HwwwD Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam ! Mam problem z dołądowaniem w swoim 1.8T . Objawia się to tym że, wskaźnik doładowania po wciśnięciu pedału przyspieszenia przy rozpędzonym samochodzie i prędkości obrotowej silnika około 3000rpm powoli unosi się wskazówka ku górze wynosząc maksymalnie 0.4 bar i to ledwo. Po odpuszczeniu i dodaniu gazu sytuacja wygląda tak samo powoli wskazania rosną ale nie osiągają wskazań producenta typowego AEB -a. W osprzęcie został wymieniony zawór DV na nowy ( 06A 145 710 n ) sprawdzony został N75 który okazał się sprawny ale przy okazji jego demontażu został przeczyszczony sprężonym powietrzem. Sztanga od gruszki chodzi prawidłowo luz na wirniku ok błędów w kompie brak. Wskaźnik doładowania to Auto Guage Smoke. Do tematu załączam dokument z hamowni gdzie wskazania momentu ewidentnie są poniżej normy.
Inkognito Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 W jaki sposob sprawdziles n75? Moze to nieszczelnosc? Mozesz sprawdzic turbo przez odpiecie podcisnienia z gruszki i zobacz co wtedy sie stanie. A jeszcze sprawdz sonde i przeplywomierz.
pioteros Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 jeśli moc osiąga ale z bólem, to może być zapchany kat/wydech o ile wszystko inne sprawne/szczelne
HwwwD Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 W jaki sposob sprawdziles n75? Moze to nieszczelnosc? Mozesz sprawdzic turbo przez odpiecie podcisnienia z gruszki i zobacz co wtedy sie stanie. A jeszcze sprawdz sonde i przeplywomierz. - N75 sprawdził mechanik dokładnie nie wiem jak - po odłączeniu podciśnienia od gruszki co powinno się stać ? ---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ---------- jeśli moc osiąga ale z bólem, to może być zapchany kat/wydech o ile wszystko inne sprawne/szczelne - kata brak jest downpain - też myślałem o szczelności lecz brak możliwości aby to dokładnie sprawdzić w warunkach typowo osiedlowych :/
pioteros Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ja niby auto mam sprawne ale doładowanie miałem kiepskie, wszystko inne sprawdzone i miałem mały boost, kupiłem mbc i na sztywno ustawiłem doładowanie i teraz jest ok, nie mam też katalizatora, a obstawiam właśnie wydech zawalony
HwwwD Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Teraz mam padniętą złącze elastyczne jak zostanie wymienione i się pogorszy to wtedy bankowo będzie zawalony wydech.
omzig Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam ! Mam problem z dołądowaniem w swoim 1.8T . Objawia się to tym że, wskaźnik doładowania po wciśnięciu pedału przyspieszenia przy rozpędzonym samochodzie i prędkości obrotowej silnika około 3000rpm powoli unosi się wskazówka ku górze wynosząc maksymalnie 0.4 bar i to ledwo. Po odpuszczeniu i dodaniu gazu sytuacja wygląda tak samo powoli wskazania rosną ale nie osiągają wskazań producenta typowego AEB -a.W osprzęcie został wymieniony zawór DV na nowy ( 06A 145 710 n ) sprawdzony został N75 który okazał się sprawny ale przy okazji jego demontażu został przeczyszczony sprężonym powietrzem. Sztanga od gruszki chodzi prawidłowo luz na wirniku ok błędów w kompie brak. Wskaźnik doładowania to Auto Guage Smoke. Do tematu załączam dokument z hamowni gdzie wskazania momentu ewidentnie są poniżej normy. http://s10.postimg.org/tsubyh8jp/image.jpg Rozwiązałeś problem?
szefmuzyk Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam, Mam podobny problem. Zrobiłem urządzenie własnej roboty do mierzenia barów. U kolegi to jeszcze coś pokazuje, u mnie, nie. W czym może tkwić problem. Wąż od intercoolera zostaje zasysany a powinno go rozpierać. N75 sprawdzałem na VAG i ciągle cyka, więc przypuszczam że chodzi, ale brak tego podciśnienia, brak luzów na wirniku. Co może być przyczyną?
HwwwD Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 Problem dalej nie rozwiązany. Aktualnie podejrzewam że, jest zapchany tłumik końcowy ponieważ ostatnio wywaliłem tłumik środkowy i ten końcowy gwiżdże gorzej niż polonez. Zrobiłem logi grupy 2, 7, i 25. Będę wdzięczny jak ktoś kompetentny je przeanalizuje.
pioteros Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 kolego sonda ci swiruje deko bo nie utrzymuje stalego napiecia w calym zakresie obrotow podczas 100% obciazenia
HwwwD Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 log robiony na gazie. Błędów komp żadnych nie wywala. Co może jeszcze wpłynąć na nieprawidłową jego prace ?
pioteros Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 sonda wywali ci w ostatecznosci jak calkiem umrze, rzadko wywala blad kiedy dziala ale niepoprawnie dlatego robi sie logi przeplywka powiedzmy ze mierzy ok, duty cycle zaworka czyli na OKO boost jest ok wez podmiec z innym autogauganem i zobacz czy ten twoj mierzy dobrze, ja jak kupilem swojego pierwszego to byl uwalony i na wstepie zamiast zera pokazywal -0.2 próżni wiec zanizal tez dodatnie wartosci
Magicbattle Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 podlacze sie do tematu zeby wyjasnic pewna watpliwosc. jesli daje mu w palnik (1.8TAEB)np na piatce od 2.2tys jest boost 0.6 ale pozniej powoli spada i jest gdzies 0.3-0.4 bara przy 3200tys obr. czy to zwiastuje jakas nieszczelnosc czy jak? tak jest na kazdym biegu. wraz z wyzszymi obrotami spada boost. turbo wstaje ogolnie gdzies od 2000tys obr na 3 przykladowo i jest te 0.6bara ale pozniej spada
HwwwD Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 Mój na wyłączonym silniku pokazuje równe zero. A lambda miałaby taki wpływ na doładowanie ?
pioteros Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 mialem identycznie, w dodatku boost skakal do 3000 obrotow a potem marne 0.3 bara, w logach niby wszystko ok procz duty cycle zaworka ktore bylo bardzo niskie winowajca bylo padniete turbo, nie wnikalem nawet czy sterowanie czy samo turbo - chociaz gdy na MBC ustawialem sztywne 0.6b to bylo ok
Magicbattle Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 mialem identycznie, w dodatku boost skakal do 3000 obrotow a potem marne 0.3 bara, w logach niby wszystko ok procz duty cycle zaworka ktore bylo bardzo niskiewinowajca bylo padniete turbo, nie wnikalem nawet czy sterowanie czy samo turbo - chociaz gdy na MBC ustawialem sztywne 0.6b to bylo ok wiec co proponujesz. to duty to w ktorym bloku moge sprawdzic i jakie powinny byc wskazania. ogolnie auto ciagnie ale chyba nie tak jak kiedys
pioteros Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 025 powinno byc prawie 100% w momencie max boostu i spadac do ok 40 po 5 tys obrotow tak z grubsza, mniejwiecej tak jak jest na logach powyzej
Magicbattle Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 a jesli spada wczesniej to jak mozna zapobiec jeszcze wiekszemu spadkowi. czy tylko moge juz liczyc sie z tym zeby zaczac odkladac na turbo
pioteros Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Zrób logi 002 013 i 025 wpierw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się