Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ B7 BKN] RED DEVIL! Wydech przelot, Projekt 31xPS/6xxNM


tgkone

Rekomendowane odpowiedzi

Dość ciekawa stylistyka :wink:

Arni- Bedzie dużo kosztować i na pewno się nie będzie opłacać bo na allegro znajdziesz taniej :decayed:

A tak naprawdę to może na drugi rok będziemy myśleć nad tematem B8 3.0TDI, więc wtedy się pomyśli :P

Na allegro sortuje od najdrozszych - tak bylo z A3, tak bylo z B6 (Czestera auto nie bylo wystawione za cene przecietnej B6), tak bedzie z B7/B8:decayed:

Dbaj o nia:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xenon jest fakt ze chinski ale jest. Fela klasyfikuje sie wlasnie pod wymiane na cos ciekawego.

Dla mnie nie ma różnicy czy xenon jest chiński tajwański czy niemiecki, ma dobrze świecić i nie wyświetlać niepotrzebnych błędów. Różnica jedynie taka że jak masz ori to trzeba szukać ori żarnika i obawiać się żeby nie kupić bubla bo wtedy przetwornica za 5 stówek do wymiany, a ja zamawiam na allegro chińczyki za 100zł komplet i działa jak należy :)

Co do felgi: napisał to gość który jeździ na 18' calach z RS6 które szału nie robią nawet w A4 B5 :facepalm: bo standardowe to zbyt mało powiedziane, a do siebie nie założył bym ich nawet na zimówki :doh:

felgi raczej nie zmienię, a predzej dokupie nowy komplet lekkich 17 lub 18 + do tego federale w dobrym zestawieniu żeby powalczyć o te 13.5 na ćwiartkę :)

Dość ciekawa stylistyka :wink:

Tomek dość skromna wypowiedź jak na Guru A4-Klub :grin::kox:

Ale dziękuję :P

Nie będę tu cisnął wazeliny, bo osobiście jestem zwolennikiem innego stylu :decayed: ale całokształt odbiega od standardów tego forum i nawet mi się to podoba :wink:

Nie kreuje się żadnymi standardami w zasadzie, robię furę pod siebie, a lubię być oryginalny dlatego jest dużo kontrowersji co do lamp, itp :) Ale dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mmmm Tomasz a juz nie pamietasz jak nasmiewales sie z moich chinskich xenonow w peugeocie? Albo jak jezdziles na rs6 w b6? nie pamieta wol jak cieleciem byl:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prócz tego czerwonego czegoś na soczewkach fura jest megaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :slina::slina::slina::slina::slina::slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nie ma różnicy czy xenon jest chiński tajwański czy niemiecki, ma dobrze świecić i nie wyświetlać niepotrzebnych błędów. Różnica jedynie taka że jak masz ori to trzeba szukać ori żarnika i obawiać się żeby nie kupić bubla bo wtedy przetwornica za 5 stówek do wymiany, a ja zamawiam na allegro chińczyki za 100zł komplet i działa jak należy :)

Jesteś kolego w błędzie, otóż różnica jest dużo wieksza niż Ci sie wydaje, Twoje oswietlenie nie spełnia wymogów i warunków technicznych scisle okreslonych w Ustawie Ministra Transportu i Gospodarki morskiej dot. szczegółowych warunkow technicznych dopuszczajacych pojazd do ruchu ladowego. Twoje swiatła spelniaja normy do pierwszego badania tech. przez kumatego diagnoste, lub pierwszej kontroli drogowej przez kumatego policjanta ruchu drogowego. Ponadto jezeli dojdzie do kolizji lub wypadku nie z Twojej winy, a natrafisz na kumatego poszkodowanego lub rzeczoznawce likwidatora szkody z ubezpieczalni moga podwazyć Twoja "niewiność" w kolizji/wypadku i odstapic od wyplaty odszkodowania, powiem więcej skierować sprawe na droge prawna z powództwa cywilnego i w drodze postepowania sądowego wystąpić o odszkodowanie z Twojej strony za uszczerbki poniesione w skutek oslepienia przez Twój samochód który w momencie w/w sytuacji miał światla bez atestu.

Samochód sam w sobie bardzo mi sie podoba :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mmmm Tomasz a juz nie pamietasz jak nasmiewales sie z moich chinskich xenonow w peugeocie? Albo jak jezdziles na rs6 w b6? nie pamieta wol jak cieleciem byl:).

