suker Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Cześć Wymieniłem metalową uszczelkę ze względy że miałem przeciek paliwa. Pytanie czy z tych otworów co widać na zdjęciu od wałka i po prawej stronie powinno być tyle oleju czy pompa ma wyrobiony uszczelniacz?
Krisssek Opublikowano 5 Czerwca 2022 Opublikowano 5 Czerwca 2022 Cześć, Zabieram się za wymianę tej g... Pompy. Mam LUK-a z końcówką "a" - chce wymienić na taką samą tylko z poprawionym króćcem na wkręcany oraz uszczelka metalową- proszę o radę czy to dobry pomysł ? Czy odrazu walić Boscha ? Pytania, które mi się nasuwają to jedynie dotyczące odkręcenia śruby dolnej - jakie narzędzia użyć by tam dojść ( chce się wcześniej zaopatrzyć by nie stać jak pajac ) wyjaśnienie z tematu wątku jest mało jasne, bo dłuższą cześć klucza nie wydaje mi się że wejdzie do łba, a grzechotka ma to obracać? Czy to tylko dźwignia ? Drugie pytanie to jeszcze raz model kluczy imbusowych ( bo przewinęły się tutaj posty że to torxy, śruby spline ), a autor postu pisze o imbusach 5,6. Z hamulcami nie mam o tyle takiego problemu, co z bardzo dużymi wyciekami ropy..
mrc2410 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Witam. Posiadam pompę LUK 038145209E, i cieknie mi spod tego czarnego dekielka gdzie znajduje się metalowa uszczelka. Czy któryś z kolegów wymieniał samą tą uszczelkę i czy to załatwiło problem? Dużo się naczytałem że to częsta przypadłość pompy tej firmy i wymiana uszczelki nic nie daje. Na Allegro znalazłem do kupienia taka uszczelkę i się zastanawiam czy jest sens. Dzięki za pomoc. allegro.pl ALLEGRO.PL
nadybek Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Zeby to porządnie uszczelnić przydałoby sie splanowac powierzchnię. Lepiej kupic arkusz klingerytu 0,6-0,8mm i samemu wyciac taka uszczelke.
nadybek Opublikowano 20 Lutego 2023 Opublikowano 20 Lutego 2023 Próbowałeś odpalać z włączonymi światłami? Jak nie to spróbuj.
lisek120 Opublikowano 29 Maja 2023 Opublikowano 29 Maja 2023 Pytanko czy słabe vacu może być winne temu że turbo od pewnego czasu zamiast wstawać od 1400 obrotów to wstaje dopiero od 2 tys. Turbo po regeneracji. Po programie było ok a od pewnego czasu takie kwiatki. Podciśnienie na gruszce 0.55 a z vacu bezpośrednio 0.6
nadybek Opublikowano 29 Maja 2023 Opublikowano 29 Maja 2023 Moze byc winne. Na początek zerknij czy po odpaleniu sztanga jest podciągania aż do ogranicznika. Jak nie to: niskie podcisnienie lub źle wyregulowana sztanga.
AudiA41.9TDI130 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Siema. Tak jak widać na filmiku, są luzy. Klepać młotkiem i kleić czy wymieniac na używanego bosha? 20230601_181646.mp4
Pieterb Opublikowano 2 Czerwca 2023 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Klep i klej inaczej się nie dowiesz, żebyś tu nie wiem ile postów napisał ? 1
lisek120 Opublikowano 3 Czerwca 2023 Opublikowano 3 Czerwca 2023 Witam. U mnie podciśnienie bezpośrednio z vacum 0.6 z N75 0.5 układ szczelny po zgaszeniu auta wartosc nie spada. Kiedyś turbinka wstawała od 1400 obrotów teraz od 2 tysięcy czy vacu może być tego przyczyną? Wymieniać na inną?
Pieterb Opublikowano 3 Czerwca 2023 Opublikowano 3 Czerwca 2023 (edytowane) Kolego któregoś już posta piszesz we wszystkich tematach jakie ci się nawiną i można by o tym pisać w nie skonczoność. Ja bardziej zapieczona geometrię bym obstawiał i na pewno ten ruchający się króciec też się do tego przyczynił. Edytowane 3 Czerwca 2023 przez Pieterb
AudiA41.9TDI130 Opublikowano 4 Czerwca 2023 Opublikowano 4 Czerwca 2023 W dniu 2.06.2023 o 20:31, Pieterb napisał(a): Klep i klej inaczej się nie dowiesz, żebyś tu nie wiem ile postów napisał ? Udało mi się zrobić to w miarę, trzyma się. Pytanie co dalej, jak mogę jakoś zmniejszyć szasne ze to wróci? Wymiana tego wężyka na twardszy coś da?
Pieterb Opublikowano 4 Czerwca 2023 Opublikowano 4 Czerwca 2023 Raczej na miększy, takie silikonowe chłopaki kupują. Aczkolwiek trzeba pamiętać że jest tam podciśnienie i nie może go zasysać do środka. Tu najlepiej zmienić pompę na innej firmy która nie na tego problemu.
AudiA41.9TDI130 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Jakiś numer tej części? Jakiego zamiennika użyć? Ogólnie to pompa szczelna, ciśnienie jest. Wezyk mi strzelił od zacisku z przodu, będę wszystkie wymieniał.
szynak1 Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Opublikowano 18 Sierpnia 2023 (edytowane) Witam Wymieniłem pompę na bosha, ale niestety nie wytwarzała odpowiedniego podciśnienia i był problem z hamulcami, postanowiłem kupić druga używkę, ale jak ja założyłem to okazało się że puszcza olej do paliwa, pompę będę zwracał. Czy idzie zregenerować jakoś elementy odpowiedzialne za podciśnienie ( nie jest to wina króćca) w starej pompie?? W sumie to już się zraziłem do używek i myślę o nowej Pierburga, cana ponad 900 zł ( innych nowych nie widziałem oprócz jakiś zamienników dziwnych firm). Czy ktoś miał doświadczenie z pompami tej firmy i czy są godne polecenia??? Dobra, nie ma tematu znalazłem nówki z Bosch'a Edytowane 20 Sierpnia 2023 przez szynak1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się