Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z doładowaniem 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Mam problem z dołądowaniem w swoim 1.8T . Objawia się to tym że, wskaźnik doładowania po wciśnięciu pedału przyspieszenia przy rozpędzonym samochodzie i prędkości obrotowej silnika około 3000rpm powoli unosi się wskazówka ku górze wynosząc maksymalnie 0.4 bar i to ledwo. Po odpuszczeniu i dodaniu gazu sytuacja wygląda tak samo powoli wskazania rosną ale nie osiągają wskazań producenta typowego AEB -a.

W osprzęcie został wymieniony zawór DV na nowy ( 06A 145 710 n ) sprawdzony został N75 który okazał się sprawny ale przy okazji jego demontażu został przeczyszczony sprężonym powietrzem. Sztanga od gruszki chodzi prawidłowo luz na wirniku ok błędów w kompie brak.

Wskaźnik doładowania to Auto Guage Smoke.

Do tematu załączam dokument z hamowni gdzie wskazania momentu ewidentnie są poniżej normy.

image.jpg

Opublikowano

W jaki sposob sprawdziles n75?

Moze to nieszczelnosc?

Mozesz sprawdzic turbo przez odpiecie podcisnienia z gruszki i zobacz co wtedy sie stanie. A jeszcze sprawdz sonde i przeplywomierz.

Opublikowano

jeśli moc osiąga ale z bólem, to może być zapchany kat/wydech o ile wszystko inne sprawne/szczelne

Opublikowano
W jaki sposob sprawdziles n75?

Moze to nieszczelnosc?

Mozesz sprawdzic turbo przez odpiecie podcisnienia z gruszki i zobacz co wtedy sie stanie. A jeszcze sprawdz sonde i przeplywomierz.

- N75 sprawdził mechanik dokładnie nie wiem jak

- po odłączeniu podciśnienia od gruszki co powinno się stać ?

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ----------

jeśli moc osiąga ale z bólem, to może być zapchany kat/wydech o ile wszystko inne sprawne/szczelne

- kata brak jest downpain

- też myślałem o szczelności lecz brak możliwości aby to dokładnie sprawdzić w warunkach typowo osiedlowych :/

Opublikowano

Ja niby auto mam sprawne ale doładowanie miałem kiepskie, wszystko inne sprawdzone i miałem mały boost, kupiłem mbc i na sztywno ustawiłem doładowanie i teraz jest ok, nie mam też katalizatora, a obstawiam właśnie wydech zawalony

Opublikowano

Teraz mam padniętą złącze elastyczne jak zostanie wymienione i się pogorszy to wtedy bankowo będzie zawalony wydech.

Opublikowano
Witam ! Mam problem z dołądowaniem w swoim 1.8T . Objawia się to tym że, wskaźnik doładowania po wciśnięciu pedału przyspieszenia przy rozpędzonym samochodzie i prędkości obrotowej silnika około 3000rpm powoli unosi się wskazówka ku górze wynosząc maksymalnie 0.4 bar i to ledwo. Po odpuszczeniu i dodaniu gazu sytuacja wygląda tak samo powoli wskazania rosną ale nie osiągają wskazań producenta typowego AEB -a.

W osprzęcie został wymieniony zawór DV na nowy ( 06A 145 710 n ) sprawdzony został N75 który okazał się sprawny ale przy okazji jego demontażu został przeczyszczony sprężonym powietrzem. Sztanga od gruszki chodzi prawidłowo luz na wirniku ok błędów w kompie brak.

Wskaźnik doładowania to Auto Guage Smoke.

Do tematu załączam dokument z hamowni gdzie wskazania momentu ewidentnie są poniżej normy.

http://s10.postimg.org/tsubyh8jp/image.jpg

Rozwiązałeś problem?

Opublikowano

Witam,

Mam podobny problem. Zrobiłem urządzenie własnej roboty do mierzenia barów. U kolegi to jeszcze coś pokazuje, u mnie, nie. W czym może tkwić problem. Wąż od intercoolera zostaje zasysany a powinno go rozpierać. N75 sprawdzałem na VAG i ciągle cyka, więc przypuszczam że chodzi, ale brak tego podciśnienia, brak luzów na wirniku. Co może być przyczyną?

Opublikowano

Problem dalej nie rozwiązany. Aktualnie podejrzewam że, jest zapchany tłumik końcowy ponieważ ostatnio wywaliłem tłumik środkowy i ten końcowy gwiżdże gorzej niż polonez. Zrobiłem logi grupy 2, 7, i 25. Będę wdzięczny jak ktoś kompetentny je przeanalizuje.

bez_tytu_u.jpg

Opublikowano

kolego sonda ci swiruje deko bo nie utrzymuje stalego napiecia w calym zakresie obrotow podczas 100% obciazenia

Opublikowano

log robiony na gazie. Błędów komp żadnych nie wywala. Co może jeszcze wpłynąć na nieprawidłową jego prace ?

Opublikowano

sonda wywali ci w ostatecznosci jak calkiem umrze, rzadko wywala blad kiedy dziala ale niepoprawnie dlatego robi sie logi

przeplywka powiedzmy ze mierzy ok, duty cycle zaworka czyli na OKO boost jest ok

wez podmiec z innym autogauganem i zobacz czy ten twoj mierzy dobrze, ja jak kupilem swojego pierwszego to byl uwalony i na wstepie zamiast zera pokazywal -0.2 próżni wiec zanizal tez dodatnie wartosci

Opublikowano

podlacze sie do tematu zeby wyjasnic pewna watpliwosc. jesli daje mu w palnik (1.8TAEB)np na piatce od 2.2tys jest boost 0.6 ale pozniej powoli spada i jest gdzies 0.3-0.4 bara przy 3200tys obr. czy to zwiastuje jakas nieszczelnosc czy jak? tak jest na kazdym biegu. wraz z wyzszymi obrotami spada boost. turbo wstaje ogolnie gdzies od 2000tys obr na 3 przykladowo i jest te 0.6bara ale pozniej spada

Opublikowano

Mój na wyłączonym silniku pokazuje równe zero. A lambda miałaby taki wpływ na doładowanie ?

Opublikowano

mialem identycznie, w dodatku boost skakal do 3000 obrotow a potem marne 0.3 bara, w logach niby wszystko ok procz duty cycle zaworka ktore bylo bardzo niskie

winowajca bylo padniete turbo, nie wnikalem nawet czy sterowanie czy samo turbo - chociaz gdy na MBC ustawialem sztywne 0.6b to bylo ok

Opublikowano
mialem identycznie, w dodatku boost skakal do 3000 obrotow a potem marne 0.3 bara, w logach niby wszystko ok procz duty cycle zaworka ktore bylo bardzo niskie

winowajca bylo padniete turbo, nie wnikalem nawet czy sterowanie czy samo turbo - chociaz gdy na MBC ustawialem sztywne 0.6b to bylo ok

wiec co proponujesz. to duty to w ktorym bloku moge sprawdzic i jakie powinny byc wskazania. ogolnie auto ciagnie ale chyba nie tak jak kiedys

Opublikowano

025 powinno byc prawie 100% w momencie max boostu i spadac do ok 40 po 5 tys obrotow tak z grubsza, mniejwiecej tak jak jest na logach powyzej

Opublikowano

a jesli spada wczesniej to jak mozna zapobiec jeszcze wiekszemu spadkowi. czy tylko moge juz liczyc sie z tym zeby zaczac odkladac na turbo

Opublikowano

Zrób logi 002 013 i 025 wpierw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...