Ty miałeś chińskie lampy Dej Lajn, nie przystosowane do tego celu bez homologacji DC, tak więc nawet jak byś wsadził tam markowe żarniki i przetwornice Valeo dalej oślepiało by innych i kwalifikowało by się pod odebranie dowodu rejestracyjnego, dlatego nie porównuj tego do moich lamp które mają homologację i są wyrobem oryginalnym.

Co do samych felg, to oczywiście jeździłem na RS6 ale tematy były 2, a w zasadzie 3: pierwszy to ta felga była w 19 calach na 9 cali z oponą 225 w lekkim naciągu wyglądało to poprawnie, po drugie była pomalowana w innym kolorze niż czarny lub srebrny a tak nie ma nikt, a po 3 ta felga jeździ na 80% a4 b5 z tego forum, 50% a4 b6 no i widze za niedługo 90% b7 będzie ją miało albo już ma bo praktycznie w każdym nowym temacie się przewija.

MARCIN607-Oczywiście przyjmuje krytyke, ja chciałem aby coś w tej lampie wyróżniało się i czerwona blenda soczewki jak najbardziej wskazuje że mój samochód ma "kurwice":kox:

Dla mnie nie ma różnicy czy xenon jest chiński tajwański czy niemiecki, ma dobrze świecić i nie wyświetlać niepotrzebnych błędów. Różnica jedynie taka że jak masz ori to trzeba szukać ori żarnika i obawiać się żeby nie kupić bubla bo wtedy przetwornica za 5 stówek do wymiany, a ja zamawiam na allegro chińczyki za 100zł komplet i działa jak należy :)

Jesteś kolego w błędzie, otóż różnica jest dużo wieksza niż Ci sie wydaje, Twoje oswietlenie nie spełnia wymogów i warunków technicznych scisle okreslonych w Ustawie Ministra Transportu i Gospodarki morskiej dot. szczegółowych warunkow technicznych dopuszczajacych pojazd do ruchu ladowego. Twoje swiatła spelniaja normy do pierwszego badania tech. przez kumatego diagnoste, lub pierwszej kontroli drogowej przez kumatego policjanta ruchu drogowego. Ponadto jezeli dojdzie do kolizji lub wypadku nie z Twojej winy, a natrafisz na kumatego poszkodowanego lub rzeczoznawce likwidatora szkody z ubezpieczalni moga podwazyć Twoja "niewiność" w kolizji/wypadku i odstapic od wyplaty odszkodowania, powiem więcej skierować sprawe na droge prawna z powództwa cywilnego i w drodze postepowania sądowego wystąpić o odszkodowanie z Twojej strony za uszczerbki poniesione w skutek oslepienia przez Twój samochód który w momencie w/w sytuacji miał światla bez atestu.

Samochód sam w sobie bardzo mi sie podoba :thumbup1:

A ja myśle kole, że za dużo pierdół się naczytałeś, albo pisząc ten post przeszedłeś bezpośrednio

z forum BMW E36 dział Endżel Ajs temat Xenon w moich lampach.

Już tłumaczę, moje oświetlenie spełnia jak najbardziej warunki techniczne, mowa w tym momencie o lampach.

Lampy są wyrobem oryginalnym wyprodukowanym przez firmę AL, nie zmieniłem ich warunków technicznych ponieważ

jedynymi zmianami jakich dokonałem to zmiana koloru części nie odbijających oraz nie mających wpływu na

strumień/barwę/zasięg emitowanego światła. Na kloszu widnieje homologacja Drogowa (atest) DC dla świateł xenonowych oraz homologacja DRL (RL00) dla świateł do jazdy dziennej.

Chiński żarnik oraz chińską przetwornicę (oczywiście proponuje sprawdzić gdzie produkowane są przetwornice Valeo lub Hella/Bosch bo możesz się zdziwić że nie zawsze jest to Europa)

traktuję wedle rozumienia przepisów czyli: ...zamiennik o takich samych parametrach nie naruszających konstrukcji i spełniających określoną barwę światła...

Z racji tego że dość często podróżuję, kontrole policji/itd są nie uniknione i zdażają się średnio raz na 2 tygodnie, niestety nigdy problemów z tego tytułu nie miałem, a wierz mi trafiła się nawet Jednostka Wydziału Autostradowego

która była tak dociekliwa z racji podejrzenia o to że uczestnicze w nielegalnych wyścigach i przetrzepała każdy punkt mojego samochodu aby coś znaleźć, jednak nie udało się bo jak w żadnym samochodzie nigdy nie miałem

tak w tym mam nawet ważną gaśnicę i apteczkę której mieć nie trzeba ale w odpowiednich momentach się nią "chwalę".

