Gregorski3 15 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Dzieki Panowie za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astronaut 0 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Witam, zakupiłem na Allegro pompę vacuum, dziś przyszła przesyłka: z pompy wylało się trochę jakiejś czarnej cieczy, pachnie trochę jak benzyna to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Odpowiedz sobie sam czy w silniku diesla benzyna jest normalna ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astronaut 0 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Tfu, przejęzyczenie, chodziło oczywiście o zapach oleju napędowego Zmartwiła mnie tylko ilość tej cieczy, bo cała pompa jest nią usmarowana, stąd pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Było trochę w środku a w paczce się wydostało i ubrudzilo. Zamontuj i testuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
octi 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 wczoraj wpadłem na ten wątek i stwierdziłem, że dotyczy także mnie (cieknąca ropa z pompy tandem, dziwne przeładowania najczęściej krótko po uruchomieniu silnika i na koniec dla pewności test wakuometrem takim samym jak na filmie - wynik? Ewidentnie małe podciśnienie i spadające szybko po zgaszeniu silnika) Udało się wydostać pompę i w drogę ... (siedział oczywiście LUK z literką E na końcu, podkładka metalowa, gumowy wąż pod pompą wyglądał oczywiście jak galareta od zalewania go ropą) Pierwsze kroki skierowałem do ASO VW. Zakupiłem nową podkładkę metalową 038 145 215 (36zł) i nowy wąż gumowy od cieczy chłodzącej 038 121 473 (72zł). Na szrocie wyszarpałem używkę pompę Bosha (190zł) z wkręcanym króćcem podciśnieniowym. Jest trochę masywniejsza od mojego LUKa ale oczywiście wszystko pasowało. Problem był z odpaleniem. Dopiero chyba za trzecim albo czwartym razem po ok 10-15s kręcenia za każdym razem. Sam zapłon w celu uruchomienia pompy w zbiorniku też chyba z 15 razy. Ale odpalił jakoś. Efekty? Pozytywne. Podciśnienie w zielonym polu wakuometru. Po zgaszeniu silnika trzyma podciśnienie bez żadnego spadku na zegarze. Gaszenie silnika bardziej miękkie niż dotychczas. Małe przeładowania jeszcze się trafiają ale znacznie rzadziej i dopiero między 3,5-4 tys obr. Pewnie dlatego, że jeździłem tak ponad pół roku i geometria trochę się przycięła. Liczę, że kilka dłuższych odcinków z przebutowaniem doprowadzi ją całkowicie do porządku. 2003r model 2004, AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Ja w takim wypadku psikam plakiem w dolot, 5-10s silnik pracuje na planu i sam się odpowietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
octi 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 a widzisz następnym razem tak się zrobi bo autentycznie już myślałem, że kupiłem skopaną pompę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Czy do A4 AWX-a 2001 podejdzie pompa o nr 038 145 209 N bo wg Etki może być ona użyta tylko do Audi A2 i piszą że tylko podejdzie 038 145 209 Q? Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez arris_88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Przeczytaj pierwszy post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Przeczytaj pierwszy post "Do naszych A4 napewno pasują Q i N reszty niestety nie zweryfikowałem." Czyli bankowo "N" pasuje, a w Etce jest jakiś błąd. Mam jeszcze jedno pytanie wg Etki do 038 145 209 N potrzebne są uszczelki 038 198 293 natomiast pod Q: 038 145 215, które kupić i czym one się różnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 W pierwszym poscie masz też opisane jakie są uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Zakładałem luka z końcówką N i idzie metalowa uszczelka taka sama jak do boscha. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez machina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zaglądałem luka z końcówką N i idzie metalowa uszczelka taka sama jak do boscha. Dziękuję Piotrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serewent 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 U mnie po dłuższym postoju pedał hamulca jest twardy i silnik musi chodzić dopiero pojawia sie normalny hamulec,a po za tym turbina sie nie załancza i jedzie jak muł.Jeżeli podepne węzyk od wacum bezposrednio do gruszki turbiny pomijając zawory n75 i n18 idzie dobrze teraz niewiem czy to wacum czy te zawory swiruja doradzcie coś może ktoś mjał takie objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Nikt nie jest wróżką ...... wakuometr na wyjscie gruszki, logujesz 11BS i masz odpowiedz na wszystkie swoje pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_a4b6avf 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, w moim przypadku również są poranne problemy z odpaleniem.Na biegu jałowym, wciskając hamulec, pedał łapie w połowie, a później delikatnie opada ku dołowi. Po zgaszeniu silnika - max 2-3 razy nadepnę na hamulec i potem jest twardy.Po dłuższym postoju - twardy.Czy to moje złudne wrażenie, czy niedomaga pompa wacum ?Dodatkowo wg mnie hamulec łapie mi zbyt nisko, kuzyn jadąc moim autem troche się zdziwił jak musiał przyhamować(ja niestety chyba się przyzwyczaiłem i wiem jak hamować).W weekend jezdziłem touranem ojca, z przyzwyczajenia zahamowałem podobnie jak moją a4, niestety tutaj prawie odbiłem się od przedniej szyby Co o tym sądzicie ? Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Pawel_a4b6avf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 To samo co wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_a4b6avf 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 niestety nie mam wakuometru, ale jutro auto będzie u mechanika, może u niego będzie szansa sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Panowie, uszczelniłem kruciec vacumpompy, i auto nadal nie ma siły, dopiero jutro będe miał wakuometr, czy to mozliwe ze vacumpompa siadła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się