze sprzęgłem co ja z polityką, tu nie chodzi o problem mechaniczny tylko o mentalność, większość twierdzi że jak coś się psuje to albo sprzegło albo pompowtryski .....
władysław Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Nawet nie wygląda podobnie.. więc nie sądzę by pasowała. właśnie zobaczyłem różnice, zamówiłem pompę BOSCHa 038145209C Wymiana pompy jak najbardziej na plus, juz myślałem ze pada mi dwumasa a wszystkie obajwy to vacum, auto dostalo mocy, nie telepie juz przy gaszeniu jak stara łajba, nie drga przy przyspieszeniu. Koszta malutkie, wiec większości zamiast zmieniać dwumase radze najpierw wymienić vacum. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Kolego, miałeś drgania przy przyspieszaniu i po wymianie vacum już jest gites??? Ja tez już od dłuższego czasu mam taki m.in. objaw, ale nigdy tego nie łączyłem z vacum, cały czas obstawiałem właśnie dwumase lub przeguby wewnętrzne, jednka nawet po wymianie jednego wewnętrznego, którego obstawiałem za winowajcę nic się nie zmieniło:? A przyznam się, że ten króciec od pompy już ma lekkie luzy i chamulce też się trochę pogorszyły... Może to tez będzie rowiązanie moich problemów...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się