Co do diagnosty, samochód posiadam od ponad roku, i byłem już na 2 przeglądach nawet u bardzo upierdliwego "anty tjuningowego" dziada diagnosty i w sumie jedyną rzeczą do której się doyebał to tylne oświetlenie LED tablicy rej, co najciekawsze

jest ono homologowane pochodzące z A4 B8/A6 C6/Q7.

Oczywiście możesz być upierdliwy i stwierdzić że jednak rację masz i ja jak najbardziej się ku temu przychyle, bo faktycznie żarówka światła do jazdy dziennej LED nie ma homologacji, jednak ja zadam pytanie czy jakakolwiek żarówka LED

taką posiada bo jeszcze się z tym nie spotkałem? Wtedy faktycznie twoją formułkę musiał byś wkleić pod każdy temat na tym forum bo większość albo posiada żarówki DRL typu LED lub Ledowe postojówki.

Lampy ustawione są na stacji diagnostycznej przez diagnostę, tak więc nie oślepiają innych kierowców, układ samopoziomowania jest zamontowany (sprawny), oczywiście układu myjącego nie ma i nie będzie

bo po pierwsze nie staram się o tytuł "rezacza forum a4-klub 2014 roku" i nie zależy mi na tym aby auto doposażone było wedle dokumentacji technicznej audi tak jak wypuściła fabryka tylko żeby spełniało

odpowiednie wymogi, i było zamontowane ze sztuką i dobrym smakiem, po drugie dotychczas nikt ani na stacji ani podczas kontroli nie zapytał nawet o to czy spryski są tylko zawsze była kontrola samopoziomowania i homologacji,

a po 3 nie uczestniczę w mistrzostawch Polski OFF-Road i samochód (wraz z jego oświetleniem) staram się utrzymać w należytej czystości. Oczywiście można się doczepić że w deszczu czy śnieżycy samochód

z brudnymi światłami oślepia, jednak chciałbym napomnieć że są samochody wyprodukowane przed 2005 rokiem takie jak Volvo, renault, mercedes, itd. które to nie posiadają soczewki ani układu spryskiwaczy, a homologację

i dopuszczenie drogowe posiadają.

Temat lamp uznajmy za zamknięty bo mozna by jeszcze długo się rozwodzić nad tym...

Nie mniej jednak za opinie dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba sie rozwodzić, jednym z warunków technicznych jest system samopoziomawania i oczyszczania reflektorów zaopatrzonych w żarniki ksenonowe i to miałem na mysli. Koniec kropka.

a wierz mi trafiła się nawet Jednostka Wydziału Autostradowego

Po pierwsze nie ma takiego wydziału (wiec widac jak sie na tym znasz), a po drugie biorac za pewne, że miales na mysli policjantów ruchu drogowego Komisariatu Autostradowego, to pewnie byli tak samo sprytni jak ci co w Olkuszu 30 km zatrzymywali VW Phaeton. :buahaha:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba sie rozwodzić, jednym z warunków technicznych jest system samopoziomawania i oczyszczania reflektorów zaopatrzonych w żarniki ksenonowe i to miałem na mysli. Koniec kropka.
a wierz mi trafiła się nawet Jednostka Wydziału Autostradowego

Po pierwsze nie ma takiego wydziału (wiec widac jak sie na tym znasz), a po drugie biorac za pewne, że miales na mysli policjantów ruchu drogowego Komisariatu Autostradowego, to pewnie byli tak samo sprytni jak ci co w Olkuszu 30 km zatrzymywali VW Phaeton. :buahaha:

Ja w dalszym ciągu twierdzę że musisz troszeczkę doczytać zanim zaczniesz prawić mądrości, bo to forum jest przepełnione takimi mądralińskimi co gdzieś coś przeczytali lub usłyszeli a nie do końca wiedzą co :)

powtarzam że prawo nie działa wstecz i są samochody które ukladu mycia reflektorów nie posiadają a w xenonowy układ reflektorów zostały wyposażone fabrycznie. oczywiście nie kłóce się z Toba i przyznaje rację co do tego że A4 B7 taki układ fabrycznie posiadała, ale wiesz o tym ty, ja, i inni forumowicze, diagnosta ani policja nie jeździ z dokumentacją techniczną każdego modelu pojazdu poruszającego się po Polskich drogach i sprawdzają to co powinni, reszte dopisz sobie sam... jeśli chodzi o rzeczoznawce ubezpieczeniowego to z tym jest również długa historia, ale pozwól mi że to ja będe decydował o ryzyku i konsekwencjach jakie mógłbym rzekomo ponieść

