Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów 1.9 AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Proszę o ocenę logów. Pierwszy raz robiłem, i trochę namieszałem. Auto nierówno pracuje na wolnych. Słabo się zbiera. Trochę słabiej odpala

Poprawne logi w dalszej części.

Opublikowano

Dzięki kolego za ocenę. Jeszcze raz zrobię logi i wkleję na forum. Czyli logujemy każdą grupę osobno ? Mam vaga311.2 , i jakoś nie mogę zrobić loga dla grup 003, 004 basic seting. Co jest nie tak? Powyższy link przeczytany :TDI] Diagnostyka (aktualizacja: 20 VIII 2012) Proszę o pomocne wskazówki.

Opublikowano

Pelna wersja VAGa ??

Opublikowano

Ściągnięty z neta. A czy pełna wersja to nie wiem. Jak to sprawdzić? Dopiero zaczynam przygodę z vagiem, więc wybaczcie moją niewiedzę. Dzieki za zainteresowanie.

---------- Post dopisany 08-04-2013 at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2013 at 18:59 ----------

Witam. Wstawiam nowe logi, mam nadzieje że poprawne. Mój sinik to AVF seryjny, z przebiegiem ok. 280000 km. Najbardziej mi zależy na ocenie pompek i turbiny, ale także na pracy całego silnika. Mam problem z drgawkami na wolnych, słaby dół, nierówne odpalanie ( na dwa trzy cylindry). Szanowni koledzy, od waszej opinii zależy czy dalej będę inwestował i jeździł tą audiczką, czy szukał nowej.

logi statyczne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Jutro dam dynamiczne.

Opublikowano

Kat synchronizacji do poprawki ale wielkich popraw w pracy silnika sie nie spodziewaj. Sa dosc duze wahania wiec pytanie kiedy rozrzad wymieniany? Do oceny slabego dolu potrzebne logi dynamiczne. Nierowne odpalanie to byc moze slabe swiece zarowe. Pomki a przynajmniej cylindry wygladaja niezle. pozdrawiam

Opublikowano

Dzieki kolego, świece mam nówki, rozrząd wymieniany 20tyś temu. Jutro zamieszcze logi dynamiczne, pozdrawiam. Kąt skoryguje.

---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ----------

Panowie dlaczego w grupie 003 jest taka różnica ilości zasysanego powietrza wymaganego a rzeczywistego. Moje logi powyżej.

Opublikowano

ECU zamknelo EGR.... norma...

Opublikowano

Korekcja na 3 cylindrze brzydko wygląda, wszystkie maja ujemna dawke a 3 podlewa czyli troszke niedomaga, ale wątpie żeby to powodowało nie równą prace. Synchro skacze ponieważ silnik nie równo pracuje, róznicy po regulacji nie odczujesz. Jak podniesiesz maske to silnik ma w miare łądny dzwięk czy robi puf puf i słychać wyraźne dudnienie ????

Opublikowano

Witam. Kurcze nie udało mi się zrobić dynamicznych z przyczyn technicznych. Postaram się jak najszybciej zrobić i wkleić. Lukaszooo już Ci odpowiadam. Dźwięk silnika w normie, nic nie dudni. Nie kopci. Dzisiaj zauważyłem żę turbo nie słyszę. Wcześniej pięknie świstało, już od 1600 obrotów i auto burza. A teraz cisza przez cały czas. Auto się zbiera od 2200 obrotów. Sztanga turbiny pracuje dobrze i płynnie. Proszę o porady. Jutro dam dynamiczne jak się uda.

Opublikowano

Jesli nie dudni i ma przyzwoity dzwięk, to trzesie sie pewnie przez poduchę lub tą pompkę. Żeby powiedzieć cokolwiek na temat musisz zrobić dynamiczne

Opublikowano

Witam ponownie. Moje logi dynamiczne. troche słabo rozgrzany(wina termostatu do wymiany) ale może coś da się wyczytać. Proszę wszystkich o opinie. Z góry dziękuję. p.s. statyczne pare postów wyżej.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Według mojej oceny jest nieźle, przepływka ok, turbo działa płynnie układ szczelny, kąt początku wtrysku ładnie sie rozwija. Zastanawiają mnie bipy bo przy wyższych obrotach dochodzą do 60 a to juz sporo, moze to za sprawa napinacza hydraulicznego. Robiąc rozrząd mechanik wymieniał napinacz hydrauliczny ?????

Zweryfikuje ktos moją ocene ????

Opublikowano

Mój silnik ma już napinacz mechaniczny.

Opublikowano

Nie "już" bo mechaniczny był montowany w pierwszej b6 z 2001r. przeważnie hydrauliczne były montowane w 2003/4 ale nie jest to regółą. Synchro rozjeżdza sie ale dopiero na wysokich obrotach, w zakresie użytkowym czyli do 3,5 RPM jest łądnie. Nie równa praca to bolączka PDeków i trzeba wpakować kupe kasy aby temu zaradzić w moim przypadku skończyło sie tylko na 2tysiach. Co do mocy może poprostu sie przyzwyczaiłeś :kox: O szczegółową diagnostyke musisz poprosić starych wyjadaczy, niestety moja wiedza tu sie kończy :wink:

Opublikowano

Dziękuje Ci bardzo kolego Lukaszooo. Twoje uwami są mi bardzo pomocne. Jeśli możesz powiedziec , to na co poszło 2 tysiaki. Pozdrawiam. Jednocześnie proszę kolegów z forum o dalsze opinie.

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ----------

Szanowni koledzy z forum bardzo proszę o opinie logów.

---------- Post dopisany 10-04-2013 at 14:56 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2013 at 21:04 ----------

Koledzy jeszcze raz proszę o opinię logów. Chciałbym wiedzieć na czym stoję. Dziękuje.

---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:56 ----------

Forumowicze pomożecie!? Bardzo proszę o opinię.

---------- Post dopisany 11-04-2013 at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2013 at 19:38 ----------

Panowie ocencie moje logi. Może ktoś coś doradzi.

Opublikowano

Lukasz skoro kolega mowi ze ma mechaniczny to ma mechaniczny. Hydrualiczny byl montowany do wersji nadwozia koncowka 297. 2004 rok to bankowo wersja z napinaczem mechanicznym. Wydaje mi sie a nawet jestem prawie pewien ze hydrualiczne skonczyly sie razem z 2002 rokiem. Co do logów to korekcje sa nieciekawe, wyglada na duzy przebieg badz kiepskie paliwo. U mnie przy 230 tys najwyzsza korekcja to 0.4 ale na to nie ma reguły. Turbina delikatnie z dolu przeladowuje. Moze to zwiastowac w najblizszym czasie trybami awaryjnymi a wtedy sprezarka na stol i regeneracja (oczywiscie po wczesniejszym upewnieniu sie ze to nie podzespoly sterowania i doprowadzania podcisnienia). Wczesniej juz pisalem o kacie synchronizacji ale chyba jednym uchem wpadlo a drugim wypadlo :) Silnik albo niedogrzany albo termostat do wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...