dawidoks Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Witam. Mam problem z AJL'em. Jedzie niewiele lepiej jak mój drugi ADR, nie czuć mocy a powyżej 3 tyś ciągnie jak ADR właśnie. Kiedyś był wymieniany n75 bo był błąd ponawiający się. Gdy w obecnej chwili go odłączam i jeżdżę bez nie widać w ogóle różnicy. Jakieś logi są potrzebne by stwierdzić co nie halo, czy zmierzyć ciśnienie doładowania? Dziwną przypadłością również jest jakby gwizdanie w okolicach rozrządu przy obrotach 2.5-3 tyś. ale tylko na dogrzanym silniku. Jutro zrobię wgląd w ECU, zrobię logi i zobaczymy co dalej. Zmierzę jeszcze kompresję w celu oceny stanu jednostki.
pioteros Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 jak auto jezdzi tak samo na odpietym calkiem n75 jak z podpietym, to pewnie klapka od WG powiedziala papa, albo jest inny problem ktory wprowadza w tryb awaryjny auto komputer, logi podstawa, i nie pytaj sie czy robic bo to oczywiste i bez tego ani rusz dalej
dawidoks Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Odpiąłem WG, przeładowanie. Stawiam na układ podciśnienia, zatkane węże. Jeszcze sprawdzę zaraz DV. ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ---------- Jak klapka od WG może być walnięta? Puszcza cały czas? Skoro po odpięci N75 ładuje jak poooebane to coś nie wiem. Sztanga idzie przy około 4000 tys
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 moze sie zacinac, albo moze miec luz na nicie ale sprawdz tą DVke, to drugi podejrzany w takiej sytuacji, moja kiedy kupilem auto byla calkiem dziurawa, miala 13 lat wtedy
dawidoks Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Słychać w normalny sposób jak turbawka ładuję u cb? U mnie ni uja, pierwszy raz dzisiaj jak WG było odpięte. DV we wtorek, ale jak dmuchałem w wężyk z kolektora to nic nie szło powietrze.
SylverStone Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Także się podepnę pod temat.Czy w wyraźny sposób czuć że załącza się turbo?Wciskajęc pedał od 2000tyś na 3 czy 4 biegu czuć że po chwili się coś załącza?Wymieniłem niedawno Dv bo miałem dziurawy a także przewód do niej idący ale zero różnicy.Jutro chce zdemontowac N75 i sprawdzić czy działa a także go przeczyścić.Może mi sie wydaje ale raz auto idzie dobrze a raz nieco słabiej (ale tylko w sensie rano bądz wieczorem,nie w czasie jednej drogi) Czy te WG jest wymienialne?Czy można je jakoś sprawdzić czy się otwiera?Na co zwrócić uwagę wzrokowo,na jakie przewody jakie elementy? Pomału zaczynam myśleć o regeneracji turbo:(Jaki byłby koszt takiej usługi?
scq Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Także się podepnę pod temat.Czy w wyraźny sposób czuć że załącza się turbo?Wciskajęc pedał od 2000tyś na 3 czy 4 biegu czuć że po chwili się coś załącza?Wymieniłem niedawno Dv bo miałem dziurawy a także przewód do niej idący ale zero różnicy.Jutro chce zdemontowac N75 i sprawdzić czy działa a także go przeczyścić.Może mi sie wydaje ale raz auto idzie dobrze a raz nieco słabiej (ale tylko w sensie rano bądz wieczorem,nie w czasie jednej drogi)Czy te WG jest wymienialne?Czy można je jakoś sprawdzić czy się otwiera?Na co zwrócić uwagę wzrokowo,na jakie przewody jakie elementy? Pomału zaczynam myśleć o regeneracji turbo:(Jaki byłby koszt takiej usługi? Nie wszystko na raz, na spokojnie. N75 po podaniu 12V powinien robić przejście z prawego króćca od rury do puchy filtra w kierunku 2 pozostałych, bez napięcia ta droga jest zamknięta. Obejrzyj jeszcze przewody gumowe wychodzące od N75, możesz je wymienić, kupić z metra wężyk 6mm zbrojony i komplet opasek zaciskowych koszt ok. 20zł i masz ew. nieszczelności wyeliminowane. WG można sprawdzić, zakładając na króciec wężyk, a z drugiej strony na strzykawkę. Jak wciśniesz powietrze, sztanga powinna się odchylić i pozostać w miejscu (będzie ją widać dosłownie 1cm, więc dobrze się przyglądaj). Później zrobić logi dynamiczne na kanałach 002,007,025, wkleić do działu diagnostyka VAG - tam mądre głowy się wypowiedzą
SylverStone Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Ok więc tak zrobie.Wymienie wszystkie te przewody od N75.Sorry za pytanie-Gdzie widać te sztange?
scq Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Jak podłączysz wężyk do gruszki i z drugiej strony do strzykawki i wpuścisz ciśnienie to ją zobaczysz. Będziesz widział ok. 1cm poruszającego sie pręta w pozycji poziomej w okolicach turbo. To jest sztanga, nie mam foto. Oczywiście do zabiegu wyciągnij sobie puchę od filtra powietrza bo bez tego nic nie zobaczysz
Dev Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Sprawdz szczelnosc N75 i DV-ki Potem odme, wezyki od niej i zaworki kierunkowe.
SylverStone Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 No niestety przez ten sypiąc snieg musze przełozyc zabawe z N75. devastation,Zawór DV wymieniałem z 2 miesiace temu i przewód od niego na nowy.Odme (pod kolektorem,ciezki dostep,kawałek rurki w kształcie litery L?) wymieniałem bo miałem pekniętą.Wężyki? Chce teraz kupic wskaźnik turbo i może po nim będe widział czy to moje urojenie czy cos jest na rzeczy:) Ale czytajac na internecie to turbo w tych silnikach podobno chodzi cały czas więc nie ma wielkiego czucia jakt to jest w dieslach.
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 węzyki od kolektora ssącego do odmy i do systemu EWAP jest jeszcze sprawa niedomkniętej klapy WG lub jej częściowemu uszkodzeniu
pioteros Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 wystarczy zrobic logi, kanaly 002, 007, 115 i bedziemy mniejwiecej wiedzieli wszystko, nie musisz kupowac wskaznika boost to twoj motor ma juz map sensor, czyli w kanale 115 beda pokazane wartosci doladowania chyba ze masz AJLa czyli 180KM wtedy nie pokaze ci kanalu 115 i zamiast niego zloguj 025 ktory pokaze prace zaworka n75
kamilb5 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ja miałem podobnie i była to klapa WG. Zawór upustowy w turbinie był otwarty cały czas i turbo dołączało sie dopiero przy 3500,zwróć uwagę czy nic nie brzęczy w okolicy turbiny.
dawidoks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 - dziwne bo kiedyś było to samo, zmieniałem już N75. Czyżby kable powiedziały papa? Logi mam z 002 i 025 bo 007 nie zdążyłem dzisiaj zrobić. Za chwileczkę wkleję logi. ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:45 ---------- Grupy: 002,001,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ---------- Proszę jak ktoś może niech coś z logów wybangla bo mnie coś nie podoba się ilość powietrza o kąty wtrysków.
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 qurwa, co to za logi ????? Kolego na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki z nogą w podłodze
dawidoks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Dobra jutro zrobię logi z grupy 002&007 i 002&025 do odcinki. Dokładnie błąd brzmiał: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Output Open
dawidoks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Przecież czytałem to zaraz po ujrzeniu błędu więc po co to szyderstwo?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 to co jeszcze chcesz ? bo nie qumam ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się