Co do Wydziału (czy też działu) autostradowego wybacz ale znowu nie do końca wiesz o co chodzi i próbujesz wrzucić komuś swoje racje. :facepalm:

mało tego może byłeś tam ze mną i słuszałeś co gośc mówi........:doh:

jest jak najbardziej taki wydział (tak samo jak jednostka wydziału kryminalnego, samochodowego, dochodzeniowego itd.)

mało tego, Policjant przy kontroli tak właśnie mi się przedstawiał, tak więc musiał bym go odszukać i przekazać mu że nawet nie wie gdzie pracuje.

"Komisariat Policji Jednostki Wydziału Autostradowego starszt aspirant....." to były jego słowa i akurat jechały ze mną 2 osoby które to potwierdzą.

Co do ich "sprytu" nie będę na ten temat dyskutować, bo pewnie ty sprzedał byś gościowi kule w "łeb" po pierwszych 100 metrach a teraz pewnie siedział byś na twardej ławce i tłumaczył się czemu nie użyłeś innych środków, lub czemu nie zdecydowałeś się ścigać podejrzanego....

myślę że dalsza dyskusja w moim temacie z twoją osobą nie ma sensu bo odbiegamy trochę od tematyki forum i działu moje audi :) nie mniej jednak zapraszam na priv :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego skończ juz bo bredzisz jeżeli jednostka to nie wydzial. Jednostka może być wojskowa, jednostka policji, jednostka straży granicznej a nie jednostka wydziału, nie ma takiego pojecia.

Komisariaty autostrdadowe nie są wydzialami mogą w nich być sekcje jeżeli podległe są pod Komendy Miejskie Policji (tak miało być od marca br ale nie wiem czy KGP podpisał zarządzenie) W zależności od struktury narzuconej przez KWP w Komisariacie Autostradowym być może będzie ale "wydział ruchu drogowego" i " sekcja ds. Wykroczeń "

Poza tym nie ma nigdzie w Polsce "wydziału samochodowego" tylko "ruchu drogowego" może istnieć co najwyżej sekcja samochodowa ale w pionie zabezpieczenia logistycznego zajmująca się naprawa i tankowaniem wszyskich pojazdow i podlega pod wydział logistyki bądź techniki i zaopatrzenia.

Policjant na pewno przedstawił się " wydział (lub sekcja) ruchu drogowego, komisariatu autostradowego np. w Poznaniu st. asp . Kowalski

Co do sprytu to nie strzelalbym mu w głowę, bo to nie tak łatwo trafić jak filmach amerykańskich, tylko rozlozylbym kolczatke, a nie tworzył sztucznego tłoku z cywilnych pojazdow narażając postronne osoby na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia, niewykluczone ze za te decyzje ktoś straci stołek i żeby prokurator tez nie musiał wkracza za rażące zaniedbanie i nie stosowanie się do procedur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu mam inne zdanie na ten temat bo jest Wydział do Walki z Przestępczością Samochodową tzw. samochodówka, zajmująca się kradzieżami mienia w postaci samochodów właśnie, kolego nie wiem czegoś ty się przez świeta najadł ale zapewne świeże to nie było. Tutaj masz numer tel. (32)- 200-2310 KWP Katowice, spytaj naczelnika gdzie pracuje, przy okazji spytaj go o jednostkę autostradową czy coś takiego jest, oni są od tego żeby pomagać :)

pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie masz układu samo poziomowania i układu mycia reflektorów jeżeli dobrze widzę a to jest wymagane aby światła xenonowe aby były w pełni dopuszczone do ruchu no chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

PS. Fura bardzo fajna:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj dokładnie, samo poziomowanie jest dołożone :wink: Nie ma sprysków i nie będzie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj dokładnie, samo poziomowanie jest dołożone :wink: Nie ma sprysków i nie będzie :naughty:

Wolałem dopytać. To dobrze. No jak nie planujesz dołożyć spryskiwaczy to niestety są to światła nie zgodne z prawem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt bardzo mi się podoba, ale żeby być ścisłym, to koledzy mają tutaj rację - od wielu lat w europie (USA to inna historia) dla lamp wyładowczych potrzebny jest reflektor z homologacją, samopoziomowanie oraz układ czyszczący reflektor (czy to wycieraczki jak w starych wolvo, czy wysokociśnieniowe spryskiwacze) żeby to było wszystko tip top i zgodnie z literą prawa. Natomiast jak już wybierać ot tak dla siebie i innych użytkowników dróg, to osobiście uważam, że ważniejsze jest samopoziomowanie niż spryski.

no offence ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem fajnie to wszystko wygląda osobiście sam jeźdże w swojej b7 na alusach rs6 do srebrnej budy wyglądają całkiem dobrze , wystarczy dobrą glebę zrobić jak to mówią wole mieć oryginał niż tani badziew chiński chociaż będzie wyglądał o niebo lepiej ostatnio miałem taką akcję ze jechałem około 80 km na godzine i wypad mi typ z wąskiej drogi na mój pas jedyne co mi sie udało zrobić to odbić na lewą stronę (bo mieszkam w uk) i uderzyłem bardzo mocno w wysoki krawężnik bo tam była droga dla pieszych , myślałem że opozamiatane felga połamana , zatrzymałem sie dalej o kilka metrów patrzę na koło i próćz zarysowanego rantu nic się nie stało a w aucie rozległ się taki głuchy dzwięk że myślałem że koło na szrot się nada ale podejrzewam że przy tej prędkosci przy takim zdarzeniu na chińskim gówn.. szukałbym nowego koła. Wiec wole mieć ori rs6 z dobrymi oponami niż chinola za tą samą cene dużo lepiej wyglądającego :) To tyle w kwesti felg , co do ksenonów wyglądają fajnie podaj mi na pw gdzie to zamawiałeś może sobie coś podobnego sprawie do sibie bo też myslę albo o ledzie albo o ksenonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale żeście sie ujebali tych sprysków nie możliwie :facepalm:

Zmieniając temat:

19 kwietnia (sobota) wybraliśmy się wspólnie ze znajomymi do Rotenburga (Niemcy) na rozpoczęcie sezonu, pooglądać czym jeżdżą nasi zachodni sąsiedzi.

Faktycznie poziom dość wysoki, dużo grubych projektów na które właściciele nie szczędzili gotówki. Jednak w dalszym ciągu pojawiają się projekty wykonane z laminatu kupionego na ebay/allegro i szpachli w mega ilościach.

Głownym tematem który nas interesował były zawody na ćwierć mili. Do godziny 12-nastej tor był dość mokry i widząc że auta po 400+ps robią po 15-16 sekund na ćwiartkę zaraz przypomniało mi się że mój najlepszy czas to 13.88. Po krótkim namyśle i rozmowie z organizatorami o warunkach uczestnictwa zdecydowałem sie wystartować i sprawdzić swoje możliwości.

Oczywiście decyzja zapadła spontanicznie, a samochód nie był do tego przygotowany. Startowałem z pełnym wnętrzem, połową baku, i cięzkich 19 calowych kołach. Minusem zawodów niestety była organizacja, długie czasy przestojów między startami i oczekiwania na nawrót w kierunku startu nie pozwalały wjeździć się w trase i wyczuć samochód aby uzyskać najlepsze czasy startu oraz zmiany przełożeń. Drugim minusem było brak podziału na klasy i nagroda tylko dla pierwszego miejsca.

Plusem było przygotowanie nawierzchni oraz najlepsza aparatura pomiarowa.

Moje czasy szału nie robią i rekordu 13.88 nie poprawiłem bo to jeszcze nie finalny setup jednak myśle jak na cięzkiego klocka tragedi nie ma:

RT: 0.262

60 foot: 1.992

1/8mile: 9.127 @ 122.49 km/h

1/4mile: 14.255 @ 154.05 km/h

Poznałem dużo ciekawych ludzi z kraju i zza granicy w tym starszego (60 lat) siwego Pana Zbyszka który śmiga na ćwiartke oficjalnie najszbyszym GTR-em w Polsce (9.8s) wygrał zresztą całe zawody z czasem 10.6, Maćka który jeździ e90 335xD zrobionego na 440ps + strzał nitro co daje ponad 500ps i 1000nm pod nogą i wielu wielu innych o których można by tutaj długo odpowiadać.

Kilka fotek:

10151312_681989481847710_3369895293667784759_n.jpg

10273822_610560059033632_6971416494416959553_n.jpg

10287987_644621935610658_638070757_o.jpg

3 filmiki kręcone do godź. 12 (wiecej niestety nie posiadam), gdy tor był jeszcze mokry tak więc czasy bez rewelacji:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...