grigori_ig Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 witam mam problem zapaliła mi się dzisiaj kontrolka z wykrzyknikiem i abs było to podczas jazdy autostradą. Problemów z chamowaniem nie było dojechałem do domu- poziom płynu ok. po paru godzinach jak odpaliłem auto było ok ale po paru kilometrach znowy się zapaliło, i zaczęło piszczeć. Miesiąc temu wymienilem czyjniki ABS z przodu, wyczyszczone także zostały koronki ABS`u ponieważ włączal sie przy dojezdżaniu do skrzyżowania. czy ktoś ma pomysł co to może być. Po podłączeniu do VAG`a pokazuje jakiś błąd o komunikacji że została przerwana czy coś w tym stylu. pozdrawiam Grigori_ig
krzysaudi Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Może sterownik się wysra.......ł ?? poszukaj dobrze to znajdziesz solucję na forum
grigori_ig Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 właśnie przeglądam forum , i tak się zastanawiam że jak by to była wina przerwanego kabelka to wywalało by (!) za każdym razem. pozdrawiam
grigori_ig Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 jak poruszałem kabelkami i kostka przy sterowniku to (!) zgasło i zapalił sie ASR. w tygodniu jade do elektryka zobaczymy co on mi powie. dzięki za pomoc. pozdrawiam Grzegorz
krzysaudi Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 To masz słynną usterkę - ona objawia się właśnie w ten sposób ...
snajper75 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 U mnie sterownik padł [zimne luty] samemu nie naprawiaj idzie popsuć , a cena używanego spora
matys89 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 u mnie również sterownik po zimie padł, kupiłem używkę z pompą od kolegi z forum za 190zł także nie ma tragedii, na dniach będzie wymiana zobaczymy czy błąd zniknie
grigori_ig Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 okazało się ze sterownik do wymiany ,założylem temat w dziale kupie -szukam sterownika o numerach 0273004358 8E0614111AH
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 a nie lepiej dac go do naprawy ? 150-200zł
grigori_ig Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 No włąśnie jest taki problem że nie można go zregenerować, bo poprzedni właściciel już to zrobił.Z tym że w taki sposób że nie da rady go odratować.
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 w takim razie szukaj nowego sterownika
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 tylko jest jeden mały problem ten sterownik ma: ABS/ASR/EDS, ...ujnia na całego, bardzo ciężko znalesc ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- Grigori, wymontuj ten sterownik i go wyslij do mnie mam dobrego elektronika, powinien to ogarnąc
krzysaudi Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 No niestety taki urok tych sterowników
grigori_ig Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 Poszukam jeszcze troszkę może coś znajdę. Co do wysyłki to się zastnowie. tylko nie wiem czy jest warto znajomy elektronik mówił że zregenerować się tego już nie da bo ktoś zrobił to tak nie umiejętnie aż dziw że działał ( styki były pozalewane jakimś klejem etc) No ale jak to mówią nie ma rzeczy niemożliwych. narazie prerobił tak że pali mi się "abs i asr" a fis nie wyświeta błędu pozdrawiam. ---------- Post dopisany 03-07-2013 at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2013 at 23:28 ---------- Witam sterownik wymieniony razem z pompą. pozdrawiam
Egoniasty5 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Cześć. Żeby nie robic nowego tematu to tu poproszę o pomoc. Jakiś rok temu dałem mechanikowi moje auto do wymiany całego zawieszenie, łożysk z przodu oraz tarcz z klockami hamulcowymi. I mam taki problem jak kupiłem caly komplet tarcz hamulcowych to z tyłu nie wiedziałem ze w tarczy jest Pierścień ABS. i mechanik po zdjęciu starych na nowe nabił mi pierścień ze starych tarcz ale mówił gdy przy wybijaniu pierścienia ze starej tarczy pęk mu jeden z pierścieni i nie założył go i niby dlatego pojawia mi sie błąd ABS. Na jakiś czas wyjechałem i nie miałem czasu sie za to zabrać... Aż do dzisiaj gdy zdjąłem obie tarcze z tyłu okazało sie że są oba pierścienie... I jest taki problem gdy odpalam auto wszystko jest w porządku do czasu gdy przekroczę 20km/h i sie zapala kontrolka ((!)) oraz (ABS) Nie wiem jaka może byc temu przyczyna czy pierścień abs w tarczy jest za głęboko osadzony? i dlatego czujnik ABS nie łączy nie łapie sygnału? może za daleko go nabili? a może krzywo ? nie zwróciłem dobrze uwagi tez mój błąd ale zdjęciu tarcz jak sie okazało że sa pierścienie to sie zdenerwowałem ze mnie oszukali... Proszę was o pomoc co zrobić z takim problemem od czego sie pierwszego zabrać. Podkreślam Płyn hamulcowy jest tarcze klocki w porządku. Nie sprawdzałem kostek ani z przodu czujników ABS. Jak możecie to podzielcie sie waszą wiedzą ze mną. Czekam na Odpowiedzi. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Podepnij VAG-a i zobacz z ktorego koła jest blad. Prawdopodobnie masz zle ustawiony czujnik względem koronki
grigori_ig Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 witam Jak uda mi sie wystawić w dziale sprzedam wymontowaną pompę wraz ze sterownikiem to dam znać. pozdrawiam Grigori_ig